{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.378 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Greenguard mundkurv? {{forumTopicSubject}}

Sidste år gik min pony med en almindelig 'grime mundkurv'.
Selvom vi prøvede i flere størrelser og mærker gav de alle sammen gnave sår, forskellige steder i hovedet.
Jeg vil meget gerne høre fra nogle der har erfaringer med mundkurven fra Greenguard.
Da den nok er min eneste vej for at min pony kan gå på græs til næste måned.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Greenguard mundkurv?
  • #1   24. mar 2016 Jeg har kun gode erfaringer med den. Den gnavede lidt mellem næseborene, men satte noget plys på med limpistol, og så var problemet væk smiley

• Mette S
    Mette S Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 84
    #3   24. mar 2016 Jeg har kun gode erfaringer med Greenguards mundkurve. Begge mine drenge går med mundkurv om sommeren eller dele af sommeren. Jeg har ikke oplevet mundkurven giver sår eller slidmærker, men har set det på andre heste. Man kan let tilpasse mundkurven, hvis der opstår sår, ved at lægge den i varmt vand og så ændre formen.

• #4   24. mar 2016 Min fik mundkurv på sidste år for første gang, og da var det en greenguard, hun fik på. smiley
    Min fik gnavesår selvom den blev dækket med alverdens gaffatape, lam og klude. Og den er ikke for lille..
    Jeg har tænkt mig at bruge den igen i år, jeg var glad for den. Men man skal være opmærksom på, at den også kan give gnavesår.

• #5   25. mar 2016 Har også gode erfaringer med den, men vil anbefale dig at købe den der er "firkantet" , har nemlig den der er åben ved hagen og min shetter fandt ud af at spise ud i siden. Men har brugt den 2 år i træk uden problemer, det er bare vigtigt at have en god grime evt. den originale der hører til, så får du helt sikkert det bedste resultat.
    Sidste sommer skiftede jeg nemlig grime og det var først der jeg fik problemer med at han spiste ud igennem.

Har også en i nylon til ham, sørgede for at købe en stor størrelse så der er god luft omkring mulen, den virkede faktisk ok, men fortrækker greenguard.

Kommentér på:
Erfaringer med Greenguard mundkurv?

Annonce