{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Hg's spring & dressur hest/pony 2011 {{forumTopicSubject}}

Hej vil i være med?
der blir 2 konkurrencer, en med dressur & en med spring.
1 konkurrence: Hg's dressur hest eller pony 2011
sådan melder i jer til:
ALLERFØRST: skal i skrive Dressurkonkurrencen
1). Skriv hestens/ponyens navn & alder
2). Beskrivelse af hvorfor dette skal være Hg, dressur hest/pony 2010
3). Link til 2 billeder, jeg gider ikke vælge dem for jer!
4). Dit Navn
5). i har til kl 16 at tilmelde jer i..
( kun en hest/pony per bruger + det skal være jeres egen)
Sådan melder i jer til springkonkurrencen!
ALLERFØRST: Skal i skrive spring konkurrencen!
1). Hest/Ponys navn & alder
2). Beskrivelse af hvorfor dette er Hg's spring hest/pony 2011
3). link til 2 billeder i vil bruge, jeg vælger dem ikke for jer!
4). Dit Navn
5). i har til kl 16.. at tilmelde jer i
(( kun en hest/pony per bruger + det skal være jeres egen)
I kan bare tilmelder jer her eller ved at skrive en PB til mig smiley
God Fornøjelse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hg's spring & dressur hest/pony 2011
  • #1   11. jan 2011 Dressurkonkurrencen smiley

Navn: No Name

Alder: 21 år

No Name er en ældre herre på 21 år, som er en meget speciel pony. Vi har vundet rigtig mange rosetter, medaljer og klubmesterskaber, da jeg var ponyrytter. Jeg er nu for gammel til at ride pony, men vi starter i ny og næ stævner for hest, hvor han indtil videre har haft placering med hjem alle gange ligesom dengang jeg var ponyrytter.

Billeder:
    (link fjernet) 13:11:05

(link fjernet) 13:11:05

Mit navn: Winnie Kleinert

• #3   11. jan 2011 du må gerne bruge den samme i hver konkurrence, du må bare ikke bruge 2 forskellige heste i konkurrencerne

• #4   11. jan 2011 hvis der kun er 2 med blir den vidst ikke til det store, så vi siger sidste tilmeldingsfrist kl 21

• #5   11. jan 2011 Skal i skrive spring konkurrencen!
    1). Søgårdens birk + 12 1998
    2). Han er verdens bedste spring pony fordi han bare elsker det! han springer bare til!
    Han springer dog ikke så højt! men han er verdens bedste spring pony alligevel!<3
    3). (link fjernet)
    (link fjernet)
    4). Malene A

• #6   11. jan 2011 SPRING-KONKURRENCEN=).
    1). Hest/Ponys navn & alder: Bona Dea hun er 15 år:).
    2). Beskrivelse af hvorfor dette er Hg's spring hest/pony 2011:
    Bona Dea, har sprunget mig fra små lX/LD klasser & nu til LB-LA på C plan, den pony kan lærer alle at springe, hun har det perfekte lidt hidsige temp. vores hurtigste omspring var på 16,07 sek. hun flyver over springene med kæmpe overskud, og springer stortset alt med eller uden fyld:).
    3). link til 2 billeder i vil bruge, jeg vælger dem ikke for jer!
    Morsø 2010: (link fjernet)
    Nibe Cup 2008: (link fjernet)
    4). Dit Navn: Sofie Svendsen

• #7   11. jan 2011 Dressurkonkurrencen! smiley -
    1). Martello, 4år
    2). Denne her pony er kun 4år og sempelthen bare SÅ talentfuld inde for dressuren. Vi har selv redet ham op og min lillesøster på 8år rider rundt på den, også er den gudesmuk! smiley
    3). (link fjernet) , (link fjernet)
    4). Caroline Petersen

Springkonkurrencen! smiley -
    1). Fabian, 11år
    2). Fabian købte da han var 5år og jeg har selv lært ham at springe. han gør virkelig ALT for at komme over det spring jeg styre ham på om han så skal springe baglæns for at komme over springet. lige nu ligger jeg og springer lb, La til stævner på distriktplan og La, Mb til træning. Han er en meget lille 2'er pony på 133cm og her på det sidste har vi haft en roset med hjem fra hvert distrikt stævne vi har startet.
    3). (link fjernet) , (link fjernet)
    4). Caroline Petersen

Det var vidst det smiley

• #8   11. jan 2011 kan mangodt tilmelde en lånehest? smiley

• #9   11. jan 2011 Springkonkurencen!

1) Trissdan 13 år
    2) han er HG's 2011 springhest fordi han har det i sig! han er en soulmate for livet , og gør alt hvad rytteren ber ha om . hvis man vil ha en drømmehest at springe på er trissdan den rette.der findes ikke bedre heste , han er sååå ærlig. bare tag min video fra ikast i en LB(110 cm) der skulle være et gallopspring i dobbeltspringet,men fordi rytteren læner sig frem , er han ved at stoppe ,men springer aligevel og for så to gallopspring ... uden at rive ned ? smiley .
    3). http://www.hestegalleri.dk/uploads_large_wm/2069640.jpg?08-01-2011 21:20:51

(link fjernet) 21:20:51

4). Melis Mortensen

• #10   11. jan 2011 ALLERFØRST: Skal i skrive spring konkurrencen!
    1) Samba - 8 år smiley
    2) hun er årest hg springpony fordi hun har en mega springteknik som andre ikke har smiley hun er bare skøn! smiley
    3) (link fjernet) - løsspring (link fjernet) - springning udendørs smiley
    4) Amanda Svane smiley

• #11   11. jan 2011 Team UH smiley - Unik & Heidi [LL '
    ja det kan vi godt sige

• #12   11. jan 2011 Dressurkonkurrencen

Bjerregårdens Sandra, 20 år gammel

Jeg syntes at min pony skal være HG, dressurpony 2011, fordi at hun bliver ved med at overraske og vise hvad hun kan. På trods af hendes alder så fortsætter vi med at starte i mod store heste og vi er aldrig kommet hjem uden placeringer og 8 taller. Hun er den bedste, det er mit 7 år jeg ejer hende og det har været nogle fantastiske 7 år, jeg glæder mig til 7 mere. Hun er et vaskeægte resultat på at, så længe man behandler sin pony med respekt og kærlighed, så giver hun det samme igen, og sparker røv på stævnebanerne. Men vigtigst af alt så er hun sig selv og det er det bedste. smiley

(link fjernet)
    (link fjernet)

Charlotte Pagaard Flugt Petersen

Springkonkurrencen!

Bjerregårdens Sandra, 20 år gammel

Jeg syntes at Sandra skal være Hg's spring hest/pony 2011, fordi hun er så speciel og passer så godt på sin rytter og gør alt hvad der står i hendes magt for at få rytteren op på ryggen af hende igen. Det gør også at jeg kun er faldet af hende 7 gange på 7 år. Hun betyder ufattelig meget for mig smiley

Og så elsker hun bare at springe. Ørerne er bare helt fremme

(link fjernet)
    (link fjernet)

Charlotte Pagaard Flugt Petersen

• #13   11. jan 2011 Dressurkonkurrencen
    1). Legrando Lyngkær
    2).jeg syntes legrando skal være HG Dressur hest/pony 2011 fordi han virkelig giver alt hvad han har i sig, og han elsker at arbejde, og han gør alt for sin rytter, når man er på banen med ham så kigger han ikke på noget han kæmer 100% for sagen. og så ikke mindst fordi jeg elsker ham smiley
    4). Bolette Rosenlund Christensen

http://hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=96617
    http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=245892

• #14   11. jan 2011 spring konkurrencen!

1). Hest/Ponys navn & alder:
    Time and Patience, 7 år, født 14. maj 2003

2). Beskrivelse af hvorfor dette er Hg's spring hest/pony 2011:
    Fordi hun er en pony der går igennem ild og vand for sin rytter! Jeg har haft hende i 1 år og hun stopper ALDRIG!!! Hun er så ærlig til spring, og hun kunne aldrig finde på at stoppe. Hun gør bare alt. Da jeg fik hende kunne hun intet, hun væltede ind i springene (men stoppede aldrig). Og her - efter bare 1 år springer hun MB baner uden problemer og med et skønt overskud. Hun er blevet kritiseret så meget i starten, da jeg fik hende, og alle dem der sagde hun ikke kunne noget, ser os nu til stævner, hvor vi slår ryttere, der har startet distriksstævner i rigtig lang tid (hvilket vi ikke har). Hun er også bare så loyal og trofast, og hvis jeg falder af stopper hun, og står helt stille, indtil jeg er oppe igen smiley Hun er altid glad og et rigtig nussehovede smiley Så hun er simpelthen helt fantastisk!!!

3). link til 2 billeder i vil bruge, jeg vælger dem ikke for jer!:
    (link fjernet) 18:29:17
    (link fjernet) 18:29:17

4). Dit Navn:
    Anne Cathrine Andersen

• #15   11. jan 2011 hej ved ikke hvorfor men min computer gør at jeg ikke kan linke dierekte til billedet, men det er billede 1 og 11 i hans profil, der står nr på billederne

• #16   11. jan 2011 Bolette: det er i orden

• #17   11. jan 2011 Kan jeg nå være med smiley ?
    og kan men deltage i begge konkurrencer ? (:

• #18   11. jan 2011 det kan du, tilmeldingen slutter kl 21 smiley
    og ja man må godt bruge samme hest i begge, men man må kun starte med 1 hest i hver smiley

• #19   11. jan 2011 Dressurkonkurrencen
    1). Fronerthig Red Hot Chilli 2006 (5 år)
    2). Fordi han på under et år i ridning er nået så langt. Han er utrolig lærenem og har fulgt sin uddannelse, så den er alderssvarende. I år skal vi begynde at starte LB-LA, så han bliver rigtig fin smiley
    Han er simpelthen den bedste. Det bedste er, at alt hvad han kan har jeg lært ham smiley
    3). (link fjernet)
    (link fjernet)
    4). Luna Lunddal Larsen

Spring konkurrencen!
    1). Fronerthig Red Hot Chilli 2006 (5 år)
    2). Fordi han gør alt for mig, han hjælper mig og jeg hjælper så godt vi kan. Dette har resulteret i flere sejre på springbanen. Han springer med stort overskud og efølger hans alderssvarende uddannelse. Han er ud af en super spring afstamning og dette se tydligt når han er under rytter. Han er simpelthen den bedste. Det bedste er, at alt hvad han kan har jeg lært ham smiley
    3). (link fjernet)
    (link fjernet)
    4). Luna Lunddal Larsen

• #20   11. jan 2011 Okay smiley

Så vil jeg deltage i begge x).

Dressurkonkurrencen
    Danielle - 14 år.

Hun er jo, Travhest & Har nået Langt indenfor dressur verden smiley
    Kan nogle LA og M øvelser. og det syntes jeg er godt klartet, når man tænker på hun jo er Travhest ;o)

3). Link 1
    (link fjernet) 19:01:46
    link 2

4). Dit Navn
    Jeanette Rolighed Mehl.

spring konkurrencen!

1). Hest/Ponys navn & alder
    Danielle - 14år.

2). Beskrivelse af hvorfor dette er Hg's spring hest/pony 2011
    Altså også her, er hun jo Travhest smiley Hun rider pt. en LB bane med vandgrav + fyld.
    Hun har sprunget en LA. men jeg tør bare ikke mere xD..
    Syntes Danielle fortjerner vinde en plads, da hun også her er nået rigtig langt og har virkelig et talent indenfor det ! (:
    Hun springer både kontroleret og højt overspringende og kommer sjællent hjem uden pladsering smiley

3). LINK 1

link 2
    (link fjernet)

4). Dit Navn
    Jeanette Rolighed Mehl smiley

• #21   11. jan 2011 Dressurkonkurrencen.

Navn: Pasha's Petite OX

Alder: 13 år.

Dit navn: Nille Thomsen

Hvorfor er dette hg's dressur pony/hest 2011:
    Petite er hg's dressur pony 2011, fordi hun altid viser hvad hun kan og er til at stole på. Hun er ærlig og stoler på sin rytter. Petite og jeg har kæmpet os frem til det vi er i dag. Da jeg fik hende red jeg med løse tøjler, hvis jeg tog i tøjlen fløg hendes hoved op og var tit ved at ramnme mig, men vi kæmpede og det blev bedere og bedere. Jeg ville lære hende at stejle og det gjorde jeg så, jeg var ikke nået særlig langt da jeg fandt ud af at det var det dummeste jeg nogensinde har gjort. hver gang jeg ville have hende i holdning i gallop sprang hun ud i luften som om der var et spring. Jeg måtte næsten starte fra starten igen. vi kom på benene igen og nu går det fremragende. Det jeg vil med det her er at i skal vide at jeg er meget mere stolt over det vi kan sammen fordi vi har lært sammen. Jeg ville slet ikke være lige så stolt over det hun kan, hvis jeg bare havde købt en pony der kunne det hele og jeg bare kunne starte stævner på med det samme. Vi har kæmpet for det her så derfor er hun hg's dressur pony 2011.

Billeder:
    (link fjernet)
    (link fjernet) 22:58:06

Springkonkurrencen.

Navn: Pasha's Petite OX.

Alder: 13 år.

Dit navn: Nille Thomsen

Hvorfor dette er hg's springpony/hest 2011:
    Petite er hg's springpony 2011, fordi hun elsker at springe og er den ærligste pony jeg har set. Hun er meget nervøs og har ikke så meget selvtillid til at starte med, mne når hun først har teget de første 3 spring flyver hun afsted. Hun kan godt tøve, og for mig betyder det at hun sprøger om jeg har lyst til at springe, hvis ikke jeg har lyst har hun heller ikke. når hun spørge mig skal jeg vise hende at jeg gerne vil og så flyver hun ellers over springet. Hun udvikler sig rigtig hurtigt og vil gerne springe. Hun springer bedst når hun kommer op over 80 cm. Jeg har sprunget 110 cm på hende uden sadel, hvor hun let kom over det. Jeg mener ikke at det handler om højden, men om teknikken og om hesten selv. Petite har slt hvad man behøver for at være hg's springpony/heste 2011.

Billeder:

(link fjernet)
    Vi springer 110 uden sadel.

(link fjernet)
    synes virkelig det her billede er sjovt ^

<b>HELD OG LYKKE TIL JER ANDRE <b>

• #23   11. jan 2011
    Dressurkonkurrencen
    - Bjerregårdens Isabella & 8 år.
    - fordi hun fortjæner det. hun har været min bedte ven igennem 3 år og hun har gjort så meget for mig smiley
    3). Link til 2 billeder, jeg gider ikke vælge dem for jer!
    -(link fjernet)
    - (link fjernet)
    4). Dit Navn
    - Jette L. Jensen

• #24   11. jan 2011 jeg opretter fotoalbums nu, så i kan følge stemmerne på jeres heste/ponyer

• #25   11. jan 2011 Så er begge fotoalbums inde

• #26   12. jan 2011 Dreesur
    1)pinky 18
    2)jeg har selv lært hende alt hvad hun har lært
    3) (link fjernet) 15:25:09
    (link fjernet) 15:25:09
    4)Ditte Hansen

Spring
    1) pinky 18år
    2)jeg har selv lært pinky alt hvad hun kan så derfor syndes jeg det
    3) (link fjernet) 15:25:09
    (link fjernet) 15:25:09
    4) Ditte Hansen

• #27   12. jan 2011 Springkonkurrencen!
    Buster
    12 år
    Buster har lært mig meget indenfor springningen og vi er kommet langt sammen. Han har givet mig mine første landsstævner og dermed også givet mig mine største oplevelser.
    Han elsker at og springe og vil gøre alt for sin rytter.

1. billede -
    (link fjernet)

2. billede -
    (link fjernet)

Sofie Østergaard Jensen

• #28   12. jan 2011 i 2 nåede det ikke

• #29   12. jan 2011 sådan melder i jer til:
    ALLERFØRST: skal i skrive Dressurkonkurrencen
    1).Jolanda
    2). vi har lært det sammen og fordi Jolanda er noget helt for sig selv smiley
    3). http://i52.tinypic.com/a4vbq8.jpg hehe smiley
    http://i56.tinypic.com/rvcxtj.jpg
    4)Charlotte marie madsen
    5). i har til kl 16 at tilmelde jer i..

ALLERFØRST: Skal i skrive spring konkurrencen!
    1). Jolanda 8år
    2). fordi hun er helt unik smiley
    http://i56.tinypic.com/2q8dh1e.jpg
    http://i52.tinypic.com/2ro3lg2.jpg
    4).Charlotte Marie Madsen
    5). i har til kl 16.. at tilmelde jer i

• #30   12. jan 2011 Må man gerne stemme på sin egen pony? smiley

Kommentér på:
Hg's spring & dressur hest/pony 2011

Annonce