{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

lever i mine drømme, men savner ham endnu mere, når jeg vågner! {{forumTopicSubject}}

Havde den mest forfærdelig drøm, drømte om du & jeg.. hvis du så bare havde været her på denne jord, havde den drøm været vidunderligt i stedet for forfærdelig! - drømte at du & jeg galoppere rundt uden udstyr, vi var af 2 forskellige væsner men svævede som et..! Det er okay min skat, det er okay, at du lever i mine drømme, men når jeg vågner savner jeg dig mere end noget, end hvis du bare havde ladt mig sove! Jeg vil aldrig nogen sinde glemme dig!Men mit liv er gået videre, med dig som en stjerne jeg kigger op på, og ser at der er min stjerne, mit helt, som gjorde mig så fandens stærk!
-Ind imellem tror jeg sku på at der er mere i mellem himmel og jord, meget mere, end vi mennesker er i stand til at forklare!

Min himmelpony Genie, som jeg tog afsked med d. 31 August 2010... Men når dette sker, savner jeg ham mere end noget andet! man kan ikke bare holde op med at savne en, man har elsket, og brugt al sin tid på! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lever i mine drømme, men savner ham endnu mere, når jeg vågner!
Kommentér på:
lever i mine drømme, men savner ham endnu mere, når jeg vågner!

Annonce