{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  jer med børn og hest
  • #1   26. dec 2013 jeg har tre børn, på 2, 7 og 11 år, bor på en nedlagt landejendom, så har mine heste hjemme, har selv tre heste, hvoraf en er ridehest, de to andre er ungheste. har haft op til 10 heste, men kørte lidt surt i det. men de tre jeg har nu passer perfekt. udover det står der 5 heste opstaldet hos mig, så dem skal jeg fodre og lukke ind/ud.

    når min hest eller jeg ikke er skadet, rider jeg ca 3-4 gange i ugen, og de andre dage stigler jeg en af unghestene. den ældste af dem, strigler jeg godt igennem 3 gange i ugen.

    Jeg syntes jeg når både mine dyr og børn, børnene kommer til enhver tid først, men det handler om at være hos dyrene når børnene sover, eller hvis jeg når hjem inden de kommer hjem fra institution og skole.
    min mand henter dog ofte børnene, for det giver mig lidt ekstra tid smiley

    udover børn, mand og dyr skal passe, er jeg igang med uddannelsen til sygeplejerske, så der er jo lektier, opgaver m.m der skal passes, men jeg lever efter den regel at jeg kan nå lige præcis det jeg gerne vil, man skal bare organiserer tiden, iøvrigt har jeg også tid til at se familie og venner.
    Så jeg kan hvad jeg vil.


  • #2   26. dec 2013 Ingemann, tak for svar smiley


  • #3   26. dec 2013 Jeg har 4 heste og 1 datter på 3 og to bonus piger på 9 og 12... Jeg tager normalt ud til hesten før jeg henter min datter i børnehave. I weekenden passer hendes far hende mens jegkøre derud nå dette ikke kan lade sig gøre tager jeg min datter med derud.

    Det selvfølgelig mere besværligt med min datter og laver ikke noget med mine heste nå hun er med ud over at fodre ordne dem også vide. Så strigler vi min ene pony nogen gange og sådan.
    De 2 bonus piger har vi hver anden weekend og har næsten altid en af dem med eller begge 2 jeg træner gerne med mine ponyer nå de med og de få også lov og strigle og ride den den ene af mine ponyer også hjælpende til i stalden smiley


Kommentér på:
jer med børn og hest

Annonce