{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

- Værste ting som er sket for DIG ! {{forumTopicSubject}}

Ja, for ikke at snakke om heste hele tiden ;D.
Hvad er de værste skader / av-ting som er sket for dig ?

Da jeg var 4 år blev jeg overfaldet af en Dobermann, da jeg lige så fredeligt gik forbi dens kurv, sprang den op ad mig og bed mig 5 gange i ansigtet og skulle til at flænse min jakke op men så blev jeg reddet :). HELDIGVIS ! den hund kunne have dræbt mig,. Men jeg har desværre nogle grimme ar efter det.

Da jeg var 4 år faldt jeg ned fra et legehus og røg med fortænderne lige ned i en vaskesnor' så begge mine tænder skulle rykkes ud og jeg slog hovede ned i en sten så jeg havde jernrystelse.

Da jeg var 4 år havde jeg problemer med ørene, så jeg kastede blod op i flere dage og jeg var helt døv. Ikke nogen dejlig oplevelse. smiley

Da jeg var 3 eller 4 år fik jeg min læbe i klemme i et vindue, så den skulle limes.

Da jeg var 5 eller 7 år fik jeg mit hovede i klemme i en netto dør ! AV, det gjorde ondt.

Da jeg var 12 fik jeg en sceneskade i foden fordi jeg vred rundt, i et legeland. smiley

- hehe det er vidst det værste som sådan er sket for mig. ;D

+++ at jeg har fået en plastikkande i hovedet af min storesøster. xD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  - Værste ting som er sket for DIG !
  • #1   17. jul 2006 uhh, av av av

  • #2   17. jul 2006 Haha, man kan vidst sige at jeg var meget uheldig da jeg var 4 år. smiley

    Jeg fik også rykket en tand ud som 13-årig. Det var en grim oplevelse og jeg savlede blod hele dagen og jeg havde et stort åbent kødsår og måtte ikke spise normalt nogle dage


  • #3   17. jul 2006 avav.. ved slet ikke med mig.. tihi men var ikke så sjovt da vi mødte en haj da vi var ude og snorklet i Florida da jeg var 10år...

  • #4   17. jul 2006 Av av , du har da vært uheldig da ...

    ^Det værste er nok styrtet for 3 år siden da jeg kunne se min knæskal ..

    Faldt os en gang ned på asfalten & slog hovedet meget slemt , der fik jeg slem hjernerystelse med opkast i snart 2 uger /: ..

    Ellers ikke så meget der er sket for mig ..


  • #5   17. jul 2006 Ahhhhh =l En haj ? smiley
    Åhhh' hvad gjorde i så?
    Jeg ville DØ af skræk inden den nåede at æde mig.


  • #6   17. jul 2006 Puhaa, sådan noget hvor man kan se ind i ens knogler kan jeg slet ikke klare.
    Men jeg har da været så heldig at jeg aldrig har brækket noget smiley


  • #7   17. jul 2006 min mor troede vi skulle dø alle sammen.. så svømmte vi tilbage til båden og fik afvide "oh god you were so lucky to <b>see</b> a shark".. vel jeg turde ikke snorkle mere.. manden i båden mente det kun var en ufarlig "revhaj", men det var ikke en sådan han vidste oss billede af og min far mente den var farlig:S
    Tiril R


  • #8   17. jul 2006 hm, det værste der er sket for mig?:

    da jeg var ca. 7, gik jeg til spejder og en af ungernes mor skulle vise os hvordan man <i>ikke</i> skulle hukke med en økse., så hukkede hun pege-, lange og ringefinder af., smart!, så synes drengene selvfølgelig de skulle op i en skål og vises frem,. selvom det ikk var mig det gik ud over, er det noget der har skræmt mig helt vildt,.

    i børnehaven blev min finger kørt over af en cykel og flækkede midt over, det kan næsten ikke ses længere, men jeg fik et gigantisk ar.,

    væltede på løbehjul i fjerde klasse og brækkede armen,. det uheldiske ved det var at det var i skole tiden og min lære ikk troede på den var brækket, så hun tvang mig til at skrive med den selvom jeg ikke kunne,.

    kan ikk huske så meget mer.,

    jo, i morgen for tre uger siden vred jeg foden helt om og kunne ikk gå på den i tre-fire dage uden haltning,. kan stadig godt halte lidt,.
    det værste var at jeg ikk kunne ride, og da jeg endelig kunne det kunne jeg ikk få ridestøblen på for hævelsen! hah, fedt smiley



  • #10   17. jul 2006 når ja og min togskinde for to år siden,. av den gjorde ondt,.
    oog gør den stadig!


  • #11   17. jul 2006 Tiril : Hold da op, jeg ville tage det ligesom din mor hehe.

  • #12   17. jul 2006 Maria:

    aav!! heh surt med armen i gips til sin konfirmtion!


  • #13   17. jul 2006 hmm tja var da ikke så vildt ille, men her for nogle uger siden fik jeg et sandkorn på øjet, det gjorde VILDT ondt og jeg skulle have lap på i flere dage.. fik ikke redet spring den uge (men der vidste sig at ikke være springtræning heller så det var lidt godt ellers ville jeg blive GAAAL):p

  • #14   17. jul 2006 Åhhh' lyder skrækkeligt med en flækket finger smiley :/ smiley .
    Ad, kunne da ikke klare synet af afhuggede fingre min onkel har fået revet sine fingre af af en hest smiley



  • #15   17. jul 2006 aaav, hvordan kan en hest rive fingeren af,.? var fingeren bundet fast i noget også løb den eller,.?

  • #16   17. jul 2006
    °º•Frk. Figo elsker sin Torsk•º° !


    Ja, lige præcis. Men tro ikke at min onkel var så dum at binde sin finger fast til en hest ! Det var ikke sådan det skete ;).
    Det var fordi han var ude ved sine heste for at binde dem løs fra en pæl som han lige havde bundet sin ene hest til og så åbner han torvet, og på en eller anden sær måde sidder hans finger fast i rebet og hesten spurter ellers bare afsted. Men onkel lagde ikke mærke til at hans finger var væk før efter noget tid smiley , haha. Så pludselig var der blod på hans tøj og så så han det da.


  • #17   17. jul 2006 åhh,. avz

  • #20   17. jul 2006 Jeg har aldrig brækket noget, og er faktisk aldrig kommet slemt til skade,,

    Det eneste der er sket var engang hvor jeg trådte ned i en haveparasol som skar lige ind i min tå.. det var møg klamt, den stoppede fordi den ramte knogle eller noget brust.. og det blødte helt vildt..


  • #21   17. jul 2006 Jeg har brækket, min venstre arm 2 gange, min højre arm 1 gang, min tommelfinger, lillefinger, ringefinger og kravebenet...

    Jeg har forstuet min høj fod 1 gang og min venstre fod 1 gang, min lillefinger 2 gange

    Og så har jeg fået hjernerystelse 1 gang ..


  • #22   17. jul 2006 venstre arm, faldt i børnehaven og der var en der trådte på den

    vestre arm2, Faldt ned fra en torvgynge

    højre arm, blev sparket af en hest

    Tommelfinger, fik den i klemme i en have låge xD

    Lillefinger, cyklede ind i en lygtepæl .. haha xD

    Ringefinger, spillede et spil med en basketbold, og da jeg skulle syde til den (med hånden) ramte min ringe finger først

    Forstuet venstre fod (faktisk nu) Faldt af rony

    Forstuet højre fod, skulle hinke og vrækkede om

    Min lillefinger, gik ind i et bord

    Lillefinger2, kan faktisk ikk helt huske det ;/

    Kravebenet, blev trukket omkuld af Rony og faldt hårdt ned i jorden

    Hjernerystelse, styrtede med min gamle hest ude i skoven ....


  • #23   18. jul 2006 Haha' sikke da en tosse. smiley
    Men lyder til at gøre ondt,


Kommentér på:
- Værste ting som er sket for DIG !

Annonce