{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Lader i andre ride på jeres heste ? :o {{forumTopicSubject}}

^^ ' jah , overskriften siger jo egentlig det hele ? ' xD
Ved mig selv, er der nogen af mine veninde der har redet på Scharlif , men fandt lige ud af i dag , at det skal jeg ikke gøre igen ,
For andre ryttere , rider jo ikke ens , &så kan Scharlif slet ikke finde ud af det .
Så fra nu af , er det kun mig der rider på ham(:
Synes i det er noget snopperi ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lader i andre ride på jeres heste ? :o
  • #1   10. aug 2007 overhovedet ikke. Jeg kan selv være sådan. Jeg lader sjældent andre ride Montana.

  • #2   10. aug 2007 mine veninder må gerne ride Balou, men det er maks 1 gang i måneden, hvis det overhovedet sker, så.

    sys det er lidt snobbet, at man ikke vil lade andre ride ens hest, også selv om man rider ens, for det er jo ikke særligt tit det sker.


  • #3   10. aug 2007 Nej slet ikke... Der er INGEN andre end mig der får lov at ride på Tempo. Jo min veninde har redet på fx for at jeg kunne se om han var helt. Men ellers er der ingen der får lov.

  • #4   10. aug 2007 Ingen andre end mig rider Rony smiley

    Jeg har lært ham nogle forskellige signaler ..
    Min underviser er nød til at sige hvad jeg skal, altså ikke give mig vejledning til hvordan jeg skal xD


  • #5   10. aug 2007 Min bedsteveninde og min underviser rider Le-cis når jeg ikk kan, men der er da også et oar stykker der bare har prøvet ham mens jeg har kigget på smiley

  • #6   10. aug 2007 Ikke alle og en hver der må ride min hest.
    Helst min underviser, men kan godt lade nogen ride ham, det skader ik Robin.


  • #7   10. aug 2007 Jeg har dyrlægens ordre på at det kun er MIG der må "arbejde" med isabell (forståes sådan at det kun er miog der må træne hende hårdt, andre må gere skridte på hende osv)

    Dette er fordi at isabella har en blodsygdom som de ikke ved hvad hedder..

    Hun har ikke nok røde blodlegemer... og når hun bliver stresset kan hun ikke ILTE sin krop,.. og derfor SYRE hele hendes krop..

    og hun stresser når en anden end mig arbejder med hende..

    så tjah det er såre simpelt..

    hvis jeg vil have en rask hest, er det kun mig der skal ride


  • #8   10. aug 2007 Der er kun to jeg lader ride Fontain - hendes ejer og en veninde smiley Stoler for det første iikke nok på alle de andre, og min veninde er den eneste jeg også er helt sikker på ikke bar eopgiver (fontain er mega stiv på begge volter, og stiver sig selv ekstremt meget) og begynder at save hende ned.
    Nej, synes det er fuldstændigt i orden, især hvis hesten ikke kan finde ud af flere forskellige ryttere smiley Tror også hesten har det okay med kun en rytter, men bliver sommetider nødt til at ha' en anden på Fontain, fordi jeg bor lidt for langt væk fra hende, og så med skolen+ lektierne ved siden af s: Det bliver et kæmpe problem når jeg starter i skole igen smiley


  • #9   10. aug 2007 neej de får iik lov til at ride på frej<3 vil iik ha det:b

  • #10   10. aug 2007 Hvis Joe var min, Aldrig smiley

  • #11   10. aug 2007 Ja det er der (:
    Men det kun mine 2 undervisere (dressur og spring) og så en der hedder mette, en der har redet hende siden jeg fik hende, og en der hedder katja kavanagh (god veninde og virkelig dygtig rytter, berider elev på siv lige nu :D)
    ellers nej, (:


  • #12   10. aug 2007 Min ridelærer rider Lutz engang imellem... Og hvis jeg ikk kan, så er det kun folk som virkelig kan finde ud af at ride der får lov til at ride ham... For det meste NAdia Algren... Hun er en virkelig god dressur rytter... Hun starter også dressur på ham engang imellem...

  • #13   10. aug 2007 ja smiley min ene søster tager ham tit i undervisning og his hendes egen hest er dum så bytter vi smiley

    og min anden søster ride ham nogle gange i skoven når hun er hjemme (flyttet hjemmefra)

    og min veninde rider ham når jeg er på ferie og jeg har haft krykker et stykke tid i vinters og der red hun ham smiley

    sys ikk det er snobbet så længe du ikk spørger om du må ride andres heste smiley to af mine veninders heste har jeg aldrig sat på men de har sat på luckas det sys jeg er svagt! smiley


  • #14   10. aug 2007 sys os det er svagt at ens underviser ridder ens hest bare fordi man ikk orker det eller syndes pony/hesten er træls! så lærer man jo ikk noget smiley ?

  • #15   10. aug 2007 Scharlif blev helt forvirret af det i dag /; ' han var slet ikke den sammen hest , da jeg kom op på ham igen , så det var sidste gang jeg gjorde det ,

  • #16   10. aug 2007 ' snobbet eller ej, ingen får lov at ride Zakki. Kun i skridt for løse tøjler smiley . Zakki har vænnet sig til mig, så man kan ligefrem se det på ham, når der kommer en anden rytter op: "hvad sker der? Hvorfor gør du det?" osv smiley . Det sker kun en sjældent gang, at der er nogen, der prøver Zakki, og det er kun, når jeg er der. Det er kun min mor, der må tage ham, som hun har lyst (: .

  • #17   10. aug 2007 K K ~Team AORK~Team HurtigSkridt~ : jeg har da redet på Fontain engang xD


  • #18   10. aug 2007 Mette:
    Ja du har xD
    Men lidt noget andet at lade en passe hesten mens man er på ferie feks x)


  • #19   10. aug 2007 K K ~Team AORK~Team HurtigSkridt~ : jamen du stod da lige ved siden af ? :b


  • #20   10. aug 2007 Mette
    Jep, du var jo bare oppe at prøve hende..
    Men hvis jeg tager på ferie i en uge, har jeg kun de 2 andre der må ride hende xD Du har jo heller ikk Balou ude ved os, så har kun set den ene gang hvordan du rider smiley Ellers vidste man jo aldrig om det var dig, der måske fik lov at ride hende når jeg ikk var der x)


  • #21   10. aug 2007 jeg vil kun lade en ride min udover miig

  • #22   10. aug 2007 K K ~Team AORK~Team HurtigSkridt~ : hehe. du havde aldrig set mig ride før, men jeg måtte gerne prøve hende. havde jeg nok sagt nej til, hvis det var mig :b


  • #23   10. aug 2007 Mette
    Jaa sådan er man jo så forskellig x) Men så længe jeg selv kan stå og holde øe med dig (haha) og se hvordan du tackler hende så har jeg det okay med det :bb' Var noget helt andet hvis dig og sanne fx. skulle ud at ride og du amnglede en og i så havde spurgt om i måtte låne Fontain.. Så havde jeg sagt nej smiley Hehe x)


  • #24   10. aug 2007 K K ~Team AORK~Team HurtigSkridt~ : okay hehe, forstår jeg godt ! q:


  • #25   10. aug 2007 jeg rider selv, vhis jeg er der;D kun få får lov at ride ham og kun en når jeg er på ferie, får lov at ride han "rigtigt";D men hun tager desværre på efterskole i et år nu:( så jeg skal ha' fundet en ny;S men jeg tror også at jeg har fundet en, som er sød ved ham og rider ham helt okay;) men hvis ikke hende der plejer at passe ham har tid, foregår ridningen kun i skridt for løse tøjler eller i longering(uden rytter):) men jeg har en veninde der skal springe sponsor spring på ham her i august, da jeg selv er en kylling;D hun er ikke så stor og vejer ikk særlig meget, så hun kan ikke gøre så meget skade;P og hun er super sød ved ham:D

  • #26   10. aug 2007 miig og min kommende part xD og INGEN andre !

  • #27   10. aug 2007 Ingen andre end mig.

  • #28   11. aug 2007 hmm... jeg er da glad for, at ikke alle er som Jer smiley

    Ellers havde jeg ikke mulighed for at ride... dejligt at nogen mennesker lader en rytter få part på deres hest smiley

    Også selvom vi ikke rider hestene ens ...

    smiley


  • #29   11. aug 2007 Det kommer vel lidt på, hvordan hesten er.
    Nogle heste kan godt tåle andre ryttere uden at blive forvirrede, andre er mere følsomme.
    Hvis det kun er en hygge-hest som man ikke konkurrerer på, kan skaden vel ikke være så stor.
    Skal selv have part på Madjec, da jeg ikke kan byde min kæreste at han skal undvære mig hver aften. Men sørger selvfølgelig for at være forsigtig med, hvem jeg vælger.
    Nu er jeg heller ikke selv en skidegod rytter, så det er vist mere mig, der forvirrer ham =D


Kommentér på:
Lader i andre ride på jeres heste ? :o

Annonce