{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Lad os løfte stemningen {{forumTopicSubject}}

Glædelig 1 advent derude bag skærmen smiley

Påvirket af en tråd tidligere, tænkte jeg at det kunne være sjovt at dele ud af sine tossede fjollede dumdristige oplevelser igennem tiden, man har begået sig smiley behøver ik kun at være en selv, men også andres tossede fejl eller sine dyr smiley

Jeg lægger gerne ud og kommer med mere, som jeg lige får rusket op i min hukommelse, here goes smiley :

Jeg har lavet dette nr mange gange, at jeg er kommet til at stille askebærget i køleskabet og flasken med sodavand på bordet smiley total tanketorsk at jeg senere ik kan finde askebærget smiley

Har engang hægtet en stor trailer med to bigballer wrap på bilen, kørt op ad indkørslen, drejet ud på vejen og idet at traileren lige når ud på vejen, så springer traileren af og sikkerhedsbremsen knalder i smiley ja så fik jeg da spærret begge retninger af vejen og kunne ik selv få hevet traileren hen til bilen igen. Jeg var så heldig at en mand tilbød sin hjælp til dengang blondinen her smiley godt råd til alle, tre dobbelt tjek nu at koblingen nu er låst om hængertrækket smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lad os løfte stemningen
  • #1   3. dec 2017 Nå ja, har da også kommet til at krydse tøjler og sat mig op for at diskutere retningen med hesten indtil jeg fandt ud af, hvorfor den var en spasser smiley ja det var sku ik hesten som var en spasser men mig smiley

  • #2   3. dec 2017 Jeg har stået i Netto og undret mig over hvorfor folk kiggede så mærkeligt. Fandt senere ud af at jeg stadig havde ridehjelm på smiley åbenbart ikke højeste mode i Netto smiley

  • #3   3. dec 2017 Hæhæ jeg har som ung siddet på en stor ollebolle uden sadel på - min veni de ville op og side bagpå. Så jeg stak hånden ned, tog hendes hånd - og trak til...... smiley
    Resultat at vi begge gled af hesten hele vejen hen over ryggen og ned på den anden side - hesten blev pænt stående, hun var nok vant til vores tosserier smiley

    Mvh Charlotte


  • #4   3. dec 2017 På en hestevognstur på Fyn for ca 20 år siden, fik vi sat tøjlerne forkert, så når man trak i venstre tøjle knaldede hestene hovederne sammen smiley stakkels dyr, vi opdagede det heldigvis hurtigt smiley

  • #5   3. dec 2017 Kæft det er tosset. Camilla. LOL kan lige se det for mig smiley sidder og gurgler af grin smiley

    Ha ha Camilla. Det er sku da til hjemmevideo det der smiley LOL

    Kæft jeg får helt ondt i maven af det der :). Stakkels køreheste


  • #6   3. dec 2017 I går glemte jeg at trække parkeringsbremsen, da jeg skulle handle.. Så kom der en rendende, og sagde, at der var en bil, der var på kollisionskurs. Ups.

    Den stoppede heldigvis 10 cm inden, at den ramte en anden bil. Den blokerede dog hele kørebanen på parkeringspladsen. Der var jeg en smule pinligt berørt, men grinede nu af mig selv hele vejen hjem smiley smiley


  • #7   3. dec 2017 Okay den her er så sket i sommers. Mødes med min veninde og vi spiser frokost og jeg får godt med cola ( det gør bare at min mave begynder at bruse/boble), da vi så er færdig og går ind i H&M for at snolde, så siger min veninde et eller andet over et stativ og jeg bukker mig op, skal til at svare hende med åben mund og inden jeg sætter ord på, så kommer den største ræber BBØØØØØØØVVVVVSSSSSS. Det var simpelthen så pinligt at folk de gloede på mig, mens jeg undskyldte så mange gange. Min veninde flækker sammen af grin og tisser i bukserne af grin og så kan jeg ik holde masken hellere. Det var så pinligt og jeg bliver stadig drillet med det smiley smiley smiley

  • #8   3. dec 2017 En ting fra da jeg var barn og gik i skole og var med i retten for at se hvordan sådan noget forgik...
    Min sidekammerat fortalte om da hun var ca 7 år og hendes bror var 5 år og sad bag på hendes cykel kom et par betjente forbi og stoppede dem og mente de skulle trække cykel..
    Da de store betjente var kørt stak lillebror i et skrig og tudet som en gal.
    Da han kom frem med at nu var der KUN 2 gange tilbage så røg de i fængsel.
    Det kunne jeg åbenbart ikke klare jeg kunne ikke stoppe med at grine så den strenge dommer måtte vise mig ud..


  • #9   3. dec 2017 camilla: sådan gør jeg altså tit med min cykelhjelm.. jeg gider ikke tage den af, hvis jeg alligevel kun kort skal ind i butikken. Så må folk altså kigge smiley

  • #10   3. dec 2017 Øhm ja... Da jeg var mindre (omkring 13) skete det regelmæssigt at jeg steg op på hesten, med tøjlerne krydsede. Det var ikke ligefrem kønt, eller særlig smart! smiley

    Derudover, så var der den med at jeg red ind i en mur.. Det kostede mig et kraveben der sad i to stykker. Min shetter og jeg galoperede langs væggen, min pony drejede for skarpt om hjørnet, og jeg smadrede skulderen ind i væggen. Det gjorde pisse ondt, men hold da op hvor mange kigger dumt når jeg siger at jeg er redet ind i muren smiley


  • #11   3. dec 2017 Da jeg gik i folkeskole, havde en af mine veninder en periode, hvor hun mixede dansk vand og hyldeblomst saftevand, og kom det i en alm vandflaske (Kildevæld, Aquador osv). En dag da vi havde time, skulle hun så have en tår, men der har åbenbart været et tryk i flasken, så proppen flyver op og rammer hende i øjet.. Heldigvis skete der ikke noget, andet end at folk, særligt os der var veninder med hende, havde det hysterisk morsomt over det.. For at det ikke skal være løgn, så havde hun taget samme blanding med til en skriftlig afgangseksamen - vel en eller to måneder efter "uheldet".. Denne gang ramte proppen hende gudskelov ikke i øjet, men den fløj til gengæld forbi adskillige af os, der sad bagved hende.. Der var igen flere af os, det havde svært ved at holde grimassen smiley

  • #12   3. dec 2017 Glæder mig at høre at jeg ik er den eneste som gør sig uskyldigt til grin smiley eller har oplevet en sjov tosset situation smiley

    Dog skal min veninde ik lide uskyldigheden ved at dvale i min pinlighed her i sommers smiley vi var ude og se på isbamse i sensommeren til hende ude på Lars tyndskidsmark, da hesten stod på sommergræs. Hun prøver hesten, siger hun gerne vil tænke over det og siger pænt farvel for denne gang. Hun havde kastet bilen inde på marken da vi kom og skulle så bakke ud på grusvejen igen, lige pludselig siger det bang, bilen krænger og hænger nu med det ene baghjul en halv meter op i luften og resten af bagenden dybt nede i en grøft smiley ........ smiley jeg er flad af grin over hvordan hun kunne overse et møghul af en grøft og så ovenikøbet sætter sig fast smiley kan love dig for at hvis du har set farven rød, så har du ik set den rød rigtigt, min veninde var Postkasse rød af flovhed. smiley ejer af hesten, hendes veninde og jeg prøver at gynge bilen frem og tilbage, men bilen rokker sig ik ud af stedet selvom min veninde forsøger skiftevis bakgear og første gear i takt med vi gynger hende. På naboens mark lå der og kørte en flok mænd rundt på cross maskiner og de havde set min venindes yndige parkering i grøften og var på vej ned til for at hjælpe og alt i mens så råber min veninde i flovhed om vi ik, lige kunne prøve at gynge bilen igen for hun sku ik fremstå som kvindemennesket der ik kan køre bil smiley jo jo det kunne vi jo godt prøve mens vi små fniste over situationen og vupti så fik bilen fat i underlaget og så høvlede hun bilen for fulde gardiner over grusvejen og ind i en busk for at det ik skal være løgn smiley jeg fik så ondt i mave over grin og synet af min veninde som var flov men også grinte af det og takkede pænt tak til damerne for hjælpen mens vi havde travlt med at komme afsted fra de mænd smiley skal lige sige at bilen var så yndig pyntet i sin undervogn af langt græs som sad fast, men heldigvis havde hun ik smadret bundkaret el andet under bilen. smiley jo jo min veninde er sku en dygtig billist smiley kæft hvor pinligt smiley smiley


  • #13   3. dec 2017 To dage efter, bakker hun ind i en gips statue af en løve hun har stående i sin indkørsel som har stået samme sted i fem år smiley hun er dog så ærlig at hun sender mig et billede af bulen i bilen smiley skrev til hende om synes det er uretfærdigt at både grøfter og løver springer ud foran hendes bil smiley LOL

  • #14   3. dec 2017 åååh har helt ondt af dine veninde Den Hellige smiley Købte hun den ishest i kiggede på? smiley

  • #15   3. dec 2017 Sarah smiley du skal ik ha ondt af hende. Hun kan tag det ligesom jeg kan smiley nej hun tænkte meget over det og valgte at sige nej tak. Han var super go i hovedet og kunne rides alene men det store minus med ham var, at han stivede sig og gik pasgang. Vi havde fundet ud af at han altid havde gjort det og min veninde har ik erfaring med at give hjælpen for at få adskilt gangarter osv. Desværre smiley men hun fandt en lækker ung hoppe en måned efter, som lige var redet til og gangsat en smule men kan tølten, som hun sku give 5000kr mer i forhold til vallaken som var 18 år smiley

  • #16   3. dec 2017 Godt nok ikke en decideret sjov ting, men for et par år siden kørte jeg simpelthen en sæl ned på motorvejen, da jeg var på vej til arbejde... smiley

    Den historie har dog givet mange gode grin blandt venner og familie og det er en fantastisk conversation starter smiley smiley


  • #17   3. dec 2017 #1- den har jeg også prøvet smiley
    En dag jeg og min gode veninde skulle ud at ride, så kom hun forbi mig da vi skulle i den retning.. Vi når lige at sætte i gang og kommer nogle meter hen ad vejen hvor vi hører der kommer en traktor, da ingen af hestene bryder sig om de red vi ud på marken, og jeg beder Tindur om at stoppe og stå som vi altid plejer.. Min veninde ved at det er det vi normalt gør, men havde ikke opdaget det.. Og Tindur bliver hidsig da de fortsætter og han skal stå, det passet ikke herren så han smed mig af.. Da jeg skulle op igen ville han ikke stå..så jeg blev rigtig vred og hidsig. Og da jeg endelig kommer op er jeg ved at ryge af igen da jeg er ved at dø af grin også fordi min venindes ikke helt ved om hun tør grine eller ej så hun havde det udtryk i hovedet smiley Da vi var kommet Ca 1,5km op ad vejen, så kommer der en lastbil.. Vi rider ud i marken og beder begge heste om at stå.. Nope.. Tindur kaster sig rundt og løber.. smiley jeg får han stoppet og rider tilbage til de to andre.. Vi rider videre.. Da vi er langt inde i skoven og har gang i en god galop hvor vi ligger bagerst, så stopper min veninde sin hest brat op pga en vandpyt.. Det resulterede i at Tindur også stopper brat op og hopper til siden for at ikke ramme hendes hest.. Da han hopper til siden har jeg ikke en chance.. Og ryger af igen.. smiley Hun fik sig mange gode grin på en tur smiley

    Mvh TT


  • #18   3. dec 2017 Line- mener du virkelig en sæl? smiley

    TT - det lyder som en rigtig mandag det der smiley jeg tror jeg havde opgivet og redet hjem men lyder som om i har det sjovt alligevel smiley

    Uha de situationer hvor man er edder splinter hidsig og arrig, så kan jeg heller ik holde masken, hvis der er nogen som griner ad mig eller situationen. Men det jo det der skaber et godt minde smiley


  • #19   3. dec 2017 Jeps den er sgu god nok - desværre!

    Der ligger endda nogle artikler omkring det rundt omkring på nettet smiley


  • #20   3. dec 2017 For mange år siden havde jeg en gammel rød golf.
    En af de biler man køber for 500 kr over skrotværdi, og man er helt sikker på at være sidste ejer.
    Men who cares? Jeg havde turnus i Jylland og skulle hjem til Nørrebro, hver gang jeg havde et par dage fri...

    Vi var et par unge læger, der havde været på kursus sammen. Jeg havde sat de fleste af, fraset en kollega / veninde som boede i nabo opgangen...

    Bilen havde en del særheder. Det var lidt "bad thing waiting to happen" - men jeg er vokset op på en gård, og oplært I problemløsning. Gaffatape og en hammer, så når man langt...

    Der begyndte at sive damp op fra motorhjelmen. Er det godt, når man kører på vestjyske landeveje? (før der rigtig var GPS i telefonen...)
    Vi holdt ind på en tankstation. Der var ikke noget kølervæske I kølertanken??
    Jeg gik ind efter noget vand, skruede låget af til køleren og whoosh!
    Blå geyser. Lodret op og sprøjtede op på den åbne kølerhjelm.
    (Nåja. Varme + vand = damp. Damp kan man jo ikke se I kølertanken, så naturligvis så den Tom ud, men i virkeligheden var det varme under damptryk. Dagens læring - åben aldrig til kølertank på en varm motor. Det er farligt)
    Jeg trådte tilbage, ventede på at geyseren fra køleren holdt op med at sprøjte op.
    Så hældte jeg vand på motoren.... (Der var jo ikke andet at gøre)
    Min kollega skraldgrinede. Jeg anede ikke hvorfor. Hvide tænder og store krøller, og lattertårer.
    En gut fik lov til at forære en skrue til den gamle bil, som jeg skruede i et rør, hvor det var tærret igennem af rust. Det var måske spildt vand derfra, der gav damp? Og så satte jeg Gaffatape udenpå!
    Og vi kørte videre.

    Min veninde fortalte bagefter, at der var mange mænd på den tankstation.
    De anede ikke hvordan de skulle forholde sig : de så en korthåret blondine i jeans og slidt skindjakke - og en bil der tydeligvis ikke havde det så godt, det sprøjtede ud med kølervæske. Men hvad fanden skal en mand gøre, når det er en blondine - mens hun bare cool og kontrolleret træder ud af rækkevidde for strålen med kogende vand?
    - min adfærd gjorde de hjælpsomme mænd forvirret.. Det fattede jeg jo ikke...

    Foresten. Den lækkede ikke vand igen.
    Golfen tabte engang et hjul, da jeg ville sætte i gang efter en parellel parkering.
    Og den døde, da akslen mellem forhjulene knækkede, fordi jeg kørte ned ad brostenene på min hjemgade på Nørrebro...


  • #21   3. dec 2017 Line- sku lige være sikker på det ik var en pæl du mente smiley hvordan i helvede laver en sæl på motorvejen smiley kan lige forstille man ringer 114 for at melde det smiley politiet må jo skraldgrine af en og spørge hvor meget hash man har røget smiley godt du ik kom noget til og meget uheldigt må man sige smiley men klart et godt start emne smiley

    DW- de tider husker jeg også smiley alt kunne stortset repareres med gaffatape smiley
    Men kan sagtens forestille de har målløse men nok også vildt benovet over at du har været selvhjulpen smiley men godt bilen døde på vej ned af en gade og ik på motorvejen smiley en knækket aksel er ik noget at spøge med i fart smiley


  • #22   4. dec 2017 Kender i det, når man har mødt en fyr man er vildt forelsket i og man vil helst fremstå som et pragteksemplar uden at gøre sig til grin?

    Jeg mødte min mand for 18 år siden om ti min smiley dengang efter vi havde boet noget tid sammen, valgte vi at flytte ud på landet og lejede en længe På en gård.
    Samme år spurgte udlejer os om vi kunne passe gården med tilhørende får og det sagde vi ja til.
    Når man skulle give vand til fårene så foregik det hver dag, at man skulle bære mange murespande med vand over de to tråde som var hegn på folden.....
    Ja så i nok gætter så gik det galt..... selvfølgelig for mig.......selvfølgelig .......jeg gik med to spande og tager første ben over hegnet og løfter dermed det andet ben, hvor hælen rammer tråden, så jeg får overbalance.....drejer en halv piruette rundt for et forsøg på at redde min balance og hælen sidder stadig i tråden, som resultere i at jeg lander fladt på ryggen med to spande vand på mig smiley min kæreste skraldgriner af mig, jeg bliver så stik hamrende rasende på ham og samtidig pinlig berørt, så jeg skælder ham ud mens han er knækket helt i knæene af grin og til sidst brød jeg ud i grin over det også. Men skal lige sige at vådt tøj og vinter er ik en sjov oplevelse smiley men gal det var pinligt


  • #24   4. dec 2017 Maja B.
    Jeg husker stadig første gang jeg med store øjne så farfar tjekke strømstyrke på køernes folde...
    Han tog da bare fat i hegnet...


  • #25   4. dec 2017 I sommer fik vores fik vores bil en dille den lækkede vand ,
    Vores sædvanlige (mørke host) mekaniker mente det ville koste en større formue at få udbedret..
    Vi skulle til Hjallerup markede ca 300 km fra hvor vi bor og det var jeg da intersseret i ikke?
    Så jeg hade hørt at man kunne komme fiske sennep i køler af en dissel bil så det prøvede vi , det holdt indtil uden problemer indtil vi fik den skrottet fordi styretøj gik til og det var ikke noget jeg kunne klare...
    VH Annette


  • #26   4. dec 2017 Den hellige..
    Alt kan da stadig repareres med gaffatape....
    Undtagen på arbejde, der er det pip/tazo (et antibiotika)


  • #27   4. dec 2017 Jeg opdagede faktisk først det var en sæl da jeg hørte det i radioen haha

    Men mener de fortalte at politiet havde fået flere opkald om en sæl i nødsporet som de ikke tog alvorligt - og ja så kravlede den ud på motorvejen og der var så mange biler i begge vognbaner så jeg kunne ikke undvige så krydsede bare fingre for at den var lille nok til at gå under bilen - det var den så ikke men der var nok 5 biler bag mig der ligeledes ramte den så jeg håber at den døde hurtigt.. smiley


  • #28   4. dec 2017 Jeg var så dum for en lille måned siden...
    Jeg havde lige lagt nye piller i min hoppes boks, og havde brugt hobbykniv til det. Jeg ligger den i lommen da jeg er færdig, og alt er fint. Indtil min veninde, hvis forældre ejer stedet, skriver og spørger, om jeg har brugt hobbykniv til pillerne. Det kan jeg jo kun sige at jeg har. Her når jeg at tænke "jamen jeg lagde den jo på plads".
    Det viser sig, at den er faldet ud af min komme, og har ligget i hendes boks i to dage smiley safe to say jeg hadede mig selv i det øjeblik...


  • #29   4. dec 2017 Puha, mange dumme ting har jeg jo nok gjort. Går altid en lille smule i panik når jeg går der så kommer en cykel mod mig (eller generelt der kommer noget mod mig eller jeg hører en ringeklokke/dyt fra en bil), så jeg når at hoppe til begge sider, før jeg finder ud af, hvilken side jeg skal hoppe til. Det har ført til lidt for mange gange, hvor jeg har været ved at blive kørt ned (primært af cykler).
    Har også prøvet en gang hvor hesten og jeg var nede på stranden, hvor hesten panikkede, da den fik hovene i sandet, så den bakkede hele vejen op af en forholdsvis stejl bakke


Kommentér på:
Lad os løfte stemningen

Annonce