{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

vores gamle kat passer stadig på os {{forumTopicSubject}}

Vi havde for nogle år siden en kæmpe stor dejlig hankat som hed Sonja :O) Sonja vejede 12 kg så man kunne altid høre når han kom gående. Når han løb op og ned af trapperne, løs det næsten som 6 børn der løb på dem samtidig smiley
Sonja var en rigtig god vagtkat, han levde og åndede for at passe på sine mennesker. Han gik runder flere gange i døgnet. Rundt i stuen, bagefter ovenpå og derefter rundt om huset, for at tjekke at alt var som det skulle være. Da jeg var lille og jeg sov i telt med en veninde ude i haven, sad Sonja i teltåbningen fra kl 8 om aftenen til kl 12. Uden at røre sig ud af flækken. Han sad bare og holdte vagt og beskyttede os smiley Kunne fortælle rigtig mange sjove og søde historier om ham, men så bliver det et meget langt indlæg. Den med teltet var lige for at give jer en idé om hvor meget han passede på os :O)

En dag der var vejarbejde ude på vejen blev Sonja ramt af en af deres biler og var væk i to døgn. Han kom tilbage og kørt til dyrlægen hvor de aflivede ham pga indre kvæstelser..

Efter den dag han blev aflivet har jeg altid haft det som om at han stadig var her. Har tit hørt ham gå rundt oppe på 1. salen, og når jeg har gået derop var der ingen.
Så her forleden dag fik jeg virkelig bekræftet at han stadig er her for at passe på os.
Jeg sad ved computeren som ligger lige op til et rum med en trappe som går op ovenpå.
Jeg hørte en kat gå rundt deroppe, men da jeg kiggede hen i stuen lå alle vores 3 katte altså hernede og sov.
Så hørte jeg en buldren på trappen, præcis som hvis en 12 kg tung kat kom løbende ned. Pludselig gik døren ind til trappen op, stille og roligt. Alle vinduer var lukkede ovenpå og der var ikke træk på nogen måde.
Jeg kiggede tilbage og pludselig vågner Snøvsen, en af vores andre katte. Hans øjne følger noget som bevæger sig gennem stuen. Han blev ikke den mindste smule bange. Derimod sukkede han og lagde hovedet ned i tæppet igen og sov videre. Ingen tvivl om at han var tryg ved det der var der :O)

Ville lige dele det med jer :O) Er ikke i tvivl om at det er Sonja som stadig passer på os, og blev så glad da jeg blev bekræftet i det :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vores gamle kat passer stadig på os
Kommentér på:
vores gamle kat passer stadig på os

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce