{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  unge, at sove sammen??
  • #1   5. jun 2008 Jeg må ikke. men har gjort det to gange fordi jeg var til fest..

• #2   5. jun 2008 Kigger med--

• #3   5. jun 2008 jeg fik lov da jeg var 16 , og nej jeg vil ikke sige det er ensbetydene med sex smiley ihvertfald ikke for mit vedkommene

• #4   5. jun 2008 da jeg var yngre måtte jeg ikke, men gjorde det bare deres rygge.. hi hi

• #6   5. jun 2008 Jeg fik lov kort før jeg blev 15.
    Det at sove sammen, betyder ikke kun sex. Har man de lyster, gør man det også om dagen, så forældrene kan ikke holde for det selvom de gerne vil (:. Det kan ligeså godt bare være at ligge og putte, eller på vennebasis - ligesom når man sover med en af samme køn.

• #7   5. jun 2008 har aldrig haft forbud mmkring det =)
    MEn havde så også først en kæreste som 16-årigt =)

• #8   5. jun 2008 Jeg tør godt svare (:
    mener jeg fik lov da jeg var 14 evt 15, men det var med min første "rigtige kæreste" og tror vi havde kommet sammen i 4 måneder da jeg fik lov. Nej fordi man sover sammen med en dreng betyder det ikke man skal have sex, man kan sagtens sove sammen uden der skal foregå noget. Jeg kan sagtens sove med mine venner nu os, men jeg har aldirg haft drenge venner før i tiden, så før har jeg ikke spurgt om jeg måtte sove med drenge .. Håber det kunne hjælpe lidt (:

• #9   5. jun 2008 Jeg måtte da jeg var ca 13-14 år.
    Det er ikke ensbetydende med at man SKAL have sex. Men man kan godt ligge og hygge snakke med en dreng hele natten ligesom med piger (:
    Ens forældre er jo altid bange for at man skal have sex, men man kan jo ligeså godt have sex om dagen som om natten .

- Sabine (:

• #11   5. jun 2008 jeg fik lov kort tid efter jeg blev 16 havde fået min første kæreste, og nogle måneder efter sov han her...

• #12   5. jun 2008 Jeg må godt sove med en dreng NU.. Og nej vi "fjanter" ikke..

• #13   5. jun 2008 Pauline
    Dejlig besked, min mand fatter det nemlig ikke, han mener, at sove sammen betyder sex, og det mener jeg ikke, derfor er vi kærligt uenige, ihhh hvor er han dum :-)) nej pyt, vi har bare meget forskellige holdninger, og derfor spørger jeg i forum, hvordan det foregår ved jer, og så håber jeg at lære lidt af det.

Anita W

• #14   5. jun 2008 Jeg fik lov da jeg var 14 eller 15 år, bare jeg var på p-piller.
    Har altid haft en fri opdragelse, De eneste krav, var at jeg passede min skole, og så var de sådan set ligeglade med om jeg tog i byen om torsdagen, bare jeg mødte i skole fredag morgen.

• #16   5. jun 2008 du står måske midt i at din datter vil sove sammen med en dreng :)?

• #17   5. jun 2008 13.. den gang gik jeg rundt mellem ''dårligt'' selsskab.. hve godt det nok er tislig alder men vi havde drukket os fulde.. og så lage vi ogs jo ''bare'' ned i sengne der var..
    og bare forde du sover sammen med en dreng betyder det ikke at men laver noget :|

• #18   5. jun 2008 nej at sove betyder at SOVE for mit vedkommende, min mor havde det fint med det fra jeg var 14 år, hun vidste hun kunne stole på mig, min far derimod, tjae, nu har jeg været sammen med min kæreste i 6 år, og min far har det ikke godt med at jeg er flyttet sammen med en anden dreng... stakkels farmand, jeg er jo en fars pige... hehe

• #19   5. jun 2008 he he, nu går det stærkt med beskeder, troede ellers der var helt dødt herinde.

Knus til alle

skriv gerne mere.

Anita W

• #20   5. jun 2008 Jeg sov for første gang alene med en fyr da jeg var 14. : ) Det betød ikke sex, nej. Det var hjemme hos mig selv, og det var min første kæreste.

• #21   5. jun 2008 tja fik ikke rigtig lov første gang jeg sku til at sove med en fyr...
    Mine forældre havde svært ved at acceptere min første kæreste for nogen år siden, men har de da gjort senere.
    Sover tit med nogen gode venner og det har de ikke noget i mod.
    Nu jeg jo os blevet det ældre, så det bestemmer de ikke smiley

• #22   5. jun 2008 Line

Nej jeg står ikke i det i nu, men ser det komme snigende og vil gerne være på forkant, hvis du forstår.
    Jeg er nok en underlig mor, prøver mange ting, og er meget åben, for alting.
    Anita W

• #23   5. jun 2008 jeg har sovet med drenge rigtig lang tid, dog ikke kærester, bare mine venner, og der var ikke noget sex der. Jeg var 17 da jeg første gang sov med min kæreste, så det var ikke så meget med at få lov. Min søster sov med hendes kæreste første gang da hun var 13 eller 14, og der er heller ikke noget sex der (:

• #24   5. jun 2008 jeg har ikke spurgt endnu, men tror min mor ville acceptere det.
    jeg tænker ikke sove sammen = sex. synes det er mærkeligt hvis forældrene begynder at sige at man skal passe på og blablabla..
    men det må tiden jo vise, jeg har jo lang tid endnu, til at finde min første kæreste xD

• #25   5. jun 2008 Mine forældre måtte have stolet på mig for der var ingen aldersgrænse... og det at sove i samme seng med en fyr betyder ikke sex... MIne forældre har ikke som sådan givet mig regler i forhold til dem jeg gik i klasse med og venner...

• #26   5. jun 2008 Hej igen

Mit indlæg har intet med mine børn at gøre, det det ikke er relevant i nu, men det kommer nok snart, jeg spurgte fordi, jeg i dag læste gamle dagbøger jeg selv har skrevet, og ville se om der er sket en forskel på de snart 25år der er gået, siden jeg selv var 15 år.

Anita W

• #27   5. jun 2008 Jeg har altid gerne måtte , og nej det er ikke ensbetydende med sex smiley

• #28   5. jun 2008 det har ALDRIG været et problem for mig at få lov til at sove sammen med drenge, og gjorde det da jeg var helt lille:) og nej det at sove sammen er ikk ensbetydende med sex:)

• #29   5. jun 2008 er du ikk.. men jeg havde jo ikk sex da jeg var helt lille:)

• #31   5. jun 2008 nygård

tja, det vil jeg da gerne dele, noget af det smiley jeg beskrev kys som mulle ,sex som at slå græs, jeg var dengang 16 eller 17 år, og måtte ikke sove med nogen, husk lige det er fra min dagbog.

Anita W

• #32   5. jun 2008 Jeg må godt sove sammen med drenge, jeg er 14..
    Mine forældre ved de kan stole på at jeg ikke gør noget dumt smiley

At sove sammen er ikke ensbetydende med sex, ikke fra min side i hvert fald, på ingen måde..
    Jeg er jomfru d:

• #33   5. jun 2008 Jeg har altid måtte sove sammen med drenge d:
    første gang jeg sov sammen med en dreng var jeg 5 år gammel xD

• #34   5. jun 2008 Jeg tror jeg sov hjemme hos en dreng første gang jeg var 11-12 år .. Og nej det betyder absolut ikke sex når man sover sammen..

Anita W
    Hvis du forbyder dine børn noget, så blvier det kun endnu mere interessant, hvis du lader alle døre stå åbne er der måske ikke sååå spændende alligevel? smiley
    - Det har mine forældre lært på den hårde måde.. Jeg er deres ældste datter, og derfor den første som udsætter dem for alle tingene, som drukture hvor jeg skal hentes, skuldre der skal grædes over fordi drengen ikke var god alligevel, og når glæden er der er det mit smil der smitter på dem. .

• #35   5. jun 2008 Sus: Dét har jeg også prøvet s: Puha, ikke rart xD

• #36   5. jun 2008 Sus
    Oh yeah I've been there too XD
    Skulle være sammen med min ven (som jeg ENGANG var forelsket i) om aftenen vi så film og hyggede os, han spurgte om han ikke måtte overnatte fordi han synes det var blevet for sent til at skulle starte knallerten op. Ja selvfølgelig må han da det? ;D
    Jeg tager bare en t-shirt på og sover i den og han tager bare i bar overkrop og underbukser 8P
    Så begynder han og ligge og ta' på mig og begynde og kysse mig .. XD haha nej nej nej, der måtte jeg også spørge om knallerten ikke godt kunne starte alligevel XD haha

Gal det har været en trykket stemning mellem os lige siden, ret ærgeligt "/

• #37   5. jun 2008 Som Allimac siger: hvis man får lov til det meste, som fx. at drikke, ryge, sove sammen med drenge, have sex, osv., så er det ikke noget der er sindsygt spændende (for mit vedkommende i hvert fald xD) ..
    Jeg har altid fået at vide, at selvfølgelig ville de ikke blive glade for det, men hvis jeg begyndte at ryge var det OK med dem - så længe jeg sagde det til dem, og ikke skjulte det.
    Jeg har aldrig så meget som tænkt på at ryge, ikke engang et enkelt sug .. selvom jeg godt måtte..
    Hvorimod flere af mine venner og veninder IKKE må ryge, men gør det alligevel - i smu. d:

- ved ikke hvor jeg vil hen med det her xD

• #38   5. jun 2008 sex er ikke dumt, hvis man er klar og forelsket, og man har alderen med sig, men man skal passe på sig selv, ellers kan det gå galt, og det er ikke noget for små børn, på 11-13 år, meget gerne ældre, tak for alle jeres svar, håber der kommer flere.

Knus til alle-

Anita w

• #39   6. jun 2008 Jeg er den yngste med 3 noget ældre storebrødre, hvor de to mellemste virkelig har været slemme med hensyn til alkohol. hver weekend skulle de hentes fredag og lørdag kl. 4 - halv 5 d: . så de er rimelig vant til det nu, hvor det er kommet til mig.
    Jeg sover nogle gange med min bedste ven, og hvis der lige er en kæreste i en weekend, sover jeg også med ham(; så de er rimelig vant til det. men som du vidst har fået svar på, så er det at sove med en dreng ikke ensbetydende med sex(;
    (jeg er rimelig dårlig til at være i et forhold. derfor en weekend til højest en uge xD)

• #40   6. jun 2008 øhm jeg får ikke lov, også gør jeg det heler ikke, nej det betyder ikke sex for mig, hvis jeg vil sove pige - dreng

Kommentér på:
unge, at sove sammen??

Annonce