{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Killing sat af . {{forumTopicSubject}}

Så skete det igen, vi var væk i ca. 4 timer i torsdags, og da jeg ville sige go`nat til hestene hørte jeg killing pive.
Vi bor med god afstand til naboer, og ved de ikke har kattemor med killinger, så den lille pjevs på ca 6 uger er garanteret "afleveret" . Bliver lidt knotten, ku man ikke være ærlig, og sige det?
Pjevset har fået mad, og er begyndt selv at finde ind til tørkosten, hvor mine store katte altid har mad stående.
For et par år siden havde nogen efterladt en kasse i januar md. for enden af vores privatvej med kattemor og 3 døde killinger (kulde) kattemor var radmager, men kom sig da fint.
Jeg har aldrig meldt ud nogen steder at jeg tager katte til mig, alligevel sker det her.
mvh merete

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing sat af .
  • #1   25. sep 2010 Ja, en mærkelig holdning overfor katte. Men jeg tror også kattehjemmene er fyldte, men det forsvarer ikke handlingen.

• #2   25. sep 2010 Selvfølgelig får de mad, og må komme ind til hygge og varme, kan ikke have "staldkatte".
    Har en gammel hankat der kommer ca. 3 gange om året og bor hèr et par dage, inden han tøffer videre. Han hilser pænt når vi mødes, ellers er han vild.
    Så jo lidt kattemor er man vel altid :O)

• #3   25. sep 2010 Det er bare så træls og rigtig synd for dyrene det går ud over..
    Har selv en killing som også bare var smidt ud af bilen, hvor vi boede før.
    Heldigvis var vi ikke flyttet helt endnu, så hende tog vi til os, det var egentlig ikk meningen at vi skulle ha flere katte, da jeg har en kasteret han kat i forvejen, men får altid så ondt af de stakkels dyr og hun har det heldigvis i bedste velgående og er blevet rigtig gode venner med min hund selvom hun pustede sig op og skræmte livet af den stakkels hund smiley

• #4   25. sep 2010 Det hører med til at have gård..

Uanset om man kan lide det eller ej..
    Det er virkelig bare så pisse uforskammet at dumpe sine problemer hos andre mennesker..
    Tænk hvis vi gjorde det..
    Bare lige afleverede et føl, i en eller anden villa have en dag.. "værsegod så er det dit problem nu"

• #5   25. sep 2010 Ja, jeg tror der er mange "grimme" fortællinger om katte, og ansvarsløse mennesker.
    Hvis nogen vil "dumpe" et føl/hest hèr, så vil jeg altså gerne vælge selv :O)
    Killingen er sky, men ikke mere end den render efter os og tigger mad. den er nu sød.

• #6   25. sep 2010 Jeg forstår simpelthen ikke at folk kan få sig selv til at gøre sådan noget, for når man får et dyr så skal man da passe, pleje og give det kærlighed indtil de ikke er her mere.. Selvom dyreinternaterne er overfyldte så forsvarer det stadigvæk ikke folks handlinger, og bare se når familien skal på ferie så er der nogen som afliver deres dyr fordi det ikke lige passer ind.
    Det gør mig virkelig sur at folk kan behandle dyr på den måde, og desværre er det ikke kun ved katte det foregår. Min far er kranfører på havnen og en af de opgaver de har er at tømme deres containere med skrald, og her i sommers fandt de 3 døde hunde i dem på en uge hvor det var højsæson at tage på ferie.. Folk havde simpelthen slået dem ihjel og bare smodt dem i en container på havnen smiley Det er bare IKKE okay!!

Kommentér på:
Killing sat af .

Annonce