10. jan 2008 Følger: 123 Følgere: 117 Heste: 4 Emner: 64 Svar: 200
Respekt hvordan ?! :) {{forumTopicSubject}}
Hej hg'er
jeg har fået min nye hest, som jeg er meget glad for!
han er super sød og er dejlig at ride på!
Der er bare lige det at han er en <b>Meget</b> stærk hest meget kræftig. jeg er selv meget lille og er kun 145 cm høj
så han er en stor mundfuld for mig! Han er før løbet fra mig, hvor jeg ikke kan holde ham. Men enhver hest ville jo kunne løbe fra en hvis det var det. jeg tænker lidt at det er <b>Respekt</b> ! hvordan kan jeg træne med min hest så den for respekt for mig? Kender i nogle gode øvelser? kender i vet. nogle bøger eller dvd'er hvor man kan lærer det fra? Jeg ved det kan lade sig gøre hvis jeg vil, og det vil jeg
// Melanie
mar 2008
Følger: 137 Følgere: 120 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.590
Men øv de grundlæggende ting med den, altså gå når du går stoppe når du stopper bakke for let pres.. det er tre gode øvelser du kan bruge i en hver situation..
Det jeg gør hvis Anton bliver træls og jeg har problemer med at holde ham er at jeg smider træktovet rundt om mulen på ham så er han nemmer at holde.. men har stortset ikk nogle problemer mere, har lært hvordan jeg skal takle ham hvis han vil til at tage longen og løbe og har lært hvordan jeg skal takle ham hvis han vil løbe mens jeg trækker ham..
Så gi dig tid til at lærer din hest at kende, og så lav de grundlæggende ting fra jorden
nov 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 5
Når du rider på den så lav en masse overqanqe. Trav, skridt. oq galop trav. sårn den er under dine hjælper.
Hvis du kan mærke den at læqqer an til at løbe hvis du er i trav så taq i skridt oq hvis du er i galop så taq i trav. masser af ovrganqe hjælper altid !!
jan 2008
Følger: 123 Følgere: 117 Heste: 4 Emner: 64 Svar: 200
Det skal lige siges at han er jordens dejligste hest at ride på !
der løber han ikke eller noget, det er kun når jeg trækker med ham at
han kan finde på det
Jeg vil prøve nogle af jeres gode tåd, meget af det er noget som jeg allerede arbejder med. men så har jeg da fået bekræftet det ikke er forkert det jeg gør. så jeg vil fortsætte !
// Melanie
jan 2008
Følger: 123 Følgere: 117 Heste: 4 Emner: 64 Svar: 200
Respekt hvordan ?! :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside