{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Hest står på tre ben... {{forumTopicSubject}}

Sikke en aften jeg har haft... Der bliver ringet fra stalden kl 16 at min hest ikke kan eller vil gå med ind fra folden, og faktisk ikke kan støtte på det ene bagben.
Jeg kører straks derop, og ganske rigtigt hun kan ikke bevæge sig. Hun har et ret stort sår oppe på låret og vil slet ikke støtte på det. Dyrlægen kom 15-30 min efter og gav smertestillende, hvorefter vi kunne trække hende ind efter meget overtalelse... Dog var der mistanke om benet kunne være brækket, men det er heldigvis udelukket efter hun gik med.
Derefter bliver det selvfølgelig renset osv jeg får medicin til flere dage. Men puha sikke en omgang, og det er ikke til at vide hvad det er kommet af.
Hele folden er gået igennem og hestene er ikke nogle der normalt gør noget ved hinanden, men det har de nok gjort idag så.

Så fortryder man bare at man ikke tog derop til middag, og så var det måske ikke sket eller så havde hun ikke stået så længe smiley Men det kan der jo ikke laves om på..

Er spændt på at se hvordan hun går imorgen og hvor længe dette kommer til at tage smiley

Ved ikke lige hvor jeg vil hen med dette emne, havde bare brug for at komme ud med lidt frustration til nogle andre hestemennesker smiley

Håber i har haft en bedre aften?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest står på tre ben...
Kommentér på:
Hest står på tre ben...

Annonce