Bryster {{forumTopicSubject}}
Hej Hg...
Jeg lavede et forumindlæg for et halvt års tid siden om samme emne, men jeg tror nok jeg mest bare vil ud med det...
Jeg er ekstremt ked af mine bryster! De kan knap nok fylde en A skål ud. Jeg er 15 år og er snart færdig med 9. Klasse.
Jeg forstår ikke hvad der sker.
Jeg kom i puberteten i en forholdvis tidlig alder. Jeg var en af de første piger i klassen som fik ømme bryster (jeg var omkring 9 år) så jeg er ikke kommet sent igang.
Både på min mors og fars side har alle kvinder i familien ret store bryster, så det ligger i generne.
Mine bryster har ikke vokset i næsten 2-3 år og som sagt, kan jeg næsten ikke fylde en A skål ud.
Jeg bliver så inderligt ked af når jeg kigger på mig selv. Synes det er pinligt at jeg er helt flad og på det punkt stadig ligner en 12-årig.
Jeg er en slank pige, men ikke tynd.
Jeg bliver vred og frustreret når nærmest alle piger helt ned til 7. Klasse har større bryster end mig og jeg frygter virkelig at de ikke vokser mere, når der ikke er sket noget i 2-3 år.
Jeg er en smule ked af det også på det punkt når det kommer til drengenes mening, men det skræmmer mig ikke så meget, da jeg ved at i sidste ende skal jeg nok få en sød kæreste som elsker mig for den jeg er og ikke for hvordan jeg ser ud.
Men alligevel synes jeg det er pinligt, at se ud som jeg gør. Jeg bliver så irriteret over når piger som er tyndere end mig har større bryster. Det hænger ikke sammen i mit hoved.
Push-up bh'er hjælper slet ikke, da der er næsten intet at løfte....
Mine veninder ser mig aldrig i BH og køber aldrig undertøj sammen med dem, da jeg slet ikke kan klare tanken om at de ser mig. Jeg frygter hvis vi skal ud at bade og prøver altid at snige mig uden om eller gemme mig.
Hader at skulle sidde og kigge på billeder af andre piger og blive så ked af at de har noget som jeg bare brænder for!
Jeg ønsker ikke store bryster, jeg synes faktisk små eller mellem bryster er pænest, men vil bare ikke være flad. En B skål ville bare gøre mig så meget gladere...
Ved egentlig ikke hvad i skal bruge dette indlæg til, havde bare brug for at lufte mine tanker.
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 222 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.825
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 236
apr 2009
Følger: 51 Følgere: 56 Heste: 3 Emner: 91 Svar: 1.068
Jeg var også meget tidligt udviklet. Jeg fik menstruation og ømme bryster da jeg var 11. Men de blev kun en meget lille A. Jeg var også super ked af mine bryster, og prøvede at få dem til at syne større, med push-up, gerne 2 BH'er, og jer ville ikke vise mine bryster til nogle. Da jeg fik min første kæreste, var jeg heller ikke glad for at vise ham dem, og jeg var i flere år sikker på, at jeg skulle have dem lavet, når jeg blev gammel nok.
Mine bryster er stadig små - jeg er en stor a - lille b
Men jeg elsker mine bryster nu!
Javist, jeg kan føle mig som en 12 årig dreng, når jeg ser mine veninder i deres bikinier, men jeg vil alligevel ikke bytte
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
Jeg var også ked af det, fordi alle andre bare havde så flotte bryster, store som små, men jeg selv havde ingen
Da jeg sidste år kom på p-piller, blev mine bryster ømme igen, ligesom i starten af teenageårene, og ENDELIG skete der noget! Inden da kunne jeg heller ikke fylde en a-skål, men efter en uge eller to på p-piller kunne jeg en stor B eller lille C.
For to måneder siden kom jeg så på minipiller, og så gik der en uge, så var de vokset igen.. Nu en almindelig C skål, hvis ikke lille D.
Har ikke læst hele dit emne, men jeg kan i hvert fald anbefale dig at prøve p-piller, hvis du ikke allerede er på dem. Måske en dårlig begrundelse for at komme på p-piller, men hvis ikke du har brug for dem nu, så får du det sikkert om et par år, og der er simpelthen ikke nogen mening i at gå og være så ked af sine ikke-eksisterende bryster, hvis man rent faktisk kan gøre noge ved det! Tænk på, at det er nu, du er ung! Du skal nyde din krop, som den er mens du er ung, for de går jo kun nedad bakke...
dec 2009
Følger: 54 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 342
nov 2012
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 1.996
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.582
Det var ikke sjovt og jeg fokuserede alt for meget på det. Idag er jeg lykkelig for det; man får ikke øm ryg, jeg kan gå i næsten alt tøj, andre på min alder har bryster der er rynkede og hænger meget. Før jeg fik min "voksen-kæreste" havde jeg også glæden ved at vide, at unge fyre (senere mænd) der viste interesse ikke gjorde det ud fra een eller anden lummer tankegang, som jeg ofte så når jeg var i byen med veninder, og der altid kom nogle fulde fyre der var ude af stand til at se dem i øjnene fordi de havde kavalergang
Jeg ved det ikke er nogen trøst, men hvis ikke de tager en vokserunde mere og ikke bliver større, så vil du blive glad for dine små bryster når du bliver voksen
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.576
Jeg bryder mig ikke om at lægge alt for privat information ud, men jeg kan sige, at du bestemt ikke er den eneste. Jeg har det på præcis samme måde som dig, og hvis jeg skal købe en BH jeg kan passe er jeg faktisk nødt til at købe den fra udenlandsk hjemmeside til ialt 6-700 kr.
Og det er så sindssygt træls og hårdt at høre på, hvordan pigerne rundt om en rent faktisk klager over, at de har "små" bryster bare fordi de bruger en mindre b-skål. Haha, ville da gerne bytte så de kunne se virkeligheden
Nå, det blev et længere indlæg. Ville bare sige, at jeg forstår hvordan du har det. Men at du desværre vil gøre dig selv en kæmpe bjørnetjeneste ved at tro, at det nødvendigvis bliver bedre om nogle år, at det bliver bedre med p-piller osv osv. Det bedste er at prøve at acceptere, at du er født som du er, og at du netop er fin og dejlig og skøn lige præcis i den krop DU har!
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.844
jan 2014
Følger: 19 Følgere: 14 Emner: 17 Svar: 254
I dag bruger jeg en stor c/lille d og de sidder langt pænere end mange af mine veninder der tidligt udviklede bryster, ja har faktisk flere der har fået dem lavet da de ellers var begyndt at hænge eller se trælse ud allerede.
så mit råd er, tålmodighed, så skal det nok komme og uanset om det er en a skål eller ff så er bryster fantastiske som de er og alle drenge elsker dem
maj 2004
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 496
For det andet som mange af de andre også skriver havde jeg i din alder også meget små bryster og bruger idag 75E så giv det tid det kommer måske nok og vis ikke ja så lær at acceptere det.
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 15 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 361
Hvem gemmer sig mon bag denne profil......??
jan 2008
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
Sådan noget som selvsiddende bh'er kan du bruge, det kan dine mere storbarmede veninder ikke, for der er ikke nok støtte!
Har læst forskellige ting på nettet om hvad man kan gøre for at få dem til at vokse, det kan være en research værd. Mener at noget så simpelt som blid massage kan have effekt
Jeg var også overbevist om at mine skulle fikses den dag jeg blev gammel nok. De overvejelser er skudt laaaangt ud i fremtiden nu. Jeg kan faktisk rigtig godt lide mine bryster og min væsentligt mere runde krop dem dag i dag.
Og hvis du stadig overvejer det når du er gammel nok findes der en ny måde, hvor man får flyttet eget kropsfedt op i brysterne istedet for silikone. Det er noget dyrere, men resultatet er flot og naturligt og der er så vidt jeg ved ikke problemer på samme måde som silikone bryster.
okt 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
Til alle: tak for jeres svar, det er meget at tænke over:)
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
Jeg har heller ikke verdens største bryster, og de er kun blevet grummere og mindre efter at jeg har ammet, men de har givet mad til mit barn, lige som de er skabt til at gøre
Bryster er for til et formål og det er at give babyer mad, og en så lille ting på ens krop, må simpelthen ikke gøre en så ked af det
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Mvh TT
maj 2007
Forstår hvis kvinder der har fået fjernet brystet, grundet kræft får det lavet, men aldrig om jeg ville have lavet det bare for at få det gjort..
Piger må virkeligt lærer at tro på sig selv, i stedet for at betale sig fra et andet udseende
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Mvh TT
jan 2008
Jeg prøver bare at sige at det er så let for andre at tage afstand fra plastikoperation, når størstedelen af alle folk tager det som en selvfølge at man kan passe en BH
maj 2007
Ts er ikke særligt gammel, og der sker meget med hendes krop, jeg kunne passe min første bh da jeg var 15, pg sluttede på en c-skål, nu bruger jeg så en a-skål.
jan 2008
Men derudover er jeg enig i, at hun skal prøve at acceptere sin krop som den nu er. Synes det er synd at sige til hende at det kommer når hun bliver ældre, for det er sikkert tilfældet for mange unge piger men ikke alle, så det bedste er helt klart at prøve at arbejde på at acceptere, at ens krop er indrettet som den er
maj 2007
jan 2008
maj 2007
jan 2008
okt 2007
Følger: 42 Følgere: 189 Heste: 7 Emner: 170 Svar: 387
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.165
Vi ser allesammen forskellige ud. Jeg har en F skål og det kan nogle gange godt være lidt svært at finde tøj der sidder pænt over det hele. P-piller kan også forstørre lidt hos nogle piger, hvis du skal have sådan nogle på et tidspunkt.
nov 2014
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 97
okt 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
nov 2014
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 97
Har hørt kroppen kan holde pause og så vokse derefter, men ved ikke om det er rigtigt
maj 2015
Følger: 2 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 52
Man vil nok altid have det som man ikke har ... desværre
Bryster