{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Når man er bange for sig selv .... {{forumTopicSubject}}

Ja der var en som mente at denne lille historie om mig og min hingst Kings knight, burde fortælles til et størrer publikum, og ja her er den så....

En dag jeg var ude på Kings stud, sad jeg med min far i det rum hvor vi børster hestene. Jeg havde mine forældres OHL hoppe Sweety med oppe og børste og da jeg var færdig, syntes jeg hun skulle have lov og rende og trisse uden for, på den måde kunne hun gå ind i egen boks om hun ville, eller gå ned til de andres bokse og snakke med dem. ( engelske bokse)

Sweety gik ned til Kings knight som brummede helt vildt, og piskede en stemning op. Ved siden af ham står nemlig min vennindes hest Sabrina som elsker ham overalt på jorden, også når hun ikke er hingst gal, så hele to hopper, ja så kom der mange lyde fra drengen...
Som altid more jeg mig kosteligt over hans snakken, og grinede med =)

Jeg fik derefter den lyse idé at optage ham på min telefon hvis det var at Sweety, som nu var gået op til mig igen, gik ned til ham igen....
Jeg skulle ikke vente længe, og da Sweety gik ned af fuldte jeg med med telefonen klart til og optage lyden...
Ganske rigtigt brummede kings knight igen glad for at få besøg af Sweety... så ja det blev til 41 sek i rap, men hingste brummen...

Ja så tænkte jeg han måtte jo heller høre hvordan han selv lydder, og afspillede det for ham =)
Jaaa.... hans øjne blev vidt udspilet, ørene rettet ind på telefonen, og halsen spændt helt op, og så bustede han sig op og fnøs, hvorefter han skyndte sig hen og skide og afmærke sit teritorium, for hvem var dog det der snakkede sådan til hans damer .... Alle hopperne derimod kom hurtigt frem i boksene og kiggede rund for at se hvem den nye hingst var, og fandt så kun mig med min mobil....

Efter jeg have fået styr på grinemuskelen, afspillede jeg den igen, for at se om det bare var tilfælde Kings knight reagerede sådan, men nej det var det ikke, han gento sin opvisning, og ville ikke komme frem i bokslågen før end jeg slukkede for min fon og begyndte og snakke med ham... =)

Så min store og farlige hingst var i dyb krise, da vi fik en usynlig stor hingst på besøg, hvor alle hopperne var nyskærige =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man er bange for sig selv ....
  • #1   4. feb 2009 Hehe sød lille historie :b Hvor er han skøn altså ..


  • #2   4. feb 2009 Super sød historie....

    Hvor er han sød..:)


  • #3   4. feb 2009 Ja Kings knight er noget helt særligt, og kan være lidt en tøs engang imellem. Dog var han det ikke da han forsvarede mig til kåringen da en anden hingst slap løs og angreb os. Der stilte han sig på bagben, lige imellem mig og den anden hingst. Det gjorde han 2 gange, før den løse hingst så angreb en anden. Huuu hvor var jeg glad for at have vagt hest med den dag =)

  • #4   4. feb 2009 Ja du må betyde lige så meget for ham som han gør for dig..
    Han passer på dig, nok fordi han ved du passer på han, når han bliver en "pige"..

    Men heldigt du havde ham med... Puha det ikke altid sjovt med de hingste, det ikke legetøj, hvis man ikke har forstand på det..


  • #5   4. feb 2009 Karina R
    Ha ha ha, det tror jeg også han gør, jeg tror helt sikkert vi er lige "skøre" med hinanden for at sige det sådan. Han er også min stjerne, og mit første hjemmeavl, så han har mange stjerne i bogen ved mig =)

    Og ang det med kåringen, så nej det var ikke sjovt, der var måske 10 hingst samlet på en lukket bane, og så slap en løs ... Er meget glad for min dreng passer på mig, for det kunne meget nemt have været gået helt galt, hvis han i stedt for var løbet væk ... Som sagt, godt med en vagt hest.


  • #6   5. feb 2009 haha sikke en sød historie..
    og synes også det er et godt eksempel på hingsteadfærd ;0)


Kommentér på:
Når man er bange for sig selv ....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce