{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værste ting din hest har gjort
  • #1   1. okt 2013 Sat fast i en trailer, så han var tæt på at brække ryggen.

• #2   1. okt 2013 Han gør ikke noget imod mig, men det værste der er sket er da vi faldt på isen og jeg brækkede kravebenet smiley For S*tan det gjorde nallefrans smiley

• #4   1. okt 2013 Bakke under bom, ik fedt..

• #5   1. okt 2013 Camilla: Nej det gør ingen heste vidste bare ikke hvordan jeg skulle formulere mig

Lykke Theis: Århh smiley

• #6   1. okt 2013 Hmm..
    Det var dengang Masca faldt i søvn på staldgangen mens jeg striglede. Han vågnede ved en forskrækkelse og hoppede lige op i luften og landede på min storetå. AV FOR S***N.
    Neglen røg også af med det samme jeg tog strømpen af.. Ingen ridetur til mig den dag alligevel smiley

Jackie.. Uha... Sådan nogle oplevelser har jeg vist ikke haft med hende endnu, men bemærk at jeg sagde endnu smiley

• #8   1. okt 2013 Det her....
    Resulterede i en revne i bæknet.

profilbillede
  • #9   1. okt 2013 Stukket af i skoven ned af en bakke med tre andre heste bag os, og rytetre der heller ikke kunne stoppe hestene. Mega fedt! Eller noget..

• #10   1. okt 2013 Fjotte har faktisk ikke været særlig sød ved mig smiley
    Hun har: ''sparket'' mig over skuldren, skinnebenet, knæet og armen, trådt mig over tæerne, givet mig skaller og mast mig ind i en låge, og trods det, er hun stadigvæk den dejligste. Elsker hende </3

• #11   1. okt 2013 Det værste Laura har gjort, er at flytte sig for langsomt, da en af de andre krikker på folden lossede ud efter hende. Hun blev ramt på bøjesenen på venstre bag, og står nu med en kraftig inflammation, så det er ikke sikkert hun bliver ok igen smiley

Nå ja, så har hun nappet mig en masse gange og trådt mig over tæerne nogle enkelte gange, men fuck det, bare hun bliver ok igen....

• #13   1. okt 2013 Hvis der er sket mig noget har det været rytterfejl, Felix kunne aldrig finde på at gøre "onde" ting med vilje;)

• #14   1. okt 2013 Zoey: Som sagt det ed jeg godt jeg idste bare ikek hvordan jeg skulle formulere mig

• #15   1. okt 2013 Spist mine mentos..

• #17   1. okt 2013 Bidt øret af min anden hest smiley smiley

• #18   1. okt 2013 Sam ved mig: stejlet over hovedet på mig. ved halvpart ene halvår på efterskole: stejle over hende, og lægger vægt ned i hendes ene skulder. ved halvpart det andet halvår: bukker og stikker af med hende. Med halvpart hele sidste år: på tur uden bid i munden på ham, han bakker, stjejler, fægter ud efter mig, løber mod mig, og om igen, smider halvparten af ned i nogle brændælder. ellers er det nu kun mig der kommer til skade på grund af min hest smiley

• #19   1. okt 2013 Olfert: Da han rejste sig på to ben bag mig på tur, fordi han ville være på tværs.

Kassandra: Tror faktisk ikke at hun har gjort noget slemt, men har jo kun haft hende siden marts smiley

• #20   1. okt 2013 Med Dolf var det godt nok da han var 1 år, og var meget bange og forvirret.. Men han prøvede at springe over en boksvæg, og rammer min mor i hovedet.. Der skete heldigvis ikke noget alvorligt, men hun kunne have været blind på det ene øje nu, det er hun heldigvis ikke smiley Også at han altid er så klodset at han skader sig selv, heeele tiden....

Jeg kan faktisk ikke erindre at Cindi har gjort noget slemt, andet end det sædvanlige med et bide ud.. Også det mere irriterende, når hun beslutter sig for at hun ikke gider med ind fra fold dén dag.. smiley

Det værste Melissa nogensinde gjorde, var at hun spiste det, hende og Cindi fik en forgiftning af, og desværre ikke var lige så pivet som Cindi, og lod vær med at vise hun havde ondt..

• #22   1. okt 2013 Vegas har lavet flere ting men det har hver gang været en panik reaktion fra hans side men må sige at den ene dag for lidt over 1 1/2 år siden hvor jeg lige havde sat mig i sadlen og en hest bukkede i longen nær ham har sat en respekt i mig,.. Han gik fuldstændig i panik og bukkede og rejste sig flere gang til sidst så højt så han nær var røget bagover med mig men jeg nåede heldigvis selv at slippe. G falde bagover og han igen fik balancen.. Det har givet mig en respekt for stejlen ..
    Har nu trænet Parelli i1 1/2 år og i dag er det meget sjældent han får sin panik anfald kan næsten sig et han aldrig får de anfald mere smiley slet ikk samme niveau smiley
    Nu er det små ting som at få trådt mig på tæerne hvis han ikke lige får set sig for smiley

• #23   1. okt 2013 Lukas: han skal altid prøve og se om han kan ramme ens tær når man spænder sadel .-) heldigvis er jeg ved at være vant til at flytte mig når han gør det smiley

• #24   1. okt 2013 Hun har faktisk ikke gjort nogen dissideret slemme ting.. Selvfølgelig er der altid sådan noget med at stejle, bide i fingeren så man ender på skadestuen og skal have stivkrampe (av, siger jeg bare!), bukke en af lige så snart man er kommet op, og lander på halebenet osv..
    - Men meget slemme ting, vil jeg ikke direkte kalde det.

• #25   1. okt 2013 Ikke det vilde faktisk. Ikke noget hun har gjort bevist, jo hun trådte mig over min storetå (jeg skulle vaske hendes ben, ikke andet så havde de dårligste sko på) det tog knap 8 måneder for neglen at blive pæn.
    Men ellers ikke det store, jeg er faldet af en enkelt gang, det var min skyld. Hun har faktisk bare redet min røv gang på gang på gang. Hvis der er fejl i ridningen er det min skyld. Hun har haft problem med at vente, det er træning, den sidder der nu..

Jo hun er røv dårlig til at være alene så hun har været ved at løbe mig ned nogen gange når jeg har øvet det med hende, eller skulle sadle op uden nogen i stalden.

• #26   1. okt 2013 Jeg tror det væreste der er sket for Chagall og jeg at vi en dag var ind i væggen. Jeg havde ingen kontrol over ham. Vi red undervisning. Så jeg måtte lige have en puste pause bagefter smiley

• #27   1. okt 2013 Trådt på min lilletå og blevet stående... AV FOR... smiley

• #29   1. okt 2013 Jeg havde en gang Django i rundfold, pludselig tager fanen ved hesten. Og han springer ind til mig i midten, og stejler og slår efter mig med forbenene. Det gjorde han to gange, efter anden gang gjorde han det aldrig igen. Han fortrød bittert at han havde gjort det...

• #30   1. okt 2013 At hun er så voldsom i hovedbevægelserne at hun var tæt på at brække min næse -.-'

• #31   1. okt 2013 Det værste min hest har gjort, er at sparke ud efter en anden hest, hvor den kom til at ramme et menneske.. Rygter i masse vis..

Men ellers har hun aldrig rigtig gjort noget smiley

• #32   1. okt 2013 Jeg tror faktisk aldrig at Lotte har gjort noget slemt hos os smiley
    Hun har da forstuvet min lilletå engang, men det er da min egen fejl. Sprunget over hegnet nogle gange da vi havde problemer med at fange hende og så videre, men intet slemt? Intet! Hun er sgu en dejlig en den lille Lotte potte smiley

• #33   1. okt 2013 det værste min hest har gjort imod mig, var at forsøge 1. at stejle mig ned.. 2. prøvede at løbe mig ned.. men vi er heldigvis over den "fase".. smiley

nu er det værste hun gør er at undgå bomme, når vi laver bom træning.. uærlige krikke.. smiley men vi arbejder videre, og det skal nok blive godt.. smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #34   1. okt 2013 Har fået post traumatisk stress, som gør, at jeg ser alle de dårlige oplevelser med ham og det første sted, han stod som én lang film.
    "Filmen" ender altid med, han render ud foran en bil, lyd af ambulancer osv (der var ikke ambulancer i virkeligheden, men han løb ud på en trafikeret vej, hvor der kom biler).

Det sker dog kun i bestemte situationer på ryggen af ham.

Ellers er der alle de små og større blå mærker, fald osv. smiley

• #35   1. okt 2013 Skidt på min hånd da jeg lagde bandager på bagbenene. smiley

• #36   1. okt 2013 Ved ikke om det værste min hest har gjort var da hun løb 2km i skoven og IKKE var til at standse, eller da hun bukkede og bukkede indtil hun fik mig af, og jeg næsten fik piskesmæld i nakken.

Hun er nu solgt til en rytter der kan håndtere hendes temperament smiley Og jeg gør alt for at undgå at ride på lignende heste fremover.

• #37   1. okt 2013 Jo! Hun flækkede faktisk engang min overlæbe, da jeg skulle give hende et lille kys på mulen, og hun så ikke lige gad finde sig i det. Men igen, min egen skyld smiley Ja, hun gør det jo ikke for at være ond

• #38   1. okt 2013 Tror faktisk aldrig jeg har oplevet sådan noget "værste ting min hest har gjort".... Udover jeg engang havde part på en rigtig LABAN af en oldenborger, som konstant prøvede mig af i form af at virkelig kyle mig af - en gang brækkede jeg håndledet, en anden gang kastede han mig ud over ridebanens hegn, så jeg ramte lige med hovedet ned i halvfrossen ujævn jord (thank GOD for ridehjelmen!), og så har han stukket af på tur hvor vi red alene + jeg engang havde trukket ham ned i skoven med en veninde, hvor han havde været SÅ sød hele vejen (han var rædselsslagen for biler), og da han skulle over en lille bæk s(som var HØJEST et lille skridt bredt) vendte han rundt og stak af igennem skoven - hvor lille Sandra halsede efter ham, og heldigvis fangede ham inden han ramte vejen -.-
    Der var også en anden gang hvor han havde fået stød fra hegnet, da jeg havde trukket ham ud fra folden og skulle lukke ledet, og på en eller anden måde røg torvet af ham da han sprang op i chok = hesten løb i vildens skræk ud på vejen og rundt på markerne omkring ejendommen. Heldigvis blev han fanget efter noget lokken med en spand foder smiley

Har ikke rigtigt oplevet så meget med mine andre parter... det har kun lige været dén ene der har været en lille bølle smiley

• #39   1. okt 2013 Dixie: Knust mit hjerte da hun døde
    Pearl: Bidt mig i ansigtet i hendes drægtighedsperiode
    Amber: Hoppet på min lilletå, og brækket den

Lykke Theis, håber det er ok jeg stjæler din. Den passer spot on, og kan ikke selv komme på bedre kort beskrivelse.

• #40   1. okt 2013 Mhhhm....
    Det må være, da Natash kom til at sparke mig i hovedet og da hun brækkede min arm. Av for pokker.

• #42   1. okt 2013 Og den værste fysiske ting Dixie gjorde, må være denne her røvtur - Av for en omgang hold i nakken.

profilbillede
  • #43   1. okt 2013 Den fjordhest jeg har, sparkede mig engang på mit lår. Ja, det er ved at være både år og dage siden nu, men jeg har stadig aftrykket fra hoven på ydersiden af mit lår. Så ikke nok med at stort set halvdelen af mit lår var blå-sort og lilla i en måned, så skal jeg nu gå rundt med det aftryk resten af mit liv. Dengang stoppede bikinisæsonen fuldstændigt for mit vedkommende.

Og det har jeg aldrig tilgivet den for.

• #44   1. okt 2013 Ann C jeg ville se det som et evigt minde, og stadig gå i bikini smiley

• #45   2. okt 2013 Liva bed mig i kinden sidste vinter, av for pokker. Godt hun ikke fik rigtigt fat.
    - Det er hvad man får ud af, at være sød ved sin hest og give den et kys på mulen..

Derudover gav hun mig på et tidspunkt et blåt øje under opsadling, fordi jeg strækker hendes forben efter at have spændt gjorden, for at huden ikke skal ligge og folde under (hun har været temmelig tyk, okay..). Eftersom hun er vant til det, løftede hun da selv ben nummer 2, sød og hjælpsom som hun er - mit ansigt var bare lige i vejen for hendes knæ.

• #46   2. okt 2013 Åh Lykke - jeg ved godt du kom til skade.. Men *fnis* det er nu bare godt fanget - af din kæreste.. som ser det ske..og tager et billede x) ha ha ha ha

• #47   2. okt 2013 MLC - Turn the tide
    Haha, billedet er nu taget af Tanja A *Joveno* herinde fra. Og hun er ikke min kæreste smiley
    Faktisk havde jeg sagt til hende blot 10 minutter forinden, at hvis jeg faldt af, skulle hun bare klikke, og Gudhjælpemig om så ikke Dixie panikker og løber. smiley

• #48   2. okt 2013 Tjo, første gang jeg sad på Sindri valgte hesten at stikke af ned af en bakke (på stubmark) der endte i en landevej. Heldigvis fik jeg lavet en nød-afhopning og stoppede ham lige inden vejen... Men den der bakke var ikke sjov i fuld galop nedad - og siden da har jeg elsket den hest smiley Ellers har han bidt mig engang, en gang...

Med Nova er det værste han har gjort mod mig at blive for gammel, og smutte ud på de evige græsmarker smiley Og en gang trådte han mig over tæerne to dage i træk...

• #49   2. okt 2013 Lykke *Team TWH*

Ej - mente bare det var din kærsete... Men ja du har nok styr på, hvem din kæreste er...

Tænk jeg husker sådan fejl... Sikker på i ikke var kærester... Sådan i hemmelighed x)

Ej men det er j også typisk at man skal se brandgodt ud i fuld galop og så går der 10 sek, så ligger man på jorden og ligner en væltet skildpadde x)

• #50   2. okt 2013 Det værste min ANDEN hest har gjort.. Den.. Kære.. ODDI! smiley
    Det var, da han nikkede mig så sindsyg en skalle, at jeg flækkede huden ved højre øje..

smiley

• #51   2. okt 2013 Dengang hun gav sig til at æde min dressurpisk xD
    For da hun væltede inde på banen der var vi begge skyldige.

• #52   2. okt 2013 Jeg blev klemt inde i løsdriften af bassen, det var ikke hans skyld, han fik et chok smiley

• #54   2. okt 2013 Det værste min hest har gjort.. forlade denne verden alt for tidligt.. hvilket har totalt knust mit hjerte..

• #55   2. okt 2013 Løbet væk.. Brudt gennem hegn trods 4 hegnstråde med strøm ud på folden der lige var blevet gødet og kalket..

Lagt syg sig med kolik søndag formiddag 2 timer før, jeg skulle møde på arbejde. Det var sateme heller ikke sødt gjort! Men til gengæld stod han sødt til dyrlægen (nok fordi han var så syg) ..

• #56   2. okt 2013 Det værste hun nogensinde kunne finde på at at hun ikke gider stå ved en skammel når jeg skal op-.- seriøst, kedelig hest jeg har, men hold da op hvor er det træls man man skal træne 10 minutter hverdag at hun skal stå ved den skammel, men mon ikke det kommer en dag om 10000 år :-d

• #57   2. okt 2013 Har ædt en halv spand godbidder en dag hun var sluppet ud af boksen smiley

Kom til at bide min søster i fingeren da hun blev sur på en anden hest. Øv !

• #58   2. okt 2013 Det var ikke mod mig, men alligevel...

Hun blev bange for noget da min mor skulle op på hende og så bukkede hun hele vejen ud til vejen hvor hun så smed min mor af, så hun skulle på hospitalet og sys med 23 sting i knæet...

• #60   2. okt 2013 Hoppet ud af fordøren på en trailer da jeg var til stævne
    Stukket af ud af boksen da jeg var til ryttermærke prøve
    Skubbet mig/andre ned med hans hoved eller kæmpe røv
    Bidt mig i røven helt utalligt mange gange
    Forsøgt at æde mine bukser og strigler
    Stikker tit af med mig
    Kylet mig af på en stubmark så jeg forstuede min næse
    Kylet mig af ned i en kæmpe mudder pøl

Min elskede hest smiley

• #61   2. okt 2013 Sparket mig, bidt mig med hele min arm i munden, stejlet lodret med mig på ryggen og op ad mig, bukket mig af mange gange, angrebet mig, løbet ind i mig med fuld galop, så jeg tumlede omkuld (sket et par gange, og hun gjorde det med vilje).
    Kan vist godt tillade mig at sige, at vi havde en småskidt periode smiley hun har et specielt temperament, men vi er de bedste venner nu smiley (for det meste da ;))

• #62   2. okt 2013 Stjal mit hjerte smiley

• #63   2. okt 2013 Spise min sidste lakridsflødebolle. Suk.

• #64   2. okt 2013 Stebbi: Da han spiste noget han ikke kunne tåle, og desværre måtte herfra alt for tidligt, efter 2 dages sygdom.

Jolly: Åh, hvad har hun nærmest ikke gjort... Noget af det 'værste' var da hun havde en periode, hvor hun stejlede. Det var lige efter, at en anden hest var gået bagover med mig og landet på mig. Men det var mest min egen skyld, at Jolly begyndte at stejle.
    Ellers driver det mig fuldstændig til vanvid, at hun ikke kan være alene og at hun ikke vil gå i trailer. Derudover er hun en sød hest. :o)

Det er heldigvis ikke mine egne heste, der har givet mig flest skader. :o)

• #65   3. okt 2013 Min hest er så opdragen...
    Så det værste hun har gjort er at begynde at gå, før hun har fået lov smiley
    Haha ej det værste hun gør er når hun ikke vil i trailer..

• #66   3. okt 2013 Tror det værste var, da han sad fast i hegnet i sommers:( var så bange for det skulle gå ud over hans scener i benet, men der var heldigvis ikke så slemt.
    Han fik et par sår, men de helede fint uden problemer.

• #67   3. okt 2013 Spist min mad når jeg var aller mest sulten..

• #68   3. okt 2013 Avanti har været den slemmeste til de ting, men er aldrig blevet sur på ham.

Han væltede ALTID trillebørgen når man havde fulgt den halvt op... Ham skulle ALTID tisse når man havde muget (han stod på spåner..). Man skulle ALTID sætte en halv time til en time til at fange ham ude på folden, men lige så snart andre som han ikke kendte gad han godt ind og ellers hvis det var små børn kom han når man kaldte...
    Da han smed sin mad ind til naboen især gulerødder der ikke smagte som han ville have.

Ja og en masse andre ting

Den måde vi løste med at væltede trillebørgen, ja han kom så ned i den anden ind og stå for sig selv, den måde som vi brugte da han skulle ind i sin boks og tissede bagefter, jaaa vi tog en balje og stilte under maven.
    Den måde vi løste med at ikke kunne fange ham på folden vi gik rundt og spurgte folk om at de ikke gad og fange ham.

Den sejeste ting han har gjort har nok været da jeg stod og snakkede og jeg havde stilt trillebørgen bagved ham så han ikke kunne vælte den, ja han sked så i den... smiley

Og ja hesten kom på fold. smiley

• #69   3. okt 2013 Og puha det slemmeste han nok har gjort var at drikke min cola uden jeg opdaget det...

Da jeg var mindre bed en rideskole hest mig lige i røven da jeg rensede hove

Og til hvert klubmesterskab blev jeg bukkede af foran start og op på hesten igen og red fejlfri og vandt smiley

• #71   4. okt 2013 Uha det var nok dengang Landeur er fast i min ærme, det resulterede i at ha hev så hårdt at han rev halvdelen af mit ærme af! Jeg grinte søndret at jeg slet ikke fik skældt ham ud;-)

• #72   4. okt 2013 Søndret: så meget!

Dumme iPhone stavekontrol smiley

• #73   4. okt 2013 Gået 2 PRI igennem til over 60, 5% imens han skjulte sin halten. Han haltede faktisk det sidste program i én øvelse. Har aldrig nogensinde oplevet så dårlig samvittgheda smiley

• #74   4. okt 2013 Nogle uger efter jeg fik ham (7mnd) stejlet han op ad mig da jeg skulle trække en tur med ham rundt på ejendommen. Han ramte mit øre så jeg begyndte at bløde og så satte han tilbage til stalden. Jeg hentet så hjælmen, og hesten igen, og så kom han ud at gå en smule længere end vi var kommet da han over lomplet mig. Han har også bidt mig i fingeren men det gør han aldrig igen smiley Han viser mig tillid og respekt selv når han er frustreret, forvirret eller bange. Jeg viser ham tålmodighed, kærlighed og at jeg aldrig udsætter ham for noget farligt smiley

• #75   4. okt 2013 Det værste min pony har gjort ved mig er i dag! Hun skulle nemlig aflives! smiley

• #76   4. okt 2013 Været ved at spise min vante (måtte jeg fiske op af hans hals) og brækket min mors lilletå..

• #77   4. okt 2013 Man kan sige, at det ikke er hendes skyld, at hun blev syg, men at mit hjerte blev revet ud, da hun for 5 dage siden blev aflivet smiley

• #78   4. okt 2013 At blive "alvorligt" syg..

• #79   6. okt 2013 Stjerne: smidt mig af ind i et spring så jeg fik hjernerystelse

Pride: trådt mig over tæerne

Simba: ik noget endnu

Nobeline: ik andet end at træde mig over tæerne

Bella: uhhh der er meget men stylede så hun væltede bagover, og smidt mig af i galop og galopperede hen over min arm

• #81   6. okt 2013 Heste har god humor smiley
    At rytteren altid har fejlen ..ikke altid. Jo vi er enige om at man skal have gode reflekser.
    Men det skal heste jo også når de er sammen. De skal kunne flytte sig hurtigt allesammen
    Men de bider og sparker jo også hinanden. Og ingen ville vel sige at den underkuede hest på folden selv har skylden?
    Håber jeg ikke.
    Mine har aldrig bidt mig men de har også et godt temperament. Altså ikke typen derbider. MMen det er andre det er jeg klar over smiley

• #84   6. okt 2013 Været syg med forstoppelse d. 23. december, en søndag og der var snestorm. Og den dyrlæge der havde vagt var i Jelling (ca. 30-45 minutter kørsel væk, når der ikke er snestorm)
    Heldigvis kom der gang i krikkens mave, så hun ikke behøvede at komme

• #85   6. okt 2013 Jeg ved nu ikke lige med det der med det altid er rytterens fejl..... syns nu ikke jeg har fortjent at blive sparket efter bare fordi jeg går ind i boksen, spænder gjorden eller renser hove....

• #86   7. okt 2013 Stjålet mine chokolade kiks-.-'

• #87   8. okt 2013 Godt nok ikke min egen hest, men den rejste sig og gik direkte bagover, uden overhovedet at holde balancen i luften. Den gjorde det tydeligvis for at få mig af. Den kunne selvfølgelig ikke gøre for det, for vi fandt senere ud af, at den havde ondt. Men for dælen hvor har det gjort mange dårlige ting for mig efterfølgende...

• #88   8. okt 2013 Hmm. For 4-5 år siden sparkede han mig. Totalt min egen skyld. Jeg vidste ikke hetl hvordan jeg fik ham frem af, så jeg prøvede nærmest "at skubbe ham", tror det må have set ret sjovt ud:-D
    Igår var han heller ikke helt artig, men det var ikke nogens skyld. Vi var ude at ride tur, og han blev bange for en traktor der kom mod os. Jeg steg af for at trække, men han var stadig helt oppe og køre. Han begyndte at stejle, væltede mig og trådte mig på maven.. Ikke så godt...:-(

• #89   8. okt 2013 smiley

• #91   9. okt 2013 Jones - Bidt mig i rumpen, som han har gjort et par gange, når jeg renser hans hove. -.-' Og næstværste - Slået hoved op i min kæbe, så det tog 14 dage, før smerten var væk, den badutspringer af en hest. -.-'

Ronja - Sparket mig ved et uheld, da jeg spændte hendes gjord .. Og også når hun stopper op og ikke vil gå længere. Når man så lægger benene på, laver hun et bukkespring på stedet eller sparker bagud, dog med ørerne helt fremme. xD

• #92   10. okt 2013 Det værste rasmine var gjort var nok da hun blev bange for et egern, smed mig at, sprang over mig og trådte på mig to gange smiley
    Det værste lisan har gjort har gjort, var nok da min veninde skulle stå og holde øje med hende mens jeg hentede noget, min veninde gav så en pludselig bevægelse med hånden, lisan troede hun ville slå hende, rev sig løs, og rendte først ud på en grusvej, også videre ud på en større vej, nøj hvor var jeg bange:(

Det værste sheeba har gjort, er nok de utallige gange hun har revet sig løs og rendt, 3 af gangene rendte hun igennem et hegn, og en gang har hun sprunget over smiley

Men jeg elsker de dejlige ponydyr alligevel:-)

• #93   11. okt 2013 Gråsse: At komme op og slås med en anden hest, så jeg troede hun skulle dø.. Det er det værste hun har gjordt! smiley

• #94   11. okt 2013 Min nye part somer en STOR oldenborg bed mig i skulderen AV!

• #95   11. okt 2013 *som er

• #96   12. okt 2013 Det værste Kiks har gjort mod mig?
    Fået mig til at lande fladt på ryggen ved siden af hende. Ikke ved at bukke eller noget, men bare tage hovedet ned. Så hun trak mig ned/ fik mig ud af balance.
    Og så har hun endda gjort det hele 2 gange.

Stay?
    Det må være da hun var fejlfri i vores første springklasse. FUCK, så var jeg tvunget med i omspringningen. Nu havde jeg ellers lige overlevet den farlige springning

• #98   20. okt 2013 puhh jeg har efterhånden prøvet rigtig mange ting som var rigtig ubehagelige, men samtidig har fået mig till at få en bedre forståelse for heste, og risikoen ved det hele smiley jeg håber det hele har gjort mig til en bedre rytter/hestemor smiley

nogle af de ting jeg har prøvet:
    -gået med ungheste der ligepludselig er blevet kåde, og derfor er kommet til at sparke mig (her var det værste da jeg blev ramt i hovedet.)
    - Min første pony var en rigtig pony, han både bukkede, stejlede og tog hovedet ned indtil jeg var af, også græssede han ved siden af smiley var ret stolt den dag jeg fik nogenlunde kontrol over ham hehe
    - prøvet at lokke en hest til mig der ikke ville fanges på fold, hvor dyret ligepludeslig vender rundt og flyver på mig, får både bidt og sparket mig i hovedet.
    - styrtet med en hest i galop, da der var et hul vi ikke havde set pga græs
    - Hest løbet løbsk med mig på tur, hvor hun stak af over et dige og over en stor mark (uden sadel) hvor jeg røg af til sidst og slog mig voldsomt.
    - heste der både har hængt på bommen i traileren, oppet helt over, er væltet i traileren, og som er rendt under bagbommen inden man var klar til den kom
    - rendt ned af hest der skulle trækkes ind fra fold, of som stadig var kåd og ikke kunne vente
    - heste der er hoppet igennem hegn
    - hest der er bakket ud foran biler.
    - styrtet i spring hvor hesten trillede en hel omgang
    - redet en pony der ligepludselig smed sig, også måtte man hoppe af eller skynde sig at sparke den op

og sikkert mange flere ting.. er glad for jeg og hestene aldrig er kommet mere til skade end vi er! har arbejdet, redet ved andre og selv haft heste på hobbyplan i mange mange år, så der sker da lidt engang imellem smiley

• #99   20. okt 2013 Tøsen forlod mig, da vi endelig havde fundet ud af det sammen.. Det var ikke hendes skyld, og da hun midt om natten rejste sig, vrinskede og så frisk ud, var det for at fortælle mig, at det var ok. Hun fik mig til at gå smilende i seng, hun fik mig til at få en god afslutning :-). Så om det er det værste, det ved jeg ikke..

• #100   21. okt 2013 Er blevet bidt i læben og blevet sparket et par gange af min egen.. Bølle smiley Ellers er jeg da røget af både min egen, elevponyer og en lille 3'er pony, jeg red på, men der er aldrig sket noget særligt, heldigvis smiley

• #101   28. dec 2013 Ehm, min pony har aldrig rigtig gjort noget slemt:)

profilbillede
Kommentér på:
Værste ting din hest har gjort

Annonce