Studentergave ønsker?? {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at jeg bliver student om en uge, og at vi den dag holder noget stille og roligt studenter fis (nok mest for at glæde min moder)
Og folk er begyndt at spørger til ønsker.
Min første tanke var "penge til dykkercertifikat" og så kunne jeg strække den til "penge til våddragt"..
Jeg er den første af mine veninder og søskende så jeg har ingen idé om hvad jeg kan ønske mig.
Jeg har så fundet et verdenskort jeg ønkser mig, men det er ikke lige til at ønske sig hos mine bedste forældre der pt lever uden computer...
Min far var ikke tilfreds med mine ønsker, og jeg er blank
Hvad i alverden kan man ønske sig, hvad må man ønske sig?
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
Gavekort
En oplevelse
Ting til du flytter hjemmefra (hvis du ikke er flyttet hjemmefra, selvfølgelig)
Ellers så bare sig at du ikke ønsker dig noget specielt, men at du bare ønsker en god dag i deres selskab!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.013
Jeg tror jeg skriver de der dråbe skåle på fra Mette Blomsterberg, dem har jeg villet have siden de kom ud.
Jeg er delvist flyttet hjemmefra, og det jeg ikke allerede har er småting, så det er ikke det mest brugbare
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Mvh TT
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.013
Men gavekort til IKEA er en god idé (Y)
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Måske noget tøj du mangler - sko, tasker?
Da jeg blev student fik jeg en ring, to vedhæng til en halskæde, en taske, en ur og "for sjov gaver". Nogle af mine forældres venner gav mig fx et tørklæde, badesandaler og et manicuresæt - alt sammen i blå farver, fordi de troede jeg blev HHX student
En anden gav mig en æske med en masse småting og så beskeder på hver af tingene. Fx en opvaskebørste, servietter, en dåsecola, en kinder maxi osv. :o)
nov 2008
Følger: 79 Følgere: 72 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.590
jeg har en og selvom jeg ikke havde ønsket mig den er jeg super glad for den idag
Studentergave ønsker??