{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Bedøvet hest i løsdrift.. {{forumTopicSubject}}

Hej igen. smiley
Nu har jeg jo ikke haft mine i løsdrift uden mulighed for boks før de kom hjem. Og i morgen skal Tindur have ordnet tænder og bliver her jo bedøvet... Hvordan har I andre med løsdrift gjort dette?
Hvornår lukket I den bedøvede hest sammen med de andre igen?

Jeg kan adskille så de andre ikke kan komme i stalden, men jeg skal på arbejde, og dyrlægen kommer efter kl. 12. Og jeg skal starte kl 16. smiley

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedøvet hest i løsdrift..
  • #1   31. jan 2017 Lader hyppe komme ud til de andre en time - halvanden time efter dyrlægen har sagt at nu må den æde igen :). Lukker af for løsdriften.

• #2   31. jan 2017 Dyrlægen plejer at sige hvornår hyppen må komme på fold til de andre igen. Jeg vil mene det burde passe nogenlunde med at du lukker ham med de andre inden du tager på arbejde, men spørg dyrlægen i morgen smiley

• #3   31. jan 2017 Hvis det er en god og harmonisk flok, så vil jeg bare smide ham ud i løsdriften, så snart han kan gå nogenlunde stabilt. Det plejer min at kunne 30-60 min efter han er færdig ved dyrlægen. Og så fjern alt spiseligt på folden, da de ikke må spise.
    Det er sådan, jeg plejer at gøre det ved min hest og det fungerer fint. Men det kræver som sagt at der ikke er den mindste antydning af ballade i flokken smiley

• #4   31. jan 2017 Jeg smider bare dem alle ind drugged smiley

Har en god flok, så der er ingen problemer. Det vildeste der er sket, at de ikke-bedøvede har udnyttet chancen til at lege med de bedøvedes ører smiley

• #5   31. jan 2017 Jeg har ingen mulighed for at fjerne det spiselige fra folden. Så det må så først blive når han må spise igen at han kommer ind til de andre. Han er den der bestemmer så havde det ikke været for det spiselige så kunne han bare have kommet ud med det samme smiley
    Mange tak for hjælpen smiley
    Nu må vi håbe hun kommer kl. 12 og ikke kl 15. Skal køre kl 15.30. Senest... smiley

Mvh TT

• #7   31. jan 2017 Når min bliver bedøvet.. Så ligeså snart dyrlægen er færdig, så ryger hun ud og gå en tur om ridebanen og så ud på fold.
    Da min dyrlæge siger at de har bedst af at komme ud og få luft så hurtigt som muligt :):)

• #8   31. jan 2017 Mine plejer at komme ud når de må spise igen altså når bedøvelsen er aftaget tager som regel en 2 timers tid så er de 100% normale igen.. og der smider jeg dem bare ud igen smiley

• #9   31. jan 2017 Mine har ikk mulighed for at blive lukket inde, så de er ude med det samme igen på græs. Men nu gir min dyrlæge ikk så meget bedøvelse, at det tager timer at komme ud af.

Kommentér på:
Bedøvet hest i løsdrift..

Annonce