{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

Hvor dumme tror de at vi er? {{forumTopicSubject}}

i dag ude på arbejde ( arbejder på Mac) kom der en gruppe unge indvandre ind, og begyndte at råbe ad os, de manglede flere burgere, jeg stod ved siden af den person de henvendte sig til, de skulle angiveligt have købt en masse mad, men de havde ikke fået det, jeg havde aldrig det dem før! det skal lige siges at de henvendte jeg til en af de nye medarbejdere - som ikke helt ved hvad at de skal gøre... så jeg spurte om de havde en kvittering eller dankortbom, da de færreste køber 7-8 menuer kontant. Men nej det havde de sjovt nok ikke, så kiggede at alle de solgte menuer igennem, der var der sjovt nok ikke noget der kunne passe på "alt" det de manglede, i mellem tiden var vores maneger kommet hen for at se hvad der var galt, men da hun dukkede om, fik de sjovt nok travlt med at komme af sted... (HAHA)
nå så en af aftens andre begivenheder, var at der var en der gik og luskede rundt ude i lobbyen, han fik lige pludselig en halvtredser mellem hænderne - her kunne vi desværre ikke gøre noget, udover at han blev smidt ud og pengene blev afleveret tilbage
men også at der var en, der havde købt en kop kaffe, da hun havde drukket kaffen, begyndte hun at fylde sodavand i (vi har gratis opfyldning på sodavand), så skulle vi også gå at holde øje med at folk ikke gjorde det - for hvis en begynder at gøre det, så gør alle!!

jeps, der sker altid lidt en søndag i aften rykket


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor dumme tror de at vi er?
Kommentér på:
Hvor dumme tror de at vi er?

Annonce