{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med hest+gymnasiet ??
  • #1   16. jun 2008 jeg følger lige med - er i fuldstændig samme situation smiley

• #2   16. jun 2008 Man kan, hvad man vil!! Især, hvis man er god til at priotere.

• #3   16. jun 2008 Jeg ville kvitte jobbet hvis det var mig.
    Men det er også fordi det er mig.
    Jeg er slet ikke "bygget" til 3 så store ting, eller hvad man skal sige.
    1.g er lige til at klare med alle 3 ting, det har jeg magtet, men arbejder også kun én fast dag om ugen.

Men med planlægning som Michael siger, så kan det i visse situationer klares smiley

• #4   16. jun 2008 Jeg går på gym, har arbejde og hest:)
    Betaler ALT selv, så kan godt lade sig gøre:)

• #5   16. jun 2008 Ja kan godt se det med prioteringen, mit største roblem er til vinter hvor det er tidligt mørkt, gymnasiet ligger 25 km. væk så det tager noget tid med bus, og bor ude på landet med 4 km. til den nærmeste ridehal. og der er også ca. 5 km til evt. arbejde. Det er nu lidt frustrerende.

• #6   16. jun 2008 stephanie W
    har samme problem som dig - går i 1.g og bor langt ude på landet.
    har selv arbejde - arbejder 2 gange om ugen og det kan sagtens hænge sammen man skal bare planlægge. om vinteren er det et lidt større problem når man ikk har ridehal, men så må du kvitte at ride de dage du er på arbejde og de andre dage kan man sagtens ride i mørke - tror mig hvis man bare kender banen ud og ind og er sikker på der ikk er huller kan man sagtens ride dressur.
    (og så en lille ting du ikk skal sige til din mor smiley rid før du laver lektier - du kan jo sagtens lave lektier når det er mørk:P)

-Rikke

• #7   16. jun 2008 Rikke
    Jeg er glad for at hører at det kan lade sig gøre. heeh tror også min far eller mor ville få et føl på tværs hvis de vidste at jeg red når det er mørkt, de forstår ikke helt at hvis man bare tager sine forholdsregler med reflekser lys o.s.v. går det nok ;D

• #8   16. jun 2008 haha ja kender det godt.,
    men det kan lade sig gøre - og hvis du begynder at få stress symptomer som jeg gjorde her i slutningen så gå i gang med lidt smile terapi:P ved det lyder dybt latterligt men hver aften inden du går i seng sætter du dig på køkkenbordet med et glas juice, tænker over dagen og smiler og bare slapper fuldstændig af - og så vågner du frisk, veludvilet og klar på en ny dag dagen efter:P Tro mig har prøvet det:D

-Rikke

• #9   16. jun 2008 ordet er: PLANLÆGNING PLANLÆGNING PLANLÆGNING.. sådan har mine dage set ud her i 2. g på maribo gym....

stå op, gøre klar og i skole
    i skole
    få fri og komme hjem
    lave lidt lektier
    se beverly hills 90210
    ride
    lave lektier
    spise
    lidt pc
    i seng

og nogen dage har jeg været så heldig, at jeg har haft "tid" til at ordne nogen af vores slanger....

det er HÅRDT slid.. men kan lade sig gøre

undtagen når man skal læse op til eksamen.. har ikke redet siden jeg fik læseferie... min far står over mig, og svinger pisken.. læser 24 - 7.... mega røv!!! men man vender sig til de

det værste er, når man har et stævne man ville melde til, men nu ikke når det pga eksamen... øv øv

• #10   16. jun 2008 og det med job.. GLEM det... ridning ER dit job... ihvertfald hvis du vil ride og på gym samtidig.. du kan ikke både have et job, gym og ride... med mindre du IKKE vil have et liv ved siden af... hvis, kommer din dag til at se sådan ud

skole
    hjem
    job
    ride
    spise
    lektier
    i seng

tro mig.. min 1 g foregik sådan.. jeg kvittede jobbet

• #11   16. jun 2008 Tja, jeg valgte Gym fra, selvom mine lærer rådede mig til det.
    Jeg ville simpelthen ikke kunne få det til at hænge sammen med 3 heste + flere unge heste som skal tilrides i løbet af de næste par år.

Men er sikker på at det godt kan lade sig gøre med 1 hest og god planlægning (;

<i> - Jette

• #12   16. jun 2008 Jeg skal i 3. g efter sommerferien, har fast arbejde + hest, og jeg har ingen problemer smiley

• #13   16. jun 2008 Jeg går på gym skal i 2.g efter ferien smiley

altså 1.g har været helt og aldelse Uproblematisk smiley
    Det er intet problem at få tid til alle 3 ting smiley
    I hvert fald ikke første år smiley

• #14   16. jun 2008 Tak alle sammen for jeres gode råd, og rådgivning, nu er jeg da lidt mere optimistisk. =)

- og Rikke det vil jeg da prøve, lyder da lidt sjov ;D

• #15   16. jun 2008 HAHA - der er vidst en del DELTE meninger om dette smiley

• #16   16. jun 2008 Jeg valgte gymnasiet fra, da jeg har større værdier i livet, og min stedfar fik mig overtalt til at vælge HHX. Han har selv gået i gymnasiet + 1.spiller hold i fodbold. Han har altid være god i skolen, og havde derfor ikke problemer, men jeg er derimod ikke så "skolebogsagtig" så jeg gjorde det op med mig selv, at jeg ville få for mange nedture i gymnasiet. Hvis jeg skulle ride, kæreste, lektier og venner, ville det gå op i hat og briller, og jeg er typen der IKKE laver mine ting halvt ! Hvis ikke det bliver lavet helt, gider jeg slet ikke!

Jeg fik at vide af mine skolevejleder at på det plan jeg er/og vil i min ridning, ville det aldrig kunne hænge sammen med gymasietets hårde timer. Jeg valgte derfor at tage på HHX smiley Desuden kan jeg stadig blive det sammen, måske mere smiley

Kommentér på:
Erfaring med hest+gymnasiet ??

Annonce