{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.432 visninger | Oprettet:

BOOTS til hesten {{forumTopicSubject}}

Har lige læst en artikel i Magasinet Hest om boots til hesten og nu er jeg helt hooked på ideen.
Vi har fået taget skoene af alle vores heste i vinter pga. al den sne og nu overvejer jeg at investere i boots i stedet for jernsko til foråret, da jeg alligevel kun rider på tur et par gange om ugen.
Men hvad er jeres erfaringer med denne spændende opfindelse?
Kan det betale i længden?
Er det billigere end jernsko?
Hvad ligger ca. prisen på pr. par?
Hvor lang tid er holdbarheden?
Der skal oftere beskæring til, så har I tillært jer at kunne beskære hesten i stedet for at bestille smed hele tiden?
Hvilke mærker er de bedste (både til runde og ovale hove, da vi har begge dele)?
Hvorfor har I valgt boots til jeres hest?
Håber at der er nogen som kan svare på alle mine spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BOOTS til hesten
  • #2   3. dec 2010 kig jeg har nogle til salg. super koncept !



  • #3   3. dec 2010 Jeg har et par Marquis fra www.hovsko.dk

    Får desværre ikke brugt dem så meget, da min vallak siden, har haft brug for ringsko pga en forfangenhed sidste år, og nu pga slidgigt, så han ikke er ridehest mere.

    Men jeg har haft brugt dem om vinteren på fold, uden på skoene, for at forhindre is/sne uder skoene. Har dog lige fået sat snesåler i istedet.

    Men jeg håber på, at de evt passer min hoppe, når hun skal rides næste år, eller evt min nye ridehest, som jeg leder efter.

    Priser, info m.m. står på hjemmesiden jeg linkede til.

    Min hoppe får tilset hove af min smed hver 6.-8. ugen, men det er de færreste gange, at der er noget at tage, så mht beskæring, er det nok meget individuelt, hvor ofte det er nødvendigt.

    Fordelen ved de jeg har linket til er, at hver eneste del er til at udskifte, til ret billige penge, efterhånden som de bliver slidt, så man ikke skal invistere i et helt nyt par, nå de slides.


  • #4   5. dec 2010 Do it.... kender flere der er gået over og bruge dem, og de priser sig lykkelige for det..

  • #5   5. dec 2010 Jeg har rigtig gode erfaringer med boots, hesten er ligeglad med at have dem på og de holder godt. Du behøver ikke hyppigere beskæring i forhold til når du bruger sko, tværtimod slider hesten jo hele tiden lidt på hovene når du ikke har sko på.

Kommentér på:
BOOTS til hesten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce