{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre? *Langt* {{forumTopicSubject}}

Jeg bor hjemme lige nu, og jeg føler mig ikke rigtig klar til at flytte hjemme fra, men nu har jeg fået den unikke mulighed at leje en billig lækker lejlighed i 2 år, Problemet er så bare at flytter jeg i den kan jeg ikke beholde min hest.

Min hest er en 5 års haflinger jeg har haft i snart 2 år, det har desvære været en ret hård tur vi har haft sammen og jeg har flere gange overvejet at sælge ham. Men jeg har alligevel ikke gjort det med tanken om at det nok skal blive bedre, og jeg jo holder af ham da han er min første hest.

Jeg har ikke mulighed for at beholde ham hvis jeg flytter med mindre jeg tager et lån hos min far hvor han så hjælper lidt til med hesten, Jeg har derfor overvejet at enten udlåne ham i et år eller at sælge ham, men jeg tænker der går labg tid inden jeg finder en køber eller en udlåner og så kommer jeg alligevel til at side med besværert.

På den ene side vil jeg gere beholde min dreng til han bliver gammel og grå, men på den anden side kan jeg godt se pengene ikke er til det, og jeg ved slet ikke om jeg er klar til at flytte,

Hvad ville i gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre? *Langt*
  • #1   10. jan 2015 Jeg ville ikke gøre det. Altså, om 2 år er du 20 - jeg bliver snart 20 og regner altså først med at flytte hjemmefra i slutningen af mit sabbat-år (som 21-årig). Hvis du hverken har lyst, og bliver nødt til at sælge/udlåne din hest selvom du egentlig ikke rigtig vil, og det derfor kun er fordi du har muligheden for at leje en billig lækker lejlighed, så ville jeg lade være. Der er jo ingen grund til at gøre det bare for at gøre det smiley

  • #2   10. jan 2015 Jeg flyttede hjemmefra som 17 årig, hvor jeg flyttede sammen med min kæreste. Jeg solgte der også min hest, ikke fordi jeg ikke havde råd, det har jeg godt nok heller ikke, men det var simpelthen fordi jeg er for langbenet, ligenu går jeg og sparer sammen til en ny hest, hvor jeg så i mellemtiden låner min bedstevenindes mors hest, som ikke har så meget tid til den, så det er jo dejligt!
    Men, hvis det var fordi, jeg havde haft muligheden for at komme videre med min gamle hest, altså hvis han havde været højere, så havde jeg også beholdt ham, og så måtte jeg enten finde på noget eller blive boende hjemme. Så jeg ville helt sikkert beholde hesten, hvis jeg var dig smiley


Kommentér på:
Hvad ville i gøre? *Langt*

Annonce