{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

Ppiller {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige begyndt på p-pillerne Malonetta.

Jeg døjer virkelig med sult. Jeg er sulten hele tiden. Jeg kæmper pt med lidt kilo og derfor holder jeg lidt igen med maden, men siden jeg er startet på pillerne er jeg umættelig.

Har I erfaringer med mærket?

Hvilke tager I selv og har I bivirkninger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ppiller
  • #1   22. sep 2016 Hvis din vægt er for høj, så nytter det ikke at lade være med at spise - så skal du ændrer din kostsammensætning. Ja, jeg har taget Malonetta - men det er 100 år siden, kig i indlægssedlen og er du i tvivl, så ring og spørg hos lægen smiley

• #2   22. sep 2016 Malonetta fik mig til at prutte helt vildt (jeg ved sgu ikke hvad det ellers skulle have været i den periode) smiley Var glad da de slap op, og har kun haft dem den ene gang.

• #3   22. sep 2016 Jeg er også næsten kronisk sulten... Det er dybt frustrerende, men jeg tror alligevel det egentlig er meget normalt for nogle, uden at vide det med 100% sikkerhed

• #4   22. sep 2016 Jeg er ikke overvægtig vil bare gerne af med et par kg. Jeg er ikke stoppet med at spise men skåret de usunde ting væk. smiley

• #5   22. sep 2016 Jeg tror det kommer an på ens krop. Jeg er på Malonetta (siden juli), og har ikke rigtig nogle problemer. Jeg har måske en anelse mere uren hud, men det er sgu så lidt, at jeg ikke rigtig kan skyde skylden på pillerne..
    Jeg var meget opmærksom på min appetit i starten, fordi jeg havde hørt at nogle havde problemer med det. Jeg opdagede ingen ændringer.

Men jeg var dog ude i et mindre smertehelvede i min første menstruation fordi jeg startede forskudt i forhold til min cyklus. Så jeg er en lille smule spændt på hvordan det bliver, når jeg engang finder på at springe en pause over...

• #6   22. sep 2016 Jeg har også taget malonetta. Har ikke oplevet sult, af dem tror jeg, men det gik lidt ud over min libido. Dog havde jeg knap så mange smerter under mens og blødte ikke helt vildt.. Stor kontrast til hvad jeg går igennem med spiral.

Fik en blodprop i benet, som nok var en god blanding af p-piller og det faktum at jeg havde et brækket ben, som jo var immobilt. Nu må jeg så slet ikke tage p-piller længere..

• #7   23. sep 2016 Prøv nogle andre mærker. Nogle gange skal man prøve sig lidt frem inden man finder dem der fungerer bedst for en. Det gjorde jeg den gang jeg startede p-piller. Nu har jeg brugt det samme de sidste 7 år.

• #8   23. sep 2016 Jeg fungerer ikke med Malonetta - bliver direkte utilpas smiley Jeg bruger kun Femicept...
    Hvis du først lige er begyndt, så fat mod - din krop skal lige vænne sig til det. Har du spørgsmål, så ring til lægen - de hjælper gerne! smiley
    Evt. prøv et andet mærke, næste gang du skal hente p-piller på apoteket smiley

• #9   23. sep 2016 har du været i gemmen en læge smiley med pillerne

• #10   23. sep 2016 Hvis du oplever de slags "bivirkninger" så kan det tyde på, at du ikke kan tåle dem..

De første p-piller jeg fik, fik jeg voldsomme hovedpiner af, og de næste jeg prøvede fik jeg min mens mit i en cyklus. Jeg har nu fået lagt en p-stav, og er simpelhen så glad for den beslutning! Har ikke oplevet nogle bivirkninger, andre end pletblødninger, men det forsvinder efterhånden!

• #11   23. sep 2016 Jeg tager også Malonetta og det har aldrig givet mig nogle problemer. smiley

• #12   23. sep 2016 Tak for jeres svar.

Det hele er igennem læge og overlæge på sygehuset pga. hormonforstyrrelse. Jeg skal netop prøve at tage ppiller for at se om min hormonbalance kan blive normal.

Jeg er lige startet så må nok lige prøve at give dem en periode. Det er bare træls at gå at være sulten hele tiden. smiley

• #13   23. sep 2016 Jeg tager modina, de fungere super godt for mig!(:

• #14   23. sep 2016 Da jeg var til lægen omkring p-piller, fortalte hun mig, at det var en hel normal ting, hvis man var ekstra sulten i starten.. Så jeg vil da skyde på, at det går over smiley

• #15   23. sep 2016 Håber det går over... smiley

• #16   23. sep 2016 Jeg startede på malonetta for en måned siden, og jeg har taget 4 kilo på, og tager stadig på smiley
    Samt så døjer jeg med rigtig mange humørsvingninger, så hvis det ikke snart går over for mit vedkommende, så skal jeg til lægen smiley

• #17   24. sep 2016 Hvis man lige er startet er det helt normalt at kroppen reagerer på hormonerne. Og hvordan den gør det er meget forskelligt.
    Den gang je startede på p-piller fortalte min læge at man ihvertfald skal give det et halvår før kroppen rigtigt har vænnet sig til produktet smiley
    Den gang endte jeg med at måtte skrifte p-pille mærke, da jeg simpelthen blev dybt deprimeret af de p-piller jeg fik. Så jeg kom over på de frygtede Yasminnelle p-pille og nøj hvor var det de p-piller jeg fungerede bedst på!
    Desværre blev det jo sådan at Yasminelle blev vurderet for farlige - grundet den lille højere risiko for blodpropper, så jeg skulle igen skifte.
    Nu får jeg så bare hvad der er billigst på apoteketet, og jeg oplevere da flere bivirkninger end førhen - men ikke noget jeg ikke kan klare.

Kommentér på:
Ppiller

Annonce