{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Jubilæum på HG {{forumTopicSubject}}

Jeg ville bare lige prale af, at jeg har 15 års jubilæum her på Hestegalleri d. 2. januar. Det kom jeg lige til at se smiley

Hvor længe har I været på Hestegalleri, hver især, og hvorfor oprettede I en profil i sin tid?

Da jeg oprettede profil i 2004 var jeg 14 år gammel og havde tre ponyer, som jeg fik oprettet i galleriet. Dengang fik man point når man stemte i gallerierne og vandt udfordringer, som senere hen gav anciennitet til at stemme nye heste ind. Jeg kan huske jeg syntes det var sjovt at sludre med hestepigerne i forummet, for det var knapt så 'seriøst' som Hestenettet.dk smiley

Håber I har en god dag. Jeg skal til undervisning med traveren i aften på rideskolen og så håber jeg 2019 bringer os en smuk og solrig sommer, dog en smule mere regn end sidste sommer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubilæum på HG
  • #1   8. jan 2019 Sjovt enme smiley

    Jeg har 10 års jubilæum i år! Kan ikke lige se via app'en hvilken dato jeg oprettede profilen.

    Jeg tror jeg oprettede mig her inde fordi jeg var træt af hestenettet, her inde var det lidt hyggeligere og knap så seriøst og slet slet ikke lige så meget mudder kast (Det er så kommet til siden ;))


  • #2   8. jan 2019 Har været her siden d.14 dec 2007, så ingen runde jubilæum i sigte før om nogle år igen smiley grunden til at jeg oprettede mig herinde, var for blandt andet at vise mine heste, deltog i udfordringer, blive lidt klogere og dele mine erfaringer smiley
    Savner det gamle HG og har sagt det før smiley men det er ikke det samme. Selvfølgelig er tiden heller ik den samme..
    God træningsaften smiley


  • #3   8. jan 2019 Maria- du er oprettet d.26/12 smiley

  • #4   8. jan 2019 Miss: Tak smiley Så må jeg fejre 10 års jubilæum i juledagene ??

  • #5   8. jan 2019 Jeg har haft flere brugere her inde så jeg ved slet ikke hvornår jeg først oprettede mig smiley
    Det må næsten have været da jeg var 12 så i 2008-9 stykker smiley


  • #6   8. jan 2019 Aimee: Må man spørge hvorfor du har haft flere?
    Er bare nysgerrig ??


  • #7   8. jan 2019 7. Juni er det 10år siden jeg oprettede min profil smiley Kan egentlig ikke huske hvorfor...
    Brugte mest Heste-nettet på det tidspunkt, så tror bare at jeg synes det var hyggeligt med en side mere smiley


  • #8   8. jan 2019 Tillykke med jubilæet smiley Jeg oprettede mig herinde den 16 November 2016. Tror Jeg var omkring 16-17 år den gang smiley
    Jeg oprettede mig dengang herinde , da jeg havde fået min store drøm opfyldt, at få min egen hest smiley en tidligere veninde forslog mig siden her og jeg kunne godt lide ide'en med at vise hypser frem til andre og snakke en masse om de dejlige dyr. Ca. 12 år senere logger jeg stadig på herinde og opdatere lidt i ny og næ om min unghest smiley


  • #9   8. jan 2019 så lige at jeg snart har været oprettet herinde i 11 år..
    kan faktisk ikke huske hvorfor jeg endte herinde. var ellers på hn, men syntes der var for meget slader/uro derinde, så valgte jeg at prøve noget nyt. så det blev hg. og her er jeg så dagligt nu.


  • #10   9. jan 2019 Jeg oprettet mig først med mine to halvparter, Sabine en Frederiksborger hoppe, og Oliver en Fjordhest sidst i 2010. Jeg kunne ikke døje heste nettet og tanterne der inde der ALTID skulle plukke på en, lige meget hvad. Her inde var folk mere afslappet og meget hyggeligere smiley Da jeg hentede Tindur 30 april i 2011 skiftede jeg profil kort efter smiley billedet er fra juni/juli 2011. Jeg havde billeder af Sabine og Oliver på min computer..i en sky e.l. Jeg kan dog ikke finde det fra tlf.. smiley

    Mvh TT


    profilbillede
  • #11   9. jan 2019 Har også 15 års jubilæum her den 28 Januar.. Var med til at starte hjælpe-adminstratordelen op, og var også HA i nogle år. smiley

  • #12   9. jan 2019 Til maj har jeg 10 års jubilæum. Jeg oprettede mig herinde, fordi jeg i lang, lang tid forinden havde brugt hestegalleri uden at være logget ind. Kiggede på alle hestene til salg herinde og så folks videoer.
    Da jeg så endelig fik tilbudt hos en dame, at jeg måtte komme og ride på hendes ene knabstrupper, så oprettede jeg mig, for at oprette hende, men det var et halvt år efter, for jeg blev tilbudt at ride den i december 2008, så jeg har nok først fået spurgt, om jeg måtte oprette hesten herinde et halvt år efter. smiley Og det er 10 år siden i år. smiley


  • #13   9. jan 2019 Jeg er så tilmeldt 1 oktober 2010, hvorfor kan jeg dog ikke huske.

    Er dog først blevet aktiv efter juli 2015 - kan jeg se.
    Grund til at jeg bruger HG, er fordi at FB er fuldstændig håbløs at køre en debat/ dialog på.
    Har dog været flittigt bruge af HN i mange år, men der sker ikke ret meget mere - desværre.


  • #14   9. jan 2019 Oprettede mig første gang i 2007 da jeg fik min egen første pony.

    Er siden hen så blevet slettet af admins ca 300 gange, dengang de var super aktive og gerne kørte personligt hetz smiley

    Hvor gammel min nuværende er, aner jeg ikke.


  • #15   9. jan 2019 Sjovt emne!
    Jeg lavede min profil i 2008! Med en part jeg havde på det tidspunkt. smiley


  • #16   9. jan 2019 Jeg oprettede min profil i 2009 efter længere tid jeg bare kiggede med herinde. smiley

  • #17   9. jan 2019 JEg oprettede min herinde den 14 maj 2004.

    Så jeg havde jubilæum sidste år. hehe smiley


    Jeg oprettede mig herinde, fordi jeg godt kunne lide det her forum, hvor man havde mulighed for at vise billeder og at det ikke har lige så fornemt som heste-nettet, synes jeg dengang.


    Tillykke til alle dem der har den ene eller anden form for jubilæum smiley


  • #18   9. jan 2019 Havde 10 års jubilæum sidste år - husker ikke hvorfor jeg oprettede mig eller hvorfor jeg lavede navnet " Krikken ".



  • MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 75
    #19   11. jan 2019 Har også været her siden 2004. Syntes det var en spændende side dengang.

  • #20   11. jan 2019 MN - Hvad hed du før 2015? smiley

    Mvh TT


  • MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 75
    #21   11. jan 2019 Kan ikke huske brugernavnet. Kun login. Bruger den stadig af og til. Der jeg har alle mine heste og videoer osv oprettet.

  • #22   11. jan 2019 Nå okay.. Kunne jo være jeg husket hvem du var før 2015. smiley Ligesom Clav, Lady Blacksheep, osv. smiley

    Mvh TT


  • #24   12. jan 2019 Jeg kan ikke huske hvornår jeg oprettede min første profil herinde, men den blev i hvert fald slettet og så oprettede jeg den jeg nu i stedet for.
    Mener jeg smuttede herind fordi stemningen var lidt bedre end på hestenettet .


  • #25   13. jan 2019 D. 19. april har jeg også været herinde i 15 år. Det var godt nok en anden tid dengang : D


  • #26   13. jan 2019 December 2007, siger profilen. Jeg oprettede profilen, fordi jeg manglede en part til mine heste dengang, kan jeg huske. Jeg har aldrig haft heste oprettet med profiler.

    Min profil var ikke aktivt i brug, indtil HN gik dødt for nogle år siden. Så kom jeg til at mangle det sociale og faglige input, så jeg begyndte at kigge med herinde og med tiden også kommentere lidt smiley Jeg kan huske, at jeg tidligere syntes, at folk var lidt vel unge herinde, men nu er mange af dem fra dengang jo nok blevet 20+ smiley Jeg har ikke indtrykket af, at mange teenagere i dag ender herinde - de er nok på FB for at diskutere, Instagram for at vise billeder etc.

    Jeg synes, at tonen herinde er blevet hårdere i løbet af den tid, jeg har været her. Lidt ligesom på HN. Desværre.


  • #27   13. jan 2019 I dag har jeg været på facebook i 10 år.
    18. Februar har jeg været på hestegalleri i 10 år.

    Hundegalleri er jeg liidt bagud i - der er det "kun" 8 år i år. smiley

    Tilgengæld så har jeg skåret kraftigt ned for hestegalleri, og befinder mig mest på facebook og hundegalleri.


Kommentér på:
Jubilæum på HG

Annonce