{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

vitamin, mineral balancen og følger heraf... {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley
Nu har jeg brug for at høre med jer..
Hvis man får for meget af nogle vitaminer og mineraler.. Hvad er typiske symptomer?

Hvad hvis man får for lidt?

Tindur har siden han kom ind fra græs i november fået hø ad libitum i småmasket net. 7kg var noget kraftigt noget der var analyse på og lavet foderplan ud af Og tildelt vitaminer og mineraler efter denne. Resten 5-6kg var noget fattigt hø. Lige før jul gik træningen i stå pga smerte hos Tindur. Dette blev ordnet i januar. Tindur mistede dog samtidig sin energi. Han blev så for tyk pga det kraftige hø så jeg fik byttet halvdelen ud med noget der ikke var så kraftigt og efter en stund begyndte han at tabe sig. Nu har han tabt 30 kg og mangler 25 Kg. Hans energi er dog stadig ikke tilbage efter 4mnd. Underviser og andre sagde det var fordi han vokser. Men nu er jeg tvivl og skal tage en blodprøve.
Jeg fik dog smidt i hovedet af opstalder at det er fordi han får alt det hø... Hvor jeg tror det er fordi at nu passer ikke de vitaminer og mineraler han får da han jo ikke får det kraftige hø. Så jeg tror han er i underskud hvor hun mener han får for meget pga høet...
Hvad tænker I?
Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vitamin, mineral balancen og følger heraf...
Kommentér på:
vitamin, mineral balancen og følger heraf...

Annonce