{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Vis jeres gamle/ældre heste frem {{forumTopicSubject}}

Hej!
Håber i har en god tirsdag aften.
Har selv en gammel hoppe på 28 år. (Har hende ikke oprettet)
Og jeg kunne rigtig godt tænke mig at se jeres ældre/gamle heste.
Vis gerne billeder via vedhæft fil. (Eller ja.. så man kan se det her i emnet)
Og fortæl da gerne lidt om hvor længe i har været i selskab af hinanden og sådan.
smiley
Vh. Lynet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vis jeres gamle/ældre heste frem
  • #1   2. sep 2014 Min kære traver som er i himlen
    24 år blev han da hans ben ikke kunne mere og blev slagtet.

• #2   2. sep 2014 min ældre men friske dame majse , her er hun 21 år og taget denne uge smiley hendes far may sherif blev vist 31 år så håber hun følger hans alder smiley
    majse fik jeg for 1 år siden da ejer ikke kunne have hende mere. majse har givet mig lidt mod på at ride igen , selvom jeg igen holder pause pga dum krop smiley

profilbillede
  • #4   2. sep 2014 Min dejlige hest Snælda smiley hun blev 21, men fløj desværre derefter op til himlen smiley havde hende siden jeg blev født, så jeg havde kendt hende i 11 år smiley

profilbillede
  • #8   2. sep 2014 Hun er ikke særlig "gammel" men lidt oppe i årene er hun da.
    Hun er 16 år, men opfører sig som en på 4 noglegange smiley

profilbillede
  • #9   2. sep 2014 Har min gamle men frisk hoppe After Eight Chanel, hun er i år blevet 25 år men opfører sig som en på 8 og er i fuld træning 5 dage om ugen smiley

Billedet er fra hendes fødselsdag 5. Juni 2014, 25 år.

profilbillede
  • #10   2. sep 2014 Gammel kan man ikke helt sige, men Ida er 17 år. Jeg synes efterhånden godt at jeg kan mærke,bat hun er lidt mere moden end da keg startede med at ride hende. Dog er hun stadig i hopla og glad for at lave noget. Også selvom hun er ved at blive lidt gråligerr kan man ikke se alderen på hende smiley

profilbillede
  • #11   2. sep 2014 Stanley her er min egen dejlige dreng. Han er fyldt de 23 år i år, gammel springpony på 148cm og går stadig springstævner, dog mod de store heste grundet min alder (27 år).

Stanley er virkelighedens drømmepony og har hjulpet mig fra aldrig at have sprunget eller startet stævner til at være der hvor vi er nu. Billedet er fra i år til sankt hans hvor vi opviste med højdespringning og nåede op på 125.

profilbillede
  • #13   2. sep 2014 Her er min DV hoppe på 21 år smiley Hun giver den stadig gas smiley

profilbillede
  • #14   2. sep 2014 Og så har vi Sofi, som blev hele 43 år (+- hun kom fra en hestehandler, da hun angivelig var 9) smiley

profilbillede
  • #15   2. sep 2014 Min dejlige traver på 19 år holder sig utroligt godt, jeg har haft hende i 11 år smiley

profilbillede
  • #16   2. sep 2014 Min første pony, Cutie, som er fyldt 31 år iår. Lever i bedste velgående og nyder livet.

profilbillede
  • JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #17   2. sep 2014 smiley på 23 år nu pensionist og foldbums, har haft hende siden hun var 5 redet hende siden hun var 4 smiley

profilbillede
  • #18   2. sep 2014 Min søde islænder part på 19 smiley Forfangen op til flere gange, græsallergi og hun havde måske kolik sidste uge, men hun holder sig og er super dejlig smiley

profilbillede
  • #19   2. sep 2014 Et gammelt billede i sneen smiley

profilbillede
  • #20   2. sep 2014 Min dejlige My Yellow Dream (her med hendes part).. I passet står der at hun er 21 i år, men nogen mener hun er 22. Alderen er noget dyrlægen gættede sig frem til for en 14 års tid siden... Men om hun er 21 eller 22, se det er der tilsyneladende nogen der har glemt at informere hende om, for hun er overbevist om at hun er max 4 smiley

Her på billedet brokker hun sig over et galopkapløb, hvor hun skulle have en ulempe, nemlig at starte lidt længere væk, hvilket hun bestemt ikke var enig i smiley og jeps, hun vandt alligevel smiley

profilbillede
  • #21   2. sep 2014 Min første part, Nagoya, blev 26 år, han havde gået en del travløb i sine unge dage, så da han rundede de 26 år, kunne stængerne desværre ikke helt være med længere, desværre, ahn gav den ellers fuld gas, selv til det sidste smiley

Den første pony jeg red blev derimod 40 år (samme ejer som Nagoya) og blev redet til sit 39 år, hun har lært nærmest alle børn at ride herude på landet, selv flere generationer har hun været prøveklus for smiley
    Billedet er af Siska det år hun fyldte 40 og som i nok kan se var skroget ved, at være træt smiley

profilbillede
Kommentér på:
Vis jeres gamle/ældre heste frem

Annonce