{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Good day!! Kan i mærke det?? {{forumTopicSubject}}

Jeg vågnede i morges, og havde bare en fantastisk følelse af at, DET BLIVER EN GOD DAG!
Jeg ved egentlig ikke hvorfor, men himlen er blå, solen skinner og det er koldt. Synes det er en rigtig god cocktail, fremfor kulde, regn og skyer.

Det først jeg gjorde var at gå ud til hestene, og få dem morgenfodret samt lukke på fold. De var simpelthen så kåde, og da jeg havde mit kamera med ude, skød jeg lige lidt billeder også smiley
Her om lidt skal jeg igen i stalden, og muge ud. Efter frokost tror jeg jeg rider en tur i skoven på Freja smiley
I aften skal vi havde gæster, det er altid så hyggeligt..!

Der er faktisk slet ikke noget negativt ved denne dag overhovedet, indtil videre, håber ikke jeg bliver skuffet smiley

Hvilken følelse har i for dagen i dag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Good day!! Kan i mærke det??
  • #1   27. okt 2012 skidt.... dyrlægen er på vej igen til stakkels lille bella, der ikke rigtig kan få løsnet den dumme spiserørs forstoppelse.
    stod i nat sammen med dyrlægen i en hel time med sonden i stakkels bella, og lille følle er ikke glad for at stå i en helt tom box, uden strøelse eller noget
    Harr simpelt hen så ondt af dem begge, og samtidig gruer jeg for regningen da kontoen i forvejen er presset af alt det møg der har været på det seneste. suk

• #2   27. okt 2012 BAD day.

Her står den på oprydning. Og det er ikke godt.. For jeg er bange for at gå ind på mit værelse. DER RODER SOM BARE POKKERS!!!! :o( LOL smiley
    men tja, et smut på stalden, lige sige hej til Jasmin redder den en smule. Og især tanken om at hvis vi bliver færdige i dag - eller næsten, så står den på lækker lang skovtur i morgen med Pia og min mor !! smiley

• #3   27. okt 2012 GOD! Min mave killer konstant, fordi jeg følelsen af, at igår hjalp rigtig meget på pony trælse tilstand, og halten efter 2 måneder - Vi var hos Tove Due, og for dælen hun kan trylle. JEg skal ud og hygge rigtig meget med ponyen i dag, og indtil mandag hvor vi må ride igen. ! (;

• #4   27. okt 2012 Skal ud til hesten, og ride en tur smiley Også muge ud, flette man, strigle godt og grundigt. Det bliver hyggeligt<3 Tager afsted kl. 11 smiley

• #6   27. okt 2012 Har en rigtig kedelig dag, skal bare sidde og læse til eksamen hele dagen, skal op på mandag smiley

• #7   27. okt 2012 Er der en der kan fortælle mig hvad klokken er ?? Min mobil og min computer har stillet tiden en time tilbage, men det kan da ikke passe ??

• #12   27. okt 2012 godt tak så er jeg mere rolig. Hvornår stiller vi tiden en time tilbage ?

• #13   27. okt 2012 pfff .. i tager fejl!! KLOKKEN ER 10:54!!

• #14   27. okt 2012 Lyder som en god dag.. =)

Jah her der holder vi fødselsdag =) idag har min bonus pige fødselsdag og om 4 dage har min datter fødselsdag så vi har slået det sammen og idag få vi så en masse gæster til boller og lagkage og varm kakao =)

Så jeg er i fuld gang med og bage boller og lave lagkager =)

• #16   27. okt 2012 men min computer kalender skriver at sommertiden sluttede kl 3 i nat. Jeg er forvirret.

• #18   27. okt 2012 det først i nat den skifter =)

• #20   27. okt 2012 Nårh, så er min computer vist bare en dag foran i kalenderen. Total forvirring. Nå tak for det, så blev jeg så klog

• #21   27. okt 2012 Jeg har fødselsdag i dag, samt vi skal ud og se på nedlagt landbrug. Håber virkelig det er noget vi har interesse i at købe når vi har set det.. smiley

• #22   27. okt 2012 en time længere, men det mærker man ikke, for det er på en søndag, det er det vist egentlig altid, det burde være en mandag morgen

• #23   27. okt 2012 Jeg har en blandet følelse for i dag, kan ENDELIG komme ud og ride smiley Har ikke redet siden tirsdag så har nu to energi bomber som ikke har lavet noget siden henholdsvis mandag og tirsdag, så det skal nok blive spændende smiley

Ellers god dag har fået lov et sove længe da jeg var til kiddsskue i går smiley Ellers står den bare på en 5 timers stil og alm lektier, det er så den kedelige side af denne weekend smiley

• #24   27. okt 2012 Hvor lyder det fedt for dig smiley håber det forbliver en god dag så ^^
    Tjaa mit humør ..Måske en lille smule nede fordi, jeg ikke kan komme op til Emma og tage en god tur i det her smukke efterårs vejr, på grund af jeg er blevet mega forkølet ._. (øv øv ) men prøver jeg stadig at vende dagen til det possitive. Tror jeg skal spille lidt videre i det Sims , hygge med nogle pebernødder/ kakao og redigere nogle af de mange tusinde billeder jeg har af Emma ^^ så min dag ser ikke så nedern ud anyway<3

• #25   27. okt 2012 Jeg kan altså ikke rigtigt finde ud af om dette er en god eller en mindre god dag... x)

Har nu 2 dage til at blive færdig med mit forskerspirer projekt og føler virkelig at jeg mangler MEGET! desuden kan jeg ikke rigtigt nå at skrive imorgen, fordi jeg skal ride stævne og det skal ligesom afleveres mandag morgen!!!! aaaargh!

Men til gengæld skal jeg ud og springe, og dét er længe siden! Så det bliver super at komme igang igen! smiley

Og i aften skal jeg ned og se en flok venner spille koncert, så det bliver også rigtigt hyggeligt smiley

• #26   27. okt 2012 Sikke mange blandede følselser vi har for lørdagen.
    Men sådan er det jo ofte, det er lidt svært at svare jer alle enkeltvis, men jeg håber jeres dag på en eller anden måde drejer og ender ud med lidt godt smiley
    Og alle jer, der har det ligesom mig, super duper smiley

• #27   27. okt 2012 Hashim al Jamal - Mægler af Skønhed: Tillykke med dagen!!!! smiley

• #28   27. okt 2012 jeg har kun sovet et par timer i nat efter en våd bytur, så lige nu lægger jeg på sengen og kværner baconchips.. årh. Overvejer lidt at droppe søvnen og se at komme ud til hestene smiley

- jeg har friweekend, så det skal nok blive en god dag uden de store planer:)

• #29   27. okt 2012 Mie M: Baconchips er bare det bedste, lige efter sour cream and onion. smiley

• #32   27. okt 2012 En blanding af DÅRLIG!! og okay tror jeg ...
    Min kæreste valgte igår aftes at tage ud og drikke EN øl med EN ven, senere vælger han så at skrive han først kommer hjem engang i nat fordi over halvdelen af dem som skulle med i byen ikke var kommet - Dejlig at vide han faktisk skal i byen istedet for bare at få én øl!!!
    Jeg vælger så at gå i seng klokken 01 i nat, og han kommer hjem klokken 04.20.
    Han er vold fuld (Vælger jeg at gå ud fra) eftersom han ikke svarer mig når jeg spørger hvorfor han gisper helt vildt (Han cyklede åbenbart hjem), resten af natten ligger han og SNORK BOBLER og laver en blanding af at bøvse, snorke, klapre med tænderne (fordi radiatoren åbenbart var slukket og han ikke tog dyne på), hvilket holder mig vågen stortset hele natten - Og der var absolut INGEN reaktion når jeg prøvede at komme i kontakt med ham.

Så jeg er en sur kæreste idag, og han skal godt nok oppe sig før jeg bliver god igen, for det gider jeg godt nok ikke finde mig i!

Men tilgengæld skal jeg til medhjælperfest for H.C.Andersen Marathon i aften, så det hjælper lidt på mit humør (Overfor alle andre end min kæreste!!)

• #33   27. okt 2012 Har sovet af lort til, men dejligt stå op til frostvejr:-)
    Jobber fra 9-16,15 og så skal jeg hjem og flytte hest.. det er jeg noget spændt på;-)
    Håber han tager det pænt. Skal muge gamle boks og så hjem og spise, se Matador, gå med hunden og så i seng og se en film, tror jeg;-) Skal nemlig på job igen imorgen fra 9.30 -16,15.. så er den weekend vist gået

• #34   27. okt 2012 God dag!
    Vågner op til vores killinger som skulle fodres også bagefter i seng igen. Her senere skal jeg i bio med min familie og se den nye James Bond film "Skyfall"
    I min familie ser vi faktisk meget James bond film. Så at der er kommet en ny, og den har fået gode anmeldser gør det bare bedre. Fordi de sidste to nyeste film med ham den nye skuespiller har ikke været så god igen så vi håber det bedste i dag.
    På samme tid er mine ponyer bare så søde så vil ud og ride dem efter vi har været i bio!

• #35   27. okt 2012 min mave fornemeles er ret god! idag skal jeg rykke ponyen til en anden stald hvor "vi" skal stå! smiley der hvor vi skal hen, har han stået før med tidligere ejer, og der har ikke været den store "udskiftning" på hestene siden da, så han kender de fleste! så jeg er ret spændt på at se hvad han siger til dem, og ikke mindst, hvad de siger til han:)

Kommentér på:
Good day!! Kan i mærke det??

Annonce