{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Hvis din hest... {{forumTopicSubject}}


Var død, hvad ville du så gerne have?
Vil give Maja's ejer et eller andet, tænkte på at give et stort billed der kunne hænges op ( så giver man vel en ramme med? ) også lave en collage.

Det store billed tænkte jeg at bare skulle være Maja uden mig på, imens collagen kunne være blandet.
Har desværre ingen med Maja og hendes ejer på, ærger mig lidt.
Hvad ville du foretrække?

Kom frit frem med idéer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis din hest...
  • #1   11. okt 2011 Ville blive rigtig rørt og glad hvis jeg fik en stor plakat i ramme med min afdøde hest (hvis jeg havde en) smiley

  • #2   11. okt 2011 Hvad med at få lavet en fed redigering af et godt foto af hende og så få det trykt hos en fotograf på A3? Eller få det trykt på lærred..

  • #3   11. okt 2011 Kultegning, armbånd med hår fra halen....
    Men jo, hvis jeg gav et billede skulle det være indrammet så det ser så godt ud som muligt.
    Collagen kunne være superfin med lidt forstørrede billeder af sjove situationer, evt sætte lidt tekst på nogle af dem- fx talebobler eller noget. Det er knap så alvorligt og kan bringe et smil frem hos de fleste- men det afhænger selvfølgelig af personen :o)


  • #4   11. okt 2011 jeg ville gerne have noget som fik jeg til at huske på min døde hest fx den grime som hun/han altid gik med i en bred ramme og med en collage bagved.


  • #5   11. okt 2011 Hvis Tanik døde ville jeg være meget knust, da min hverdag ikk kan hænge sammen uden hende!
    Hvis folk så begyndte at give mig ting ville jeg være endnu mere knust for gaver for man som en glædes ting & ikk til sørgelige ting smiley


  • #6   11. okt 2011
    Mange tak for idéerne. Har været ponyens part igennem 5år.
    Hun er blevet begravet så hverken jeg eller ejer kan få halehår.
    Ville selv foretrække billed frem for tegning - skal også nå og få det færdigt til weekenden smiley


  • #7   11. okt 2011 Nu lever min gamle pony stadig i bedste velgående, men min far har fået malet et maleri efter et fotografi af min pony, min lillebror som sidder på ham og mig der står ved siden af. Det maleri vil betyde alverden for mig, den dag han ikke er her længere.

  • #9   11. okt 2011
    Det er ikke noget hesten skal begraves med, den er begravet og jeg vil give ejer noget. smiley


  • #10   11. okt 2011 Jeg ville foretrække et armbånd af halehår smiley
    Men hvis det ikke var muligt ville jeg have et billede, enten trykt på et lærrede eller fremkaldt som en plakat og indrammet smiley
    En collage ville også være en god idé, med alle de gode og sjove momenter og øjeblikke, og så med en lille tekst/ordsprog/citat til hvert billede smiley
    Man kunne også få en rigtig (god) tegner til at tegne hesten smiley

    Det er tanken der tæller, og kun fantasien sætter grænser smiley


  • #11   11. okt 2011 da min venindes jyde blev aflivet fik hun et stort billede af hans smukke hoved, det vagte lykke..

    da min bøf blev aflivet fik jeg et stort billede af hans smukke hoved smiley .. det er dejligt at han hænger lige her i mit køkken smiley


  • #13   11. okt 2011
    Line - hvis du havde læst tråden så vidste du der ikke er mulighed for et armbånd smiley


  • #14   11. okt 2011 skellettet udstoppet smiley

    Derefter en lille figur, lavet specielt i sølv eller noget, som en lille statue dims smiley Special lavet til at ligne hesten og mig der laver et eller andet smiley

    hvis man skulle gøre en mindre gave, ville jeg lave en amulet med et par tænder og nogle hår fra hesten.

    endnu mindre end det ville være, en tegning collage eller sådan noget..


  • #15   11. okt 2011 damn.. min 1 og 3 forslag skudt i sænk.. hmm...

    Måske få fat på en hest med samme hov form som hende, og støbe i gibs et aftryk af hoven, og måske skrive noget tekst og sådan på afstøbningen.

    Eller få lavet en 3D glas billede af hende, som man kan få i tivoli smiley


  • #16   11. okt 2011 Da min blev aflivet ville jeg ikke ønske et billed af den, det gjorde for ondt at kigge på. Gør stadig ondt at se billederne af den, men er glad for jeg ikke slettede dem dengang. de giver jo også gode minder. Nu kender jeg ikke hende der ejet hesten, måske hun vil blive super glad for et billed. jeg ville da blive glad for tanken. men ikke for at få et billed sorry. Tror ikke der så meget at gøre, man skal bare have tid til at sørge.

  • #17   11. okt 2011 Jeg kunne personligt ikke kigge på billeder af mine aflivede heste i laang tid uden at begynde at tude.. Nu hvor det er 3 år siden med den sidste, kunne det godt være at jeg ville sætte pris på et stort billede.. Men ellers, så nej..

  • #18   11. okt 2011 Equicanis, forstår slet ikk det der med at få sit dyr udstoppet. Det er jo bare et tomt skind :).

    Et armbånd med hår fra hestehalen er jo det ultimative, men da det ikke er muligt, synes jeg det er en god idé med et godt billed.
    Desuden synes jeg ikke det ville gøre noget, at du var med på det.

    ... og må jeg udtrykke min dybeste medfølelse, det er altid sørgeligt at skulle sige farvel til et dyr man holder af. Man må jeg glædes ved de mange gode minder. smiley


  • #19   11. okt 2011 Jeg har en hoppe jeg var part for i 7år, havde hende som min egen, ejer kaldte hende for min, følte hun var min ene og alene, og hun skulle have været min ca. 6måneder efter hun måtte aflives:(

    Hende drømmer jeg om at få tegnet et billed af..
    Ville gerne have haft hår fra hende hale, men da aflivningen skete på en rideskole, og meget ondskabsfuldt overfor både mig og ejer som ikk vidste det før det var sket :S (hun havde gigt i benet intet andet så kunne sagtens have ventet til vi var ude og sige farvel) så fik jeg ikk hårerne fra hende desværre smiley

    Men det er de to ting jeg drømte mest om at få/gerne vil have..


  • #20   11. okt 2011
    Jeg har fået lavet et billed og får nok lavet et til ( måske det skulle være et mindre hvor jeg var med ) + en collage smiley

    Håber og tror at ejer sagtens kan se den gode hensigt og de gode tanker smiley
    Hvis min kreativitet rækker der til ville jeg egentligt også gerne skrive et eller andet om det så er på collagen eller brev.

    Når man giver det, skal det så være pakket ind eller bare give det?
    Tænker at gavepapir jo siger lidt glædeagtigt så måske det er forkert i situationen?



  • #21   11. okt 2011
    Jeg har fået lavet et billed og får nok lavet et til ( måske det skulle være et mindre hvor jeg var med ) + en collage smiley

    Håber og tror at ejer sagtens kan se den gode hensigt og de gode tanker smiley
    Hvis min kreativitet rækker der til ville jeg egentligt også gerne skrive et eller andet om det så er på collagen eller brev.

    Når man giver det, skal det så være pakket ind eller bare give det?
    Tænker at gavepapir jo siger lidt glædeagtigt så måske det er forkert i situationen?



Kommentér på:
Hvis din hest...

Annonce