{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piercer.
  • #1   2. apr 2014 Jeg har givet 800 kr for min navlepiercing, hos DK's bedste piercer. Jeg vil hellere give dobbelt så meget også være sikker på at få lavet det ordenligt end at give 50 kr. Ved at give lidt mere, føler jeg også at jeg er helt sikker på at det er lavet ordenligt.

• #2   2. apr 2014 Jeg siger det samme som Rikke Nordkvist. Lige når det gælder sådan noget, skal man ikke gå på kompromis med pengepungen. (:

• #3   2. apr 2014 ja self. men min veninde fik engang en for 50 og den er også god kvali, smiley

• #4   2. apr 2014 Hvis ikke du vil have lavet en omgang lort, så skal en næsepiercing pierces i, og ikke skydes med en pistol. Og du kan ikke få et smykke piercet i til en 50'er. Så du må overveje, om du vil tage risikoen der følger med at få den skudt i. Jeg fik min lavet til 300 kroner, og er glad for at jeg gjorde det. Generelt føler jeg bare, at det var pengene værd når jeg er blevet så glad for den smiley

• #5   2. apr 2014 Når man bliver piercet er det langt dyre end at få skudt piercinger i som er det dummeste man kan gøre bare for at spare...

Tag hen til nogle forskellige piercere og se deres arbejde de har lavet så du får den helt rette piercer og så må man betale prisen derefter for det..

Jeg gav 1300 for min wrist piercing(piercing i håndledet) & 1000 for min niebuhr piercing(mellem begge øjne) Hos min privat piercer

• #6   2. apr 2014 Altså der er jo Piercinghuset som ligger i Odense og Fredericia, men de har de samme priser som du fortæller om altså 350 for en piercing i næsefløjen.
    Men jeg ville tage derud:)

• #7   2. apr 2014 Alle mine piercinger har kostet 250 kr undtagens dermal de har kostet 350. Tyskland. Der er det enda 'dyrt' for dem, den eneste piercing jeg har fået lavet i DK var min navlepiercing. 750 kr for en skæv piercing og hos en peircer alle roste.

350kr ER billigt her i dk, vil du pierces, så er det prisen smiley

• #8   13. maj 2014 fik lavet min næsepiercing for 75 kr i odense i butikken "why not" på odense banegård smiley

Kommentér på:
Piercer.

Annonce