{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fritidsjob !!HJÆLP!! :D
  • #1   29. aug 2010 Du kan ikke tjene godt som 13 årig

• #4   29. aug 2010 Okay, men altså hvis man fx går med reklamer ved i så hvor meget man tjener om måneden? smiley

• #5   29. aug 2010 Jeg arbejder i noget som hedder Batteri byen de har mange unge dog kun piger (spørg mig ikk hvorfor?) jeg tjener 47 kr. i timen i hverdagene og 75 kr. i weekenden. Jeg arbejder 1 gang om ugen og skal måske til at arbejde nogle søndage. Men som de siger det er langt de færreste som kan finde et job som giver godt (:

• #6   29. aug 2010
    Tjente ca. 1500 - 2000kr om måneden på at køre med reklamer smiley
    Men fik flere penge fordi det var langt ude på landet, der var mange husstande og der var langt imellem dem så derfor skulle de køres ud og mine forældre fik derfor kørselspenge som jeg så fik oven i min køn smiley

• #7   29. aug 2010 Som 13'årig tjener man vel mellem 50-65 kr. i timen alt efter hvilket job du har, og om du arbejder om aftenen, om søndagen og om der overhovedet er aften- og søndagstillæg i dit job - det bestemmer din arbejdsgiver jo.

... og hvor meget du tjener om måneden kommer jo an på hvor mange timer du arbejder om ugen. Jeg startede på en handicaprideskole som 15'årig (det kunne ligeså godt have været som 13'årig) og fik 55 kr. i timen. Arbejdede ca. 6 timer om ugen og tjente ca. 1000 kr., plus minus, for nogle gange var der afbud fra rytterne, og jeg havde dermed færre timer om ugen, andre gange fik jeg lidt flere timer om ugen, hvis der var nogle der var syge.

• #8   30. aug 2010 Jeg arbejder på et handicapridecenter, hvor jeg hjælper med at sadle heste op og af, og trække nogle af de handicappede. Så muger jeg også hos hestene, giver vand, og strigler og plejer dem, hjælper patienterne osv. Jeg startede som 13'årig, og jeg tjener 66 kr. i timen. Jeg har fast arbejde 4 timer om ugen, hver torsdag fra 16-20... Simpelthen et drømmejob smiley

Kommentér på:
fritidsjob !!HJÆLP!! :D

Annonce