Hest står på tre ben... {{forumTopicSubject}}
Sikke en aften jeg har haft... Der bliver ringet fra stalden kl 16 at min hest ikke kan eller vil gå med ind fra folden, og faktisk ikke kan støtte på det ene bagben.
Jeg kører straks derop, og ganske rigtigt hun kan ikke bevæge sig. Hun har et ret stort sår oppe på låret og vil slet ikke støtte på det. Dyrlægen kom 15-30 min efter og gav smertestillende, hvorefter vi kunne trække hende ind efter meget overtalelse... Dog var der mistanke om benet kunne være brækket, men det er heldigvis udelukket efter hun gik med.
Derefter bliver det selvfølgelig renset osv jeg får medicin til flere dage. Men puha sikke en omgang, og det er ikke til at vide hvad det er kommet af.
Hele folden er gået igennem og hestene er ikke nogle der normalt gør noget ved hinanden, men det har de nok gjort idag så.
Så fortryder man bare at man ikke tog derop til middag, og så var det måske ikke sket eller så havde hun ikke stået så længe
Men det kan der jo ikke laves om på..
Er spændt på at se hvordan hun går imorgen og hvor længe dette kommer til at tage
Ved ikke lige hvor jeg vil hen med dette emne, havde bare brug for at komme ud med lidt frustration til nogle andre hestemennesker
Håber i har haft en bedre aften?
mar 2011
Følger: 56 Følgere: 205 Heste: 10 Svar: 2.040
Sådan var min også da hun havde en hovbyld, der var jeg bare mere bekymret, fordi der intet var at se på benet, indtil jeg tænkte hovbyld!
dec 2006
Følger: 76 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 202 Svar: 4.219
Men hovbylder er også bare trælse!
aug 2011
Følger: 39 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 77
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Rigtig god bedring med hende.
Mvh TT
okt 2009
Følger: 8 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 150
dec 2006