{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

2 års {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt i krise, jeg kan ikke finde ud af om min dreng på lige knap to når den højde jeg regnede med.

Han er en dv vallak og har lige målt ham til 152 cm. Jeg har egentlig haft mange ungheste men ham her kan jeg ikke helt regne ud. Håber på han når i hvertfald 162 som 3 års. Han er ret høj bagtil så han vokser da derud af. Ved det bare ikke. Han ser så bette ud.

Min hingste plag på knap et år er bare allerede 145, han skal så også op og blive 172 cm. Måske er der derfor jeg syntes min to års er så lille. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 års
  • #1   27. feb 2010 Ja jeg ved godt de vokser forskelligt, Det var mere for at høre jeres' højder. Jeg mener hans mor er 165 og faren er Danon ll, jeg ved ikke en gang om han avler småt.

    Men Adoni bliver også først 2 til maj, så jeg tror der er håb endnu. smiley


  • #2   27. feb 2010 jeg syntes ikke helt man kan regne med de højder - min veninde købte for efterhånden nogle år siden en 2½års der dengang målte 162, så tænkte hun at det nok blev en fin højde på omk 165stg - i dag måler han bare 178stg! Det havde hun bestemt ikke regnet med!

    Min knap 1års måler nu 145 og skulle blive omk 170 - jeg håber dog hun går lidt i stå og kun blir omk 166:-) Men det gør hun nok ik...


  • #3   27. feb 2010 Hej Denise.

    Hans mor er 167 og det samme er hans far. :o) Citta avler ikke småt normalt. Hendes to andre afkom er ikke under 165... Ved ikke hvor høj Carlson er, men han ser stor ud på billedet og den anden hun havde (Caliber) målte 173 på hans 2 års fødselsdag. Han er nu aflivet, da han voksede alt for hurtigt. Det kunne han ikke holde til.
    Danone II ved man ikke endnu. Han har kun afkom fra 2008 og 1 fra 2009.


  • #4   27. feb 2010 Ja okay. Det er fordi jeg egentlig også har regnet med han ville nå 165, men så har jeg bare fået at vide af alle hvor lille han er. Men de har selfølgelig heller ikke meget med plage at gøre. smiley

  • #5   28. feb 2010 Zederkof: Der står, at begge hans forældre er 1,67... ;o)
    Denise: Han er heller ikke særlig stor, men han har vokset jævnt stille og roligt hele tiden, hvor de to andre jeg har, har taget nogle ordentlige ryk... Ville ikke være bekymret. Det er forskelligt fra hest til hest, hvordan de vokser... Og hvor længe. Nogle er næsten udvokset i en ung alder, mens andre vokser til de er 6 år. Min gamle vallak var 1,63 som 4-års. Som 6-års var han 1,69... :o) (Det er McKoy)


  • #6   28. feb 2010 Anne Dorthe: Ja det samme med Shakira, det gør heller ikke det helt vilde hvis han ikke bliver vildt stor. Men han vokser sjovt eller hvad man nu siger. I det han vokser så stille og roligt, syntes jeg ikke man ser så tit. Men det er heldigvis det der er sundest. smiley

  • #7   1. mar 2010 Ja, det er nemlig det det er. :o)

Kommentér på:
2 års

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce