{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

når hesten har en dårlig dag {{forumTopicSubject}}

Åååh ha! Kender i det når hesten har en dårlig dag? -.-
Det havde min. han ville ikke med mig ind og han plejer ellers altid at stå klar som den første og nogengange vrinske af mig...
så jeg gik rundt i 45 min. efter det dumme kræ ude på marken! smiley

Og bare rolig, alle skal have lov til at ha en dårlig dag smiley Så da jeg måtte komme hen til ham og måtte trække ham ind fik han en masse ros og mash i boksen! smiley

hvordan går det med jeres hypser for tiden??? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når hesten har en dårlig dag
  • #1   26. maj 2015
    Spade ponyen er halt, så dyrlægen kommer og ligger blokader på fredag kl. 1
    ( hvor jeg har været på druk om torsdagen, skal nok blive sjovt med mig der kommer i fancy tøj og knap ædru ).

    Maaaaagter ikke hvis hun skal stå i flere måneder, vi var lige klar til stævneåret og give den gas.

    Nå, men har da fået lov til at ride en kæmpe Oldenborger fyr på 179 cm imens. Som jeg skal starte til Oldenborger stævnet på Sjælland.


  • #2   26. maj 2015 På det sidste, dum, i dag dejlig xD
    Har har den sidste halve måned udelukkende været fokuseret på mad og egentlig været fuldstændig ligeglad med mig hele tiden smiley
    Men i dag var han faktisk rigtig flink smiley
    Han blev ved mig i longen hele tiden, overvejede og se om han kunne nogen gange efter han var blevet liidt træt, men hvis han havde været dum-dum var jeg røget på r*ven xD
    Og jeg fik travlt med at lukke ham ud da jeg skulle nå et tog hjem - så jeg havde faktisk forventet at så snart jeg begyndte at løbe så ville lillemanden stikke af mod folden, men nej, han løb lidt foran mig, men kiggede hele tiden tilbage for at se om jeg var med, tovet var endda løst hele vejen smiley
    Det er aldrig sket før smiley
    En totalt lykkelig dag i dag smiley


  • #3   26. maj 2015 Min hest er bare så dejligt for tiden.. Hun vrinsker efter mig hver gang hun ser mig. Selv når jeg lige har taget hende ind og hun har stået lidt i boksen og jeg så kommer i stalden igen... Så får jeg lige et vrinsk og får besked på at komme hen og snakke med min yndlingspige!! Jeg elsker bare den hest,,

  • #4   26. maj 2015 krikken- ej hvor er det det da bare l*rt på l*rt smiley men fedt du må låne en hyp! Godt nok et højt krabat! smiley

    Awesome - ej hvor er det fedt! Optur! smiley vi må håbe han er sådan næste gang! smiley


  • #5   26. maj 2015 åååh kris! Sådan et vrinsk efter en er altid en dejlig følelse! Min egen gør det også det meste af tiden smiley

  • #6   26. maj 2015 Bare halv så dygtig så er jeg glad - jeg bliver skuffet og ked af det hvis han er dum og græsfikseret igen smiley
    Jeg håber xD


  • #7   26. maj 2015 ååh ha! Kender godt kampen med madglade heste smiley skide irreterende at blive overset frem for en godbid eller en tot græs! Dumme kræ! smiley vi krydser fingre!

  • #8   26. maj 2015 Har været på den lækreste skovtur, uden sadel, fordi at den havde jeg glemt. Vi møder militærlastbiler og alt muligt andet og ponyen er bare helt cool, det så skønt når hun nyder det på den måde.

    Men ja, så god en dag hun havde i dag, ligeså dårlig en dag kan hun have en anden dag. Så bliver hun helt fjollet og laver alt muligt mærkeligt. Mit humør svinger også meget og jeg kan mærke på hende, at hun afspejler sig utroligt meget i mine reaktioner..


  • #9   26. maj 2015 Lidt mærkelig... Tror ik han kan lide at man rider uden sadel, ellers har han ondt i ryggen.. Han laver nogle små sjove buk lige når jeg kommer op på ham og beder ham om at gå frem. Det holder så op igen medmindre jeg rider uden sadel...

  • #10   26. maj 2015 Så burde du nok få tjekket ryggen. Min ovenstående har skævt bækken, og lavede præcis det samme. Var det ikke blevet rettet i tide havde hun haft voldsomme mén nu smiley

  • #11   26. maj 2015 hahah, der er gang i græsset smiley

    Her går det såmænd meget fint, hesten vil åbenbart ikke være ridehest, han har avs i ryggen, så nu har jeg fortalt ham, at så må han jo blive kørehest. Det går fremragende, vi går i lange liner, både på banen og på vej, som om han aldrig har lavet andet jo. Så måske der faktisk er en fremragende kørehest i sigte smiley
    Så er jeg begyndt at lege lidt med en anden nabos, den har fået spat i benet, den har fået nogle ledbehandling og har nu pause i nogle månede, så den er jeg begyndt bare at gå ture med, og så kan han formentlig blive en fremtidig ridehest til mig smiley


  • #12   27. maj 2015 Vi havde en dårlig dag i dag.. Tindur var slettes ikke motiveret for at træne da han er så fokuseret på at komme på græs. Og bedre blev det ikke da han pludselig så sine venner komme på græs uden ham.. Han begyndte at små stejle o.l. Så vi nåede ikke engang at trave i dag da han var en lømmel uden motivation.. Jeg har ikke fået ham trænet til at vi kan åbne låger endnu.. Så jeg må hoppe af, åbne og stige op for at vi skal kunne komme ud af banen og ride hjem. Han ville bare ikke stå stille, hver gang jeg satte foden i bøjlen begyndte han at gå. Jeg bakkede ham og forsøgte igen.. Sådan holdt vi på en stund og han var SÅ sur på mig.. Så stod han stille..indtil jeg løftede mig fra jorden og var på vej over ryggen på ham.. Så gik han smiley jeg stoppede ham og så var der stop og stå træning før vi kunne begive os hjem.. smiley møg kræ.. Og jeg var også meget skrap i dag da jeg blev irriteret over at han ikke ville stå.. At han stejlede gjorde mig ikke vred, det var et udtryk for frustration over at ikke være med de andre på græs .. Men lige den med at ikke ville stå, noget han godt kan og vi har trænet meget på. Gør mig irriteret ad pommern til.. smiley
    Mvh TT


  • #13   27. maj 2015 Og han er mere og mere irriteret på biddet smiley

    Mvh TT


  • #14   27. maj 2015 Min koncenterer sig bare slet ikke på banen for tiden. Flipper over den mindste forandring...

  • #15   27. maj 2015 Godt det ikke bare er mig.. Jeg vil fremover forsøge at ride på banen om aftenen, for så er han mæt og flokken er der heller ikke.. smiley

    Mvh TT


  • #16   27. maj 2015 Haha, kender den der med marken alt for godt smiley Har engang været så frustreret, fordi jeg ikke kunne fange hesten, at jeg satte mig ned på røven og græd. Så kom hun selv hen til mig smiley
    Det er heldigvis utrolig længe siden, hun har gjort det!

    Hvis hesten har haft en dårlig dag på banen, jamen så skridter vi af og går ind og hygger med godbidder og massage - ingen grund til at slås over det. Jeg føler mig en kende for gammel til at sidde der og bakse smiley


  • #17   27. maj 2015 Jeg bakser ikke smiley men jeg hopper ikke af og giver ham fri fordi han stejler og hopper lidt.. Så sætter jeg bare kravet ned og fuldfører det jeg havde tænkt bare på en nemmere måde. smiley

    Mvh TT


  • #18   27. maj 2015 Du har vel også en yngre hest, TT smiley Min dame runder de 20 ... Hun stejler godt nok ikke, men kun kan være lidt tvær og dvask - sådan, man kan bare mærke, hun ikke orker. Men de unger de, de kan sgu godt tåle at fortsætte smiley

Kommentér på:
når hesten har en dårlig dag

Annonce