{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

sart hest {{forumTopicSubject}}

Min hest er utrolig sart hvis hun er våd og det drypper under maven på hende, så står hun og sparker sig selv under maven og hvis der er fluer eller andre flyvende insekter så vil hun også af med dem. Det er dog værst når man rider hende og hun så sparker efter det som generer hende under maven. er der nogle forslag til øvelser så hun ikke vil være sart overfor disse ting længere??;;--))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sart hest
  • #1   11. nov 2008 Insekterne er irriterende for stort set alle heste .. Ikke noget at gøre, tror jeg ikke..

    Ang. dråberne, kan det jo være at din hest er meget kilden?? Jeg kunne godt forestille mig at det var sådan noget..


  • #2   11. nov 2008 Ja køb noget insektspray.. smiley
    Men når hun er våd og det drypper kan du vel ikke gøre så meget andet end at tørre hende så godt du kan, så må hun tage det med at det kilder hvis det drypper fra hende.


  • #3   11. nov 2008 har prøvet med insektspray men de generer hende alligevel, så sprayen må åbentbart ikke virke og det er endda flere forskellige jeg har prøvet og også selv lavet nogle men hun er bare utrolig kilden, så jeg tænkte at det kunne jo være at nogle af jer måske selv havde eller har en hest som er så utrolig kilden. Og det kunne jo også være at der var en af jer som havde trænet hesten til ikke at være så kilden længere. Det med at det drypper med vand, ja, og skulle tage det med, det er desværre ikke lige så sjovt når man rider hende og hun så sparker ind under maven for at få det væk men tak til jer for rådene ;;--))

  • #4   11. nov 2008 når hun strigles kan hun godt rynke lidt med huden men hun elsker dog at blive striglet

  • #5   11. nov 2008 hun går desværre ikke med dækken hun får dem ødelagt men jeg kunne måske træne noget med at køre ting under maven på hende, men ved dog ikke lige hvad, det skulle jo gerne kilde hende

  • #6   11. nov 2008 Jeg gør det at jeg prikker min hest over det hele.. Og der hvor den reagere meget, der prikker jeg indtil den lader vær'..

    Måske noget du skulle prøve ?


  • #7   11. nov 2008 jeg vil prøve at prikke og måske vil jeg investere i et dækken igen og prøve det takker for jeres råd;;--))

  • #8   12. nov 2008 lær hende at ting rør/kilder hende under maven fx. en pisk eller et tov..

Kommentér på:
sart hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce