{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

At skulle sige farvel til sin part:'( {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften siger jo det hele næsten:/

Skal sige farvel til min højt elskede part:'(
Og vil gerne gøre vores sidste dage til noget særligt men hvad kan man lave?
Hvad lavede i da i skulle sige farvel til jeres egnen hest eller part som skulle et nyt sted hen??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At skulle sige farvel til sin part:'(
  • #1   10. jan 2012 Det lyder trist. smiley
    Hvis det var mig ville jeg ride på en god skovtur alene, uden musik, men bare hesten og jeg. Og derefter ville jeg hygge i stalden. smiley Tage nogle skovturs videoer evt? eller hvor i bare hygger sammen, i ridehuset? smiley


  • #2   10. jan 2012 Da jeg skulle sige farvel til min ALLER bedste ven overhovedet, så de sidste par dage blev han SÅ forkælet, jeg brugte AL min tid derude.. Fik blandt andet fri fra skole en dag, for at nusse og pusse om ham.. Jeg red ham som jeg plejede, red en tur.. Bagefter tog jeg en grime og et træktorv, min ridehjelm og så gik vi udenfor og så steg jeg op og så red vi bare rundt i grime og træktorv.. FOR FØRSTE GANG! smiley

    Sørg for, at hygge og forkæl jeg begge to.. Tiden går så stærkt.. Gør det, du aldrig rigtig har kunne gøre (lyder lidt mærkeligt, men jeg tog fx. grimen og træktorvet og red, som jeg har aldrig havde gjort før)... Og så det sidste: NYD DET!


  • #3   10. jan 2012
    Ville bare hygge og gøre som jeg plejer, evt. få taget nogle billeder smiley

    Er glad for at jeg fik taget nogle billeder med Maja, før hun blev aflivet. Der gik godt nok 3 måneder til hun blev aflivet, fra billederne blev taget.
    Og jeg vidste ikke hun blev aflivet eller skulle det ( kom pludseligt ), samt havde ikke set hende i 3 måneder..


  • #4   10. jan 2012 Ja jeg tænkte osse og ride nogen ture på hende og rigtig hygge om hende skal der ud her torsdag også nogen andre dage som jeg ikke helt ved endnu så vil bare have så mange dage med hende som jeg kan da hun virkelig bare er dejlig smiley

  • #5   10. jan 2012 Uha kender det alt for godt, har sagt farvel til alt for mange elskede parter smiley Og nu er det desværre snart tid igen smiley

    Gør noget som i begge to nyder, måske prøv noget du længe har tænkt på du vil prøve, ellers bare gør det så hyggeligt som muligt smiley

    Denne gang vil jeg, hvis det kan lade sig gøre, springe lidt da det er der, vores passion ligger, og så vil jeg hygge rigtig meget med hende smiley Jeg skal have en fotograf til at følge os og tage en masse billeder og så vil jeg bare gøre det så godt og hyggeligt som muligt smiley



  • #6   10. jan 2012 Det mig og min part elsker mest er at ride en tur i den dejlige natur der er omkrig os der nede også er bare gå ned på banen og hygge os med noget hms og ja så elsker hun at løbe fri rundt der nede og bare være en vild hest hehe

  • #7   10. jan 2012 Brugte tid i stalden og tog på en tur, og ellers bare nussede rigtig meget med den. Skal selv af med min part nu, da jeg ikke må ride det næste halve år. Det bliver hårdt at se ham blive læsset. Han skal sælges da der ingen rytter er til ham nu, og han er alt for god til bare at stå smiley det bliver hårdt, men så længe jeg ved at han kommer et godt sted hen, så beroliger det lidt.

  • #8   11. jan 2012 Da jeg havde sidste dag med min part, lavede vi jordtræning og bare hyggede... Min veninde tog billeder, du kan kigge forbi mit album, hvis det er smiley

  • #9   11. jan 2012 Ja det er prøvet alt for mange gange.:-( vi er alle forskellige og jeg er den der skal sige farvel på den hurtige måde. Ikke noget der skal trækkes i lang drag. Hvis ikke bliver det for hårdt. Det er bare utrolig vigtig for mig at få sige ordentlig farvel. Så jeg har bare en sidste dag som er som alle de andre dage.

Kommentér på:
At skulle sige farvel til sin part:'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce