{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad står weekenden På?
  • #1   1. jul 2016 I dag : træne min hyp en sidste gang til ringridning
    I morgen : fra 8-12 ride ringridning, 12-14 gøre mig klar til min brors bryllup, 14-15 kirke, 15-16 tilbage til ringridning til præmieoverrakkelse, evt. omridning og så skal jeg have taget lidt billeder, så lige hjem og sikre mig tøjet og makeup sidder ordenligt og så ellers til bryllup..

Søndag : trække min hest 4km fra der hvor hun står nu og hjem til mine forældre

• #2   1. jul 2016 idag: skal hjælpe med at oprydde/clean huset for i aften skal vi have gæster til aftenskaffe smiley

imorgen: ved jeg ikke endnu smiley

søndag: ved jeg ikke endnu smiley

• #4   1. jul 2016 I dag: forhåbentlig ud og ride en tur med min mor, hendes anden tur på vores nye pony smiley
    I morgen: forhåbentlig nå ud og ride, til grill fest hos min bedste i anledning af nibe festivallen.
    Søndag: til min fasters fødselsdag oppe hos min farmor, igen i form af en havefest smiley
    Så jeg håber bestemt der kommer bedre vejr! smiley

• #5   1. jul 2016 Min veninde fik ferie i sidste uge. Og nu er hun kommet hjem fra sin ferie i København. Så jeg tager 5 dage ud til hende på lørdag. Her står dagene på afslapning. Shopping. Tur til djurs sommerland. Bytur osv. smiley
    Men lørdag formiddag står på marked hvis det bliver vejr til det ??

• #6   1. jul 2016 i morgen ridetur i skoven og handle
    Søndag tror jeg vil gør forsøg i af banke min familie i Matador smiley
    VH
    Annette

• #7   1. jul 2016 I dag: Gøre rent herhjemme og i stalden, træne lidt med unghesten. Måske får jeg tid til at gå en tur c:.
    I morgen: Ordne det sidste og klokken 17 står den så på 20 års + studenterfest for miiig ^^.
    Søndag: Arbejde 14-22 og smide hø ud til hestene efter jeg har fået fri c:.

• #8   1. jul 2016 I dag slappe af har været ude og se til hestene. så skal ikk mere i dag da den lille basse er meget træt efter mødregruppe igår. i morgen skal bassen passes nogle timer for første gang da jeg og manden min smiley skal til uldum gade musik festival så svigermekanikken som bor i uldum har sagt de godt vil tage ham så vi kan nyde hinanden uden baby. tror det bliver hårdt. søndag skal være en rolig dag måske lige luge lidt udenfor

• #9   1. jul 2016 Lørdag: Arbejde fra kl. 7-12, på ridelejr kl. 14 til 18(?) og så til fødselsdag kl 20
    Søndag: på ridelejr kl. 9., slappe af

• #10   1. jul 2016 Har ferie så prøver på og få ordnet lidt have smiley derudover gør klar til at kæresten kommer hjem fra festival, så håber og få gjort lidt rent smiley Ellers ikke det helt vilde...
    Go Weekend til jer alle smiley

• #11   1. jul 2016 Lørdag: Skal have gæster til middag, så lave mad til gæster, og RYDDE op så her er bare nogenlunde pænt, inden at der kommer gæster...

Søndag : Ingen planer, men skal ride og lege lidt med hesten. Og så må vi se hvad resten af dagen bringer smiley

• #12   1. jul 2016 Jeg skal en tur til Skagen med min kæreste og mine forældre på camping.. smiley
    Det bliver mega hyggeligt, selvom vejret ikke lover alt for godt..

Så der skal vidst tages en hulens masse billeder! smiley smiley

• #13   1. jul 2016 Jeg skal på kursus ved Angelo Telatin hele weekenden smiley
    Han er ekspert i indlæringsteori og derudover en virkelig dygtig rytter, så jeg glæder mig meget smiley

• #14   1. jul 2016 I dag holder min kæreste studenterfest kl 18, og indtil da skal vi bare gøre klar til festen smiley
    I morgen skal det ryddes op efter festen og derefter skal jeg til min venindes og hendes kærestes studenter fest smiley
    Søndag skal jeg have pakket de sidste ting til at vi om aftenen tager til Hamborg lufthavn for at flyve til Alanya smiley glæder mig rigtig meget!

• #17   1. jul 2016 I dag har jeg været på Landsskuet i Herning og så skal jeg slappe af. Har arbejdet meget i forhold til hvad jeg plejer den uge, så er fuldstændig smadret. I weekenden skal jeg arbejde. Lørdag til studentergilde og søndag hjem til min kæreste smiley

• #18   1. jul 2016 Jeg skal arbejde i aften og med pigerne i byen senere.
    Lørdag står på ridning og arbejde igen.
    Og søndag med arbejde, en snak men kæresten og ridning...

• #20   1. jul 2016 Jeg skal til studenterfester smiley

• #21   1. jul 2016 I dag skal jeg ride noget dressur, imorgen skal hende der rider Welle når jeg er på ferie, lige prøve. Og søndag skal jeg igen ride dressur, eller tur. smiley

• #22   1. jul 2016 Fredag: Underholde mens min søster sprang og muge.
    Lørdag: Træne hypse i western dressur og muge.
    Søndag: Tage med min søster i stalden, så hun kan ride og vi kan muge. Derefter hjem og holde fødselsdag for min mormor ^^'

• #23   2. jul 2016 I går (fredag) - afslapning og lidt wikia-tidsfordriv
    I dag (lørdag) - endnu mere afslapning og endnu mere wikia-tidsfordriv
    I morgen (søndag) - måske lidt rengøring

Ligger syg med en fantastisk omgang feber, så jeg har ikke lavet meget andet end at begrave mig selv under dyne med mine bedstevenner (bøger) og min computer, mens killingerne, morkatten og Marlie (hund) vader rundt på mig som om mit trætte skrog er en forhindring der skal overkommes. smiley

• #24   2. jul 2016 Har lige fået fri efter en 11 timers barvagt, på Roskilde festivalen, det pisser ned og min luftmadras er det vi kalder for meget flad. Resten af weekenden står på at gå helt amokas i morgen og så ellers sove for de sidste 9 dage på søndag smiley

• #25   2. jul 2016 Denne weekend skal jeg ud og ride på parthesten, og flytte alle mine hesteting hen til partens stald. Og ellers står den bare på afslapning, og måske en lille gå/løbetur i det fri smiley

• #27   4. jul 2016 Jeg har tilbragt de seneste 10 dage i Tamworth i Australien. Her har det danske ungdomslandshold været til VM med det bedste danske resultat nogensinde! 9 medaljer er vi vendt hjem med smiley En fantastisk oplevelse. Desværre får westernsporten ikke så meget opmærksomhed herhjemme.

Kommentér på:
Hvad står weekenden På?

Annonce