17. jun 2006 Følger: 126 Følgere: 118 Heste: 7 Emner: 451 Svar: 1.352
Kan ikke bare sige "sandheden"........ {{forumTopicSubject}}
Jah, altser nu er vi jo lige flyttet og det er jo så spændende for alle folk vi kender at komme ud og se det ;P og så her den anden dag kom en pige fra 5. klasse fra min skole på besøg med sin mor og vi går på samme rideskole.. Så skulle hun lige se min nye hyp(feline) og min mor kom til at sige hun bare skulle komme forbi lige så snart hun havde lyst, og det syntes jeg var ret ireterende(staves) for hun er jo sød nok, men hun kommer jo her ud for at ride som min mor havde lovet hende, men hun kan ikke komme til at ride her ude.. jah ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det..
men så her den anden dag kom hun forbi med sin veninde og så ringede på, men jeg var "heldigvis" syg den dag så hun måtte gå igen, men ved bare ikke hvad jeg skal sige til hende, for hun er jo ikke træls i den forstand men.. jeg kan jo ikke bare sige sandheden: "Hej, du skal altser holde dig herfra for jeg gider ikke have dig her!" (okay det var lidt overdramatiseret ;P) så hvad skal jeg gøre?
<b>Håber virkeligt der er nogen der gider læse det og hjælpe mig
</b>
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 508 Svar: 4.077
sep 2007
Følger: 55 Følgere: 48 Heste: 1 Emner: 160 Svar: 816
og så sig til hende fra 5 kl at hun lige skal ringe før hun kommer.....
Ku ikk finde på andet
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 284 Svar: 1.339
Deet er så vildt træls!
Men gør som de andre skriver-
feb 2005
Følger: 147 Følgere: 128 Heste: 8 Emner: 221 Svar: 1.946
Det er jo hende der har inviteret pigen, så du er da overhovedet ikke forpligtet til at have noget med det at gøre.
Hvis du inviterer gæster med hjem, så ville din mor vel også synes det var lidt træls, hvis det var hende der skulle underholde dem...
Kan du ikke prøve at forklare din mor det, og så bede hende om at sige til pigen at hun ikke bare kan komme som det nu passer hende? Så må hun jo evt undskylde overfor pigen, at hun kom til at invitere hende uden at tænke sig om først.
Det er i hvert fald ikke dit ansvar, når det er din mor der bare har inviteret hende hen over hovedet på dig.
Kan ikke bare sige "sandheden"........