{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig rytter?
  • #1   26. mar 2013 Hvem synes det? Man kan jo være lige så god som mange andre, dog skal man tænke over hvilken pyskisk lidelse vedkommende har før man sætter dem op på et 500 kg levende dyr...

En psykisk sygdom kan jo være mange ting og jeg synes det kommer meget an på hvilken sygdom vekommende har og hvad man i det hele taget betegner som god ridning smiley

• #2   26. mar 2013 man er ikke en dårlig rytter smiley heste er faktisk god terapi for mennesker der er psykisk syg

• #3   26. mar 2013 Hej det er blot fordi det er der mange der syntes jeg er;(

• #4   26. mar 2013 det skal du ikke ligge så meget vægt i, folk der mener det er bare ikke klogere smiley ofte kan vi heste-mennesker være egoistiske og snæver synet nå vi skal se på andres interesser ;-(

• #5   26. mar 2013 ja du har ret ;( folk er mærkelig nogle er

• #6   27. mar 2013 du skal gå efter dit hjerte, jeg er sq heller ikke prof tværtimod jeg rider fordi jeg har lyst og elsker og være sammen med heste, gå efter dit hjerte og ikke hvad andre synes, der er plads til alle i ridesporten smiley

• #7   27. mar 2013 Tænk på den måde, travere er jo ikke den letteste at ride hvis du ønsker at ride dressur osv der er jo mere tempo end andre racer

• #8   27. mar 2013 jeg syntes min Alex er utroligt dygtigt i dressuren smiley

• #9   27. mar 2013 ja flere travere er faktisk ok i dressuren, men ofte er der øvelser de har svært ved !!

• #10   27. mar 2013 kommer an på hvordan vi mennesker træner dem smiley

• #11   27. mar 2013 helt enig smiley desværre giver mange hurtig op med travere fordi de ikke tager sig tid og giver det en chance

• #12   27. mar 2013 præcis smiley og det er det jeg syntes nogle mennesker skal blive beder lti

• #13   28. mar 2013 Terapi på 4 ben smiley

Min datter og jeg var i en svær periode efter en meget hård skilsmisse, da vi kom til dette skønne hesteland. Jeg fik part begyndte at ride igen og min datter Elise fik rideundervisning og fik part på en dejlig pony smiley

Man kan vel betegne os begge som psykisk ustabile, men hestene hjalp os gennem krisen, idet vi red sammen om aftenen i mørket og fik talt om alt hvad der faldt os ind.

Det gør vi så stadig hver på vores hest og det er nu 5 år siden.

Så skidt med hvad andre tænker, så længe du har det godt med din traver og du får det godt i "låget" af at være sammen med din hest, kan det jo være fløjtende lige gyldigt hvad andre hestemennesker synes.

Hestemennesker er generelt meget underlige smiley

Venligst

Ulla

• #14   28. mar 2013 Ulla det er et godt ord terapi på 4 ben smiley

• #15   28. mar 2013 Det er nogle meget kloge ord du kommer med Ulla.

Og til dig Ankesenamun så kan jeg fortællle dig at jeg lærte at ride for mange år siden og kan det faktisk godt på ryggraden men på grund af hændelser i mit liv er min psyke blevet ødelagt, jeg går til psykolog og får sovepiler og har lige nu en depression og mange åndsvage tanker kørende i mit hoved og sådan har jeg haft det med mellem rum siden jeg var 16 år gammel og det har gjort at jeg i dag ryster bare jeg sidder på en hest og skal jeg op trav blir jeg så panik slagen at jeg glemmer alt hvad jeg engang har lært og humper op og ned på den stakkels hest og ligener en der aldrig har redet før og tro mig jeg har hørt mange sige til mig at jeg ikke burde ride når jeg har det sådan osv.

Men ved du hvad så længe man elsker heste og elsker at ride om man så har psykiske problemmer eller ej så skal man blive ved lige meget hvad andre siger for i sidste ende er det vigtigste bare at du har et smil på læben og at hesten har det godt og personligt syntes jeg at det er rigtig godt og fedt at du rider og Ulla har ret heste er noget af det bedste terrapi der findes så bliv du endelig bare ved med det og jeg tager hatten af for dig. Og hvis nogen siger du ikke kan ride så ignorrer dem eller be dem om at proppe en sok i kæften. smiley

Ja travere er vidunderlige har selv haft en.

Kommentér på:
dårlig rytter?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce