{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Syg hest :[ {{forumTopicSubject}}

Når, hvor var det synd..
Hende som ejer gården hvor Sörli er opstaldet, er én jeg snakker meget med og ikke bare er "gårdejer" for mig men også en god ven og lære. Hun er en skide god rytter, springer bla. landsstævner og har lige haft sprunget mod Tina Lund og Thomas Velin. Hun har 2 ungheste gående på en sommerfold lidt væk fra gården, da det er billigt og så står de sammen med nogle på deres egen alder.
Igår red jeg så tur med hende, hvor vi red forbi folden, og syntes at hendes hest Figaro stod ret mærkeligt? Vi red tilbage og senere hen på eftermiddagen havde Anita kørt derover og gået ud til ham. Han var fuldstændig stiv bagtil, kunne dårlig nok gå, han "slæber" bagbenene hen af jorden når han går og hans øjne hænger og jeg ved ikke hvad..
Idag hentede vi ham så i trailer, puha det var ikke sjovt. Han var SÅ tæt på at sætte sig på røven da han skulle bakke ned af traileren! Virkelig tæt på. Han gik og slingrede ind i stalden, hans 'følpels' var rejst op pga. feber og han kunne næsten ikke stå på benene. Vi satte ham ind i en boks og dyrlægen kom 5 min efter.
Han kiggede på ham, og sagde at det ikke så godt ud, han tog fat i halen og prøvede at dreje den rundt men der var absolut ingen modstand som der ellers plejer at være. Den lignede en drægtig hoppe mht. halen sagde han, de bliver også altid helt slappe bag til i halen og han kunne smække halen helt op på ryggen af ham uden modstand. Han kunne ikke sige hvad det var, måske et slag fra da han har leget og stejlet og så faldet bagud og slået en af nerverne i ryggen - men han var slet ikke sikker.
Så nu har han fået medicin, han skal stikkes 1 gang og have noget i munden 2 gange om dagen og lille stakkel må ikke komme på fold smiley Det var godt nok synd at se ham have det så dårligt :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg hest :[
Kommentér på:
Syg hest :[

Annonce