{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Uddannelse - landbrugsskole ?? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Har indtil nu været ret sikker på at jeg ville søge ind på dyrlægestudiet efter gymnasiet.
Men er pludselig kommet i tvivl!

Men er så TRÆT af at gå i skole. Jeg har ingen problemer med at følge med, og jeg får ret gode karakterer, vil nok sige at jeg er en af de der irriterende 'stræbere'. Jeg synes heller ikke gymnasiet er noget at tude over på den måde (går i 2.g nu).

Men jeg vil så gerne arbejde med dyr, og jeg ved ikke om jeg klarer sådan 6 år med læsning, opgaver og sådan noget.
Ved ikke om det vil hjælpe hvis jeg tog et sabbatår eller to, det ville det jo nok..
Men ville gerne et sted hen efter gym, sådan hjemmefra. Jeg kom aldrig afsted på efterskole og det fortryder jeg bare så meget!

Så overvejer lidt at tage på landbrugsskole, for det synes jeg lyder spændende! Samtidig med at man kan tage sin hest med smiley

Kender i nogle gode landbrugsskoler med gode muligheder for at have hest med og ride ? evt også med undervisning?

Ellers bare skriv om jeres erfaringer med landbrugsskole, hvad for en uddannelse tager du? Og hvad vil du bruge den til bagefter ?

Håber der er nogle der ligger inde med nogle gode svar ! (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddannelse - landbrugsskole ??
Kommentér på:
Uddannelse - landbrugsskole ??

Annonce