{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Føler mig som et barn... {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal aflive min elskede hest... Og jeg er så ked af det og græder rigtig meget... Jeg føler mig helt som et barn igen, et barn der ikke får hvad det vil ha... Jeg er så ked af det og sur over den skæbne han skal lide, at jeg ikke kan styre mine følelser...

Han er kun 7 (8 til marts), og jeg har haft ham siden han var helt lille... Han betyder ubeskriveligt meget for mig, og jeg har svært ved at forestille mig en hverdag uden ham... Han er som et "barn" for mig...

Er jeg den eneste der nogle gange føler at jeg har barnefølelser engang imellem...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig som et barn...
  • #1   11. dec 2009 du er bestemt ikke den eneste, jeg havede det selv sådan da jeg skulle aflive min første shetlandshoppe Tulle :,o( og savner hende stadigvæk lige meget !

  • #2   11. dec 2009 Nu synes jeg først og fremmest ikke, det er barnligt at være ked af det og græde... i så fald er jeg i hvert fald jordens største pattebarn. smiley Og det gør jo ikke mindre ondt at miste en kær ven; firbenet eller tobenet, bare fordi man bliver voksen.

    Det gør mig virkelig ondt, at du må sige farvel til din hest... Ved lidt om, hvor ondt det gør og sender dig mine varmeste tanker.


  • #3   11. dec 2009 kender det udemærket godt desværre.. den gang jeg fik Imarach aflivet brød min verden praktisk talt sammen, selvom jeg kun havde haft hende i 6 måneder, men det var 6 fantastiske måneder

  • #4   11. dec 2009 Tror at hvis man er et barn når man reagerer sådan, ja så er vi mange der er barnlige.... NEJ vi har bare følelser, og det er en god ting at besidde.
    Da min gamle parts hest fra rideklubben skulle aflives, da græd jeg som pisket, holdt så enormt meget af hende, og jeg tør slet ikke tænke på den dag, hvor jeg skal sige farvel til min egen hest.
    Føler med dig.
    Sender varme tanker fra mig.


  • #5   11. dec 2009 man har vel følelser jeg tudede da min gamle hest skulle aflives og da jeg solgte mit føl tudede jeg da også da den kørte ud af gårdspladsen så jeg er en tudemarie når det gælder mine dyr smiley :)
    det er meget normalt at græde når det sker noget der ikke er så rart.


Kommentér på:
Føler mig som et barn...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce