{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Så er problemet vidst løst :) {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har tidligere oprette et indlæg hvor jeg var rigtig ked af det hele. Havde det af H til i skolen hvor en hele tiden var efter mig :S. 3 dage har jeg haft GIGA hovedpine og grædt mig selv træt og igår var jeg ikk i skole jeg orkede bare ikk derop og blive nedgjort.

Men så igår aftes ringede min mor til lære efter jeg havde sagt ok til det. Og de snakkede lidt.

Idag snakkede jeg så med min lære, sådan lidt om det hele. Jeg var åben og fortalte jeg går til en slags psykolog hvor jeg arbejder med at nedbryde min hårde facade og styrke min selvtillid. Og så snakkede vi self. om ham som endelig er grunden til dette problem. Mine to lære vil tage en snak med ham!. og så en masse andet.

Så trak min lære mig til side for at fortælle hvad (vi kalder ham X) x havde sagt!.
Grunden til at han begyndte at " mobbe" mig (nedgøre ) mig var fordi han synes jeg er dybt latterlig! Men han var så meget overraskede over at jeg blev så ked af det for jeg virker utrolig hård som om jeg bare kan klare det hele. Min lære sagde også at da han mødte mig virkede jeg meget hård! Men X vil så stoppe med det!

PUhaaa det var dejligt at få det ud af verden :). Men jeg kæmper stadig med min usikkerhed i klassen :S. Men læren kunne berolige mig med at jeg klare mig godt i fagene. smiley

Vil lie ud med mine glæde smiley

Bare spørg hvis i synes jeg mangler at fortælle noget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er problemet vidst løst :)
Kommentér på:
Så er problemet vidst løst :)

Annonce