{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

hold da k*ft man! {{forumTopicSubject}}

simpelthen for langt ude!!

jeg siddder kigger på trenser til min nye hest.. super over rasket finder jeg lige et der passer i min stil til min nye basse.
jeg skriver til bruger, og vi skriver lidt frem og tilbage og til sidst overføre jeg 600 kr. til konto med lovning på at der følger sten med men hun har aldrig oplevet sten er faldet af hendes transer så det kan hun næsten garangtere. men sten med får en sikkerheds skyld.! da jeg så endelig modtager trensen, mangler der 3 sten.. jeg tænker det er jo hvad der kan ske og leder så efter de sten der skulle følge med men.. de er der ikke.. jeg skriver pænt til bruger om hun har glemt at sende dem med eller hvordan.. ja men hun sender med det samme.. der går så 6 dage før pakken kommer med sten. fair nok. trensen har i mens ligget helt stille inde på vores bord og ingen mindre børn har været i nærheden af den eller noget. jeg prøver så at sætte de 3 sten der manglede på men der blev hele tiden ved med at falde nye sten af og til sidst giver jge simpelthen op. jeg skriver en besked til bruger (stille og roligt) så vi kan finde ud af det her men..
det er åbenbart mig som kaster rundt med det EFTER BRUG og smider det på staldgangen. problemet er bare har ikke engang haft det med ude til min nye vallak da jeg ville vente til at de sten der var faldet af var blevet sat på og det var en trense til sævne brug!

HGér er det fair og mig der er hys?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hold da k*ft man!
  • #1   19. dec 2010 det er overhovedet ikke fair!

  • #2   19. dec 2010 og det skal også lige siger at efter jeg fik beskeden om at det må være mig der ikke behandler mine ting rigtigt. satte bruger mig på filter liste så jeg ikke har mulighed for at snakke med hende om det! syntes simpelthen det er svinsk håber personen skammer sig!

  • #3   19. dec 2010 Det er ikke dig - men det er da (pisse) træls sådan noget..
    Mest hvis hun har sagt hun aldrig har oplevet at sten falder af trenserne!! smiley


  • #4   19. dec 2010 ja og især fordi pengene ikke lige frem falder ned fra himlen her hjemme, men ville så gerne have det så det bliver nu 2 måneder uden penge til noget. og så vfar jeg tilgængeld sådan noget LORT der ikke er værd at have.

    håber fandme hun har dårlig smag i munden!


  • #6   19. dec 2010 Happy Horse N:

    jeg blev lovet at trensen ikke var brugt særligt meget mener det var højest 3 gange til stævner. jeg fik en lim med hun har brugt til det. men det er ikke kun de andre der falder af det er også dem jeg har sat på (friskt lim altså) de bliver også ved med at falde af. jeg har enda fået instruktion om hvordan jeg skulle sætte dem på og har gjort det lige sådan.. syntes jeg har været meget venlig og set det fra sælgers side. men det her..


  • #7   19. dec 2010 Det var da møg træls!
    Men har lige et spørgsmål.
    Hun sagde at hun aldrig havde oplevet at stenene faldt af, men så bliver jeg lidt mistroisk da du sagde at hun havde sendt en lim med som hun har brugt til det/at lime dem på igen? Eller misforstår jeg det du har skrevet?
    Btw, bliver ikke mistroisk over for dig, men for hende smiley


  • #8   19. dec 2010 det kan man altså ikke være bekendt!:!

  • #9   19. dec 2010 ja hun sagde jo helt fra start der fulgte sten med selv om det nok ikke var nødvendigt. og efter skrev jeg til hende de var faldet af hvad lim jeg skulle bruge og hvor de sten er der skulle følge med.. så sendte hun en lim der var helt udtørret men jeg lkippede den over og der var lige til de sten der manglede men der blev jo så bare ved med at falde nogle af og det var der ikke lim til.. smiley håber det var svar forstår ikke lige helt dit spørgsmål smiley

  • #11   19. dec 2010 det er godt nok for dårligt

    men prøv og kør gennemsigtig negl lak på når du har sat dem på


  • #12   19. dec 2010 Måske var limen dårlig?

  • #13   19. dec 2010
    Hvor er det super ærgerligt...



  • #14   20. dec 2010 kan sagtens se det fra sælgers side.. meeen.. altså! jeg har sku været sød lige indtil hun filtrere mig! det syntes jeg fandme ikke er iorden undskyld mit sprog. for på den måde siger hun bare jeg har smidt rundt med det. og så blokere mig istedet for at finde en løsning.. til sidst bliver jeg sku også nødt til at være fair over for mig selv. og det der føler jeg sku ikke er ogsså!
    men i har nok ret... man kan nok ikke rigtigt gøre noget..
    håber filme at sælger der på den måde lover folk noget og så bag efter ikke holder det, har dårlig smag i munden!


  • #15   20. dec 2010 Nanna

    Nårh, okay xD
    Helt fint smiley


Kommentér på:
hold da k*ft man!

Annonce