{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Sikke noget sludder! {{forumTopicSubject}}

Siger vi ikke alle sammen noget sludder en gang i mellem? smiley
Jeg siger ofte noget, som ikke er til at finde hverken hoved eller hale i, fordi jeg lige bliver forvirret et øjeblik...

Lige nu ligger jeg og keeeeder mig. Jeg er så træt efter en lang dag på rideskolen, så nu trænger jeg bare til et godt grin, inden jeg går i seng. Derfor synes jeg vi skal dele vores sludder-sætninger (også ikke-hesterelaterede), så vi kan grine af, hvor forvirrede vi alle sammen er smiley

Den første, jeg lige kan komme i tanke om, var da jeg for noget tid siden snakkede med min kæreste og mine svigerforældre om, at vi skulle til Dubai. Vi skulle op i verdens højeste bygning. Så kom jeg til at spørge: "Kan man egentlig se jordens krumning deroppe fra?" - de grinte alle sammen, og så måtte jeg jo forklare at: ".. jamen, det har jeg hørt man kan i Eiffeltårnet!!" ... endnu mere grin. smiley

Den anden, jeg kan huske lige nu, er fra i dag.... Jeg skulle sidde bagrytter til handicapridning, og mens jeg sidder på hesten, snakker jeg med ridefyssen. Jeg nævner så, at jeg synes hesten, jeg sidder på, har tabt sig ret meget henover sommeren for: "Den har også fået en ny knogle lige her" ... "Sofie, tror du ikke knoglen har været der hele tiden??" hmmm, jo det har den jo nok egentlig, jeg havde bare ikke set den før. smiley

Og nu vil jeg grine af jeres sludder! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikke noget sludder!
Kommentér på:
Sikke noget sludder!

Annonce