{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rydning af ukrudt på perlegrus belagt parkeringsplads foran villa samt i rosenbede foran villa. Rivning af pladsen 700 kr.
  • fjernelse af ukrudt mellem fliser 800 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 700 kr.
  • Ophæng af gardiner 500 kr.
  • Hanging tasks…shower rod, light 1.600 kr.
  • Repetition af plæneklipper 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slagter
  • #1   23. okt 2012 det gør de jo smiley vi har for ikke mange uger siden været oppe med en hest

• #2   23. okt 2012 http://www.villes-slagtehus.dk/

• #4   23. okt 2012 ålestrup slagteri (nordjylland) er der eneste sted der er godkendt til at slagte heste.

villy-slagtehus er ikke godkendt til at slagte heste og ofte får man ikke penge for sin hest.

• #7   23. okt 2012 det kan godt være at der en flere. jeg kender ikke til mariager.

det var nu ikke for at fornærme nogen.

men gert hansen christiansfeld, slagter ikke heste mere, villy slagtehus hjels må ikke. jeg kender kun til ålestrup og har kun hørt godt om dem.

• #8   23. okt 2012 da jeg snakkede med Ville før sommeren sagde de ikke noget om at de ikke måtte ....

• #9   23. okt 2012 Jeg var afsted med min dejlige hest igår. Vi kørte til Skanderborg. Hårby slagtehus.
    Skal jeg have en hest aflivet igen, så tager Jeg turen derop en gang til. De var så flinke Spurgte ind til, hvorfor han skulle den vej, tog sig tid til, at Jeg skulle sige farvel, respekterede at Bruno var nervøs for, at nærme sig tingene derude pga. lugten. Da vi kom ind, hvor det skulle foregå, sagde slagtermesteren til mig, at Jeg nok skulle gå ud, så Jeg ikke kom i klemme. Min kæreste og mig stod i døren. Slagteren bad om en pistol med det samme vi gik ind i rummet, Bruno var væk inden der gik et minut. Det var efter omstændighederne en behagelig fornemmelse.
    De tog sig tid til, at vi bagefter kunne klippe hans hale af, de hjalp endda med det. De gjorde alt for, t vie sig sikre på, at han var helt død inden han blev trukket væk.
    De kondolerede overfor os og var oprigtig kede af, at han skulle den vej.

Vi fik lov t kigge lidt omkring på slagteriet. Vi snakkede lidt med nogle kalve og køer, der stod i nogle båse under et halvtag. Synes de var rigtig flinke og fulde af respekt overfor dyrene og os.

• #10   23. okt 2012 Den liste trænger da godt nok til et eftersyn for fejl og stavefejl smiley

Min blev slagtet hos Henrik Hansen i Vipperød - super god service og hurtig betaling. Jeg var selv med ved skydningen og var også inde og sige farvel bagefter.

• #11   23. okt 2012 Listen på hestens værn kan ikke bruges. Jeg ringede til 14 forskellige sidste Tirsdag. Mange slagtede ikke heste mere, eller også var der en ventetid på op til 5 måneder. Jeg bor på Fyn og den tætteste herpå der kunne tage ham i nærmeste fremtid var Hårby Slagtehus. At det så også var dem, der lød mest menneskelige i telefonen var jo bare et held.
    Jeg oplevede mange uforskammede mennesker i den anden ende af røret, da jeg ringede rundt. Der var sågar en, der smed røret på.

• #12   23. okt 2012 Hold da op, det var da en underlig opførsel? smiley

Jeg ringede i sin tid kun til Henrik - det var ham jeg fik anbefalet af en hestehandler, jeg kender. Og jeg har bestemt aldrig fortrudt det valg.

Ja, hvis der skal være en liste, så skal den også opdateres, så den er noget værd. Det kan være rigtig svært at finde et ordentligt slagteri.

• #13   23. okt 2012 Jeg blev bare generelt rigtig skuffet, for det er sgu ikke sjovt, at skulle ringe rundt til sådan nogle. Men dem i Hårby var virkelig søde.

• #14   23. okt 2012 Nej, det er det værste opkald smiley Så en ordentlig behandling burde man da kunne forvente...

• #15   23. okt 2012 Ja, men ud af de 14, var der kun en 4-5 stykker, der kunne finde ud af at snakke ordentligt.

• #16   23. okt 2012 hld da op pernille... nu ved jeg slet ikke om jeg har lyst til at ringe til en slagter når de er så ubehøvlede....

• #17   23. okt 2012 Som sagt så var de rigtig flinke i Hårby. H.S slagteri hedder de vidst.

De var hele køretur værd.

Kommentér på:
slagter

Annonce