{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre? (dyr opstaldning) {{forumTopicSubject}}

Lige nu står jeg et sted som jeg er vildt glad for, 3 ridehuse, masse af udendørsbaner, og masser søde mennesker smiley
Lige nu betaler jeg 2700 om måneden med selvpas.
Men vi har lige fået at priserne bliver sat op pr. 1. juni.
For selvpas(som jeg har) er det stadig 2700, MEN vi skal betale 400 kr for at de kan komme på fold, og vi skal selv købe spåner(som de skal have 75 kr. for pakken).

Mine forældre giver mig 1000 kr om måneden til hesten, og jeg betaler selv de sidste 1700 + 350 til undervisning.

Jeg går i 9. nu, og synes allerede jeg arbejder en del. Jeg skal i gymnasiet næste år, og jeg vil ikke arbejde mere end det jeg gør nu, og det kommer jeg jo til hvis jeg stadig skal ha råd til det med de nye priser :s

Og så kunne man jo bare flytte til et billigere sted, men jeg synes at enten skal det være der, ellers kan jeg lige så godt have hesten hjemme. For det er dernede alle mine veninder er.

Jeg bor heldigvis ret tæt på, så kan ride gennem skoven derned og få undervisning, og man skal bare skridte 10 min. så er der ridehus og ridebane hos vores nabo.

Jeg overvejer lidt om det bare skal være mig og mine veninde, eller vi skal lave nogen flere bokse, og have flere opstaldere. Jeg tror det vil være hyggeligere hvis der er flere mennesker.

Men jeg er vildt i tvivl om hvad jeg skal gøre, og skal opsige min boks i denne måned hvis jeg ikke vil stå der efter 1. juni ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre? (dyr opstaldning)
Kommentér på:
Hvad ville i gøre? (dyr opstaldning)

Annonce