{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

kørte galt imorges :/ {{forumTopicSubject}}

Idag har bare ikke været min dag!!

Det hele startede med min mobil ringede 6.22, hende der skulle køre med mig, stod nede ved bilen og ventede, og kunne godt tænke sig at vide hvor jeg blev af.
Så jeg hoppede hurtigt i tøjet, fik smidt en madpakke sammen, og ud af døren.
Da jeg fik startet bilen, kunne jeg se den mangelede benzin, så op for at tanke. Benzinen kostede 10.58 arrrgg!!!
Fik tanket og kørte videre, da vi så holdte og ventede på at kunne komme ud på en størrer vej, var der en bag os, der overså os, og kørte lige op bagi os.
Vi gik ud af bilerne, tjekkede efter skader, utroligt nok så havde min bil ingen skader, undervuder aldrig en bagende lavet af hård plastik ;p
Da der ikke var skader på vores bil, og bulerne på hans bil, ville kun sætte forsikringen op, hvis han meldte det, bestemte vi os for ikke at udveksle numre(dum ide, men tænkte ikke klart, da jeg havde travlt!)

Da vi kom 6-7 km længere begyndte jeg at få lidt ondt i nakken og den ene skulder, det blev kun værrer og værrer, da vi kom ud på arbejde kunne jeg slet ingenting, selvom jeg tog smerte stillende.
Efter 20 min tog jeg hjem, kunne ikke holde smerten ud.
Da jeg så tog til lægen, kom den værste nyhed, pga de muskler smerterne sidder i, og at der er et punkt nede i ryggen jeg også har slået, kan hun ikke udelukke piskesmæld.
Jeg er nu sygemeldt resten af ugen, har fået en masse smertestillende, og skal til undersøgelse igen på fredag, hvis det ikke er blevet bedre der, så skal jeg nok scannes i nakken.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kørte galt imorges :/
Kommentér på:
kørte galt imorges :/

Annonce