{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regler for galleri
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   17. maj 2016 Det hele står i reglementet smiley

  • #2   17. maj 2016 ...... jaaaaaa... men jeg kan ikke finde det jo.... smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   17. maj 2016 Det står nede i bunden smiley

  • #4   17. maj 2016 Der er mange forskellige måder at få lavet en god hest på, og der er ikke krav til en bestemt fremgangsmåde, eller at alle punkter skal være opfyldt - men herunder kan du se nogle forslag til, hvad der kan hjælpe dig med at lave en god hest.

    •Sørg for at uploade forskellige billeder af Hesten, og brug ikke de samme billeder flere gange.
    •Du skal som minimum uploade 5 billeder - men flere gør kun Hesten bedre og mere spændende.
    •Gode og skarpe billeder er altid at foretrække - hvorimod slørede og mørke billeder kan medføre et afvisepoint.
    •En god tekst, hvor du beskriver Hesten. Du kan fortælle lige hvad du har lyst til om Hesten i beskrivelsen, og der er ikke krav til længde. Er du i tvivl om, hvad du kan/skal skrive på profilen, kan du altid finde inspiration hos nogle af de bedst bedømte Heste på siden.

    Husk også:

    •Du skal være ejer/have været ejer af det oprettede i galleriet. ( Se desuden "Specifikke vilkår for nogle gallerier i brugerbetingelserne")
    •Du skal bruge dine egne billeder eller have rettigheder til at bruge disse.
    •Galleriet er til én hest - har du flere Heste, så skal du oprette gallerier til hver af disse.
    •Galleriet må ikke oprettes som en annonce - her henviser vi til brug af markedet.


    Ja så forstår jeg det slet ikke.....


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   17. maj 2016 hesten er da blevet stemt ind? så er det vel underordnet smiley

  • #6   17. maj 2016 Nej den er ikke smiley han afventer optagelse, og er blevet afvist to gange..

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   17. maj 2016 Er det ikke den som er stemt ind for 20 min siden?

    eller hvad hedder hesten?


  • #8   17. maj 2016 Har oprettet ham igen for 20 min siden, fra min pc afventer han stadig :b Sir Magnum

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #9   17. maj 2016 Min fejl.. vi ikkenlige opmærksom smiley

    jeg har givet den en velkommen.

    evt. skriv mere om hesten i beskrivelsen, og om tilknytningen (det kan folk godt lide )


  • #10   17. maj 2016 Bedre? smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #11   17. maj 2016 Jeg syntes den har en god profil med gode billeder ihvertfald smiley

  • #12   17. maj 2016 Mange tak smiley vi krydser fingre

  • #13   17. maj 2016 Du fik også lige en velkommen fra mig. Kan ikke se hvorfor den ikke skulle opfylde kravene smiley

  • #14   17. maj 2016 Nu har jeg ikke set de andre du har oprettet, så ka ikke lige sige hvad det sku være.
    Det galleri jeg har set, ser rigtig fint ud, nærmest bedre end gennemsnittet smiley


  • #15   17. maj 2016 Ved ikke hvordan dit "gamle galleri" så ud, men den her ser godt ud.

    Det er lidt svært med det oprettelse der, for det kan være svært for os som skal stemme dem ind og se, om galleriet opfylder kravene tilstrækkeligt. Det er jo forskelligt fra person til person hvornår de mener der er gode nok billeder eller en god nok tekst.
    Jeg oplever ofte at blive haglet ned i pb fordi jeg har afvist deres hest for manglende beskrivelse, fordi de enten ikke har skrevet noget som helst eller fordi det eneste der står er "den er sød" e.l.
    Det finder jeg ikke som en "En god tekst, hvor du beskriver Hesten. Du kan fortælle lige hvad du har lyst til om Hesten i beskrivelsen, og der er ikke krav til længde. " Hvor at hvis de havde skrevet "sød hest. Haft den/part på den siden xx-xx-xxxx og skal starte mit første stævne xx-xx-xxxx" eller noget i den stil, så godkender jeg, fordi så ser man noget tilknytning, selvom jeg da gerne så der stod lidt mere. Det behøver ikke være en hel roman overhovedet, men noget om hvorfor lige den hest, ens bedste oplevelse e.l. så synes jeg den er PERFEKT.


  • #16   17. maj 2016 Har rettet lidt i teksten, men syntes ikke den var voldsom kort før smiley billederne er ens.. Men nu kom han vidst endelig ind

  • #17   17. maj 2016 kan ikke forstå hvorfor at folk vil afvise det galleri - da du har mange billeder og god lang tekst smiley jeg tror at hvis du havde halvt så mange billeder og tekst vil jeg stadig stemme dig ind smiley (+ har stemt dig ind )

  • #18   18. maj 2016 Tak putte smiley
    Måske det er janteloven nogle gange smiley


  • #19   18. maj 2016 så lidt smiley
    det må det være smiley


Kommentér på:
Regler for galleri

Annonce