{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd til træning
  • #1   1. jul 2008 Da travheste ofte KUN løber en vej er det en god ide at træne balance og øve volter begge veje for at styrke hesten og ride ture ligeud med løse tøjler det har jeg gjort ved min... Held og Lykke

• #3   1. jul 2008 Min har jeg kendet i 7 år men traver er en fin spring og distance hest super dressur hest bliver de aldrig

• #4   1. jul 2008 Ja, min kunne osse kun trave, da jeg købte hende- på ture , når hun travede rigtig hurtigt, opfordre dejeg hende til at løbe hurtigere, hvorefter hun slog i en panisk galop- vidste det var forbudt. Roste hende alt hvad jeg kunne, og først efter hun kunne galoopen på tur, øvede jeg hende i ridehal, hvor hun efter et par år kunne tage helt små vendinger i galop. Hun har deltaget i 3 springstævner, vundet de 2.( 90 cm).Bedre turhest findes ikke- går forbi alt

• #5   1. jul 2008 hej'sa... det kraver tid og toldmodighed... men det skal nok lykkes det man vil have dem til... men super dressurhest bliver de aldrig der er selvfølgelig særtilfælde ind imellem...

• #6   1. jul 2008 min begyndte at springe her i marts... hun har startet små klasser 30, 50, 60 og to derby klasser, samt distance på 25 km...

• #7   1. jul 2008 Ja masser af træning og tålmodig, mange volder så den får balance, og lav noget forskelligt så den ikke køre død i dressuren!!!

• #8   1. jul 2008 Min erfaring med min travhest er i forhold til dressur, at det har hun simpelthen for meget temperemant til- hun bliver simpelthen så nervøs, at hun ingenting kan finde ud af- men er osse meget følsom.At bukke nakken har jeg totalt opgivet-men forskellige øvelser, som ovenstående skriver, er rigtig godt:)

• #9   1. jul 2008 vi træner vores heste i sandbanen smiley

Når vi tilrider vore heste, så liggervi sadel på og trækker en tur med dem, så de vænner sig til det
    senere tager vi stigebøjler på så de rmmer den, når de hat vænnet sig til så ligger en der vejer ca. 40-50 kg sig oven på, og når de har vænnet sig til det, så sidder man på den smiley

• #10   4. jul 2008 Jeg startede med at trave en del for lange tøjler, lave en masse overgange, så hun lærte at hun ikke skulle spurte derud ad, også trænede jeg videre med nogle nye ting, dvs volder i trav, da hun begyndte at forstå hvad det handlede om blev jeg ved, men skiftede hele tiden tingene ud med nye, så hun ikke kedede sig, derefter da jeg følte jeg havde nok kontrol over hende, red jeg lange ture i skoven, og forsøgte at få hende i galop over markerne, og det begyndte hun at syntes var sjovt. Langt om længe forstod hun hvad hun skulle, har haft hende i omkring 3-4 år nu, og nu har hun ikke travgangen mere, og reagere på det mindste. Hun er blevet en normal ridehest nu, og folk siger hun ligner en dansk varmblod, også ridemæssigt, smiley

Kommentér på:
Gode råd til træning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce