{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.209 visninger | Oprettet:

Næsepiercing hjælp. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have den i denne uge men er virkelig nervøs for med øverst i øret synes jeg det gjorde nas smiley
OG er derfor bange for at det gør mere ondt.

ved det bedst at få den piercet i men jeg vil nok have den skudt i da smerten er mindre der'
Men har hørt de kan remme en blod åre og sådan noget har forstand på hvad der kan ske?

Så det som kan gå galt ved at få den skudt i vil i ikke skrive til mig og hvad er bedst hvis i har prøvet begge er der fordele og ulemper ved skud?

skal nok have den i morgen så hurtigt svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næsepiercing hjælp.
  • #1   29. okt 2012 Hvem siger at smerten er mindst ved at få den skudt i?

• #2   29. okt 2012 Hvad blev der af piercingen i brynet?

• #3   29. okt 2012 mig sådan var det ved øret har både fået skudt og piercet ved siden af hinanden. og kender mange andre som siger det også fordi det hurtigt overstået ved skud smiley

• #4   29. okt 2012 min mor gav mig ikke lov og da ingen kom til en måde jeg kunne få hende overbevist på er det næsen' alle kritiserede jo bare om jeg var for ung!

• #5   29. okt 2012 Hvis du får den lavet ved en prof så la vær med at bekymre dig.. Han/hun forklare dig alt du skal vide..

• #6   29. okt 2012 Da jeg fik min lavet (hos en piercer) blev den altså skudt i, han sagde at i næsen gør det ingen forskel om den bliver skudt eller piercet i.
    Det gjorde ikke det mindste smugle ondt, det eneste der gjorde ondt var vis jeg nøs og derved fik stukket mig selv med spidsen af piercingen.

• #7   29. okt 2012 jamen kommer de ik' lås på?

• #8   29. okt 2012 Så var der nok noget om snakken ;). Skidt pyt.

Som Team Mel. skriver, en prof har styr på hvad han/hun laver.

• #9   29. okt 2012 Det er lige hurtigt overstået hvis pierceren er dygtig - så gør det minimalt ondt.

Der er mange fordele ved at få den piercet i. Bl.a. så kan en pistol aldrig blive 100% steril, dvs. at har en HIV smittet eller en med leverbetændelse ect. blevet piercet, så kan du risikere at få smitten.

Desuden så skal du tænke på at når den bliver skudt i, så bliver smykket klemt igennem huden, ved at pierce den, så dannes der et hulrum. Derved bliver vævet ikke presset ud og det giver et pænere ar ved at få den piercet.

• #10   29. okt 2012 Jeg fik min lavet da jeg var 16 år det er så 5 år siden nu smiley
    Den blev skudt i smiley det gjorder faktisk mindre ondt end i ørene men man bliver lidt forskrækket XD det eneste problem for mig var at jeg tabte dem hele tiden og den engang groede sammen hvor jeg selv piercede den i igen.
    Men nu bruger jeg det der hedder næsepiercing med studs den bliver i smiley husk at rense den efterfølgende!

• #11   29. okt 2012 Synes virkelig du skal vente med alle sådan nogle piercinger når du er så ung smiley

• #12   29. okt 2012 okay? smiley

• #13   29. okt 2012 Team Grafik * Distanceteam *
    Så det tydeligvis ikke en piercer som har respekt for sig selv som har ordnet din piercing smiley

• #14   29. okt 2012 Natascha&Mr M - Team Malver!
    Altså der nogen låse som gpr op meget' kan man få ring i ? nok ikke ved skud men hvis den bliver piercet

(hvis du ved det)

• #15   29. okt 2012 Jeg fik skudt min i, med en aldrig før brugt pistol og den blev smidt ud efter smiley havde det på samme måde som dig, da min oppe i øret også gjorde forfærdeligt ondt, men den i næsen gjorde nærmest ikke ondt, det var bare som et smølfespark (OG JEG ER NORMALT MEGET PIVET) og den stoppede med at være lidt øm efter to dage og har ingen problemer haft smiley

• #16   29. okt 2012 Få den aaaaldrig skudt i! Jeg havde iøvrigt ingen problemer med låsen i nogle af dem (Jeg har to i samme side) Jeg har set folk få den skudt i, som enten får massiv betændelse, fordi det ikke er sterilt på samme måde som hos pierceren og så folk hvor det pisser ud med blod til alle sider..

Det gør ondt, selvfølgelig, gør det det, men det går stærkt! Det bløder ikke rigtigt og jeg har aldrig haft betændelse i mine (:

• #17   29. okt 2012
    Vil ti gange hellere have en næsepiercing end hul i ørene - mærkede næsten ikke det i næsen.
    Der iøvrigt kostede 50kr og blev lavet på Ørbæk Marked..

Minimal betændelse og jeg vil igen hellere have i næsen, end ørene.

• #18   29. okt 2012 Du kan sagtens få den skudt i, det er noget pjat

• #19   29. okt 2012 tak for svar i har hver jeres meninger om piercet el. skudt i...

Jeg kan sagtens få lavet den selvom ejg er 12 skal bare have en voksen med smiley

ER der nogle der ved om man kan få ring i ? (til start)

• #20   29. okt 2012 Rikke - Det er ikke så godt at få ring i med det samme, har jeg hørt.. Hellere få en stav i med det samme og så skifte til ring, når den er helet (:

Det har jeg gjort med begge mine, da min piercer ikke ville sætte en ring i, før den var helet.

• #21   29. okt 2012 Det pga jeg har hørt at staven den gnaver inde i næsen hvor man kan bløde af den en jeg kender har nemlig været ude i det''

men du hvor det er halvkoldt er det ik bedst at holde næsen varm pga det jo er metalt og sådan noget?

• #22   29. okt 2012 Rikke - Hos en piercer er der kugler på begge sider af staven, så der er ikke noget der prikker.. Det var der ihvertfald hos min.. Min første blev lavet på denne tid af året.. Det skete der intet ved..

Og så vil jeg lige tilføje at en piercing øverst i øret og en næsepiercing ikke kan sammenlignes, da smerten slet ikke er den samme (: Det gør ikke lige så ondt..

• #23   29. okt 2012 oki smiley

• #24   29. okt 2012 fik min skudt i for mange år siden og det gjorde ik ondt og har aldrig haft problemer med den ;D

• #25   29. okt 2012 Synes det er noget være fis folk skriver omkring at få den skud i XD
    Jeg fik min lavet i en smykke forretning af deres "piercer" de havde to forskellige, og jeg har været hos dem med mine 6 huller i ørene og min næse piercing.
    Ingen problemer desuden renser de området inden og maskinen.
    og mit var helet under en måned og skiftede den der uden problemer også .
    Og det gjorder ikke spor ondt bagefter var jeg lidt rød og varm men det var det.

• #26   29. okt 2012 Og jeg er fuldt ud tilfreds med mine piercinger og de er flotte om de er skudt eller piercet smiley

• #27   29. okt 2012 Ja jeg ikke så klog omkring skydning men ved det folk skriver smiley

• #28   29. okt 2012 Tja, nogle er tilhængere af at få skudt sine piercinger i og andre inkl. mig selv er bestemt ikke.

Du kan også risikere at pistolen sætter sig fast og det gør bare mega ondt (: Jeg skulle for 10 år siden have skudt en ørepiercing i og der sad den fast og pigen kunne ikke få den til at slippe. Hun hev og sled i mit stakkels øre og jeg, dengang 12 år græd som pisket, fordi det bare gjorde så skide ondt.

• #29   29. okt 2012 uha bliver helt nørvæs :S

• #30   29. okt 2012 JustADreamer: Han er så faktisk medlem af både Dansk Piercer Laug samt EEP og er ekstrem proffetionel omkring sit arbejde. Desuden har får han en masse teoretisk undervisning af en læge med speciale i Neuologi så han kan sine ting.
    Men næsen er bare en samling brusk og derved kan man skyde i ligesom med en ørering, uden problemer. Har aldrig haft problemer med min piercing
    http://www.hadbergs.dk/piercing/index.php#

Til TS, nej der er ingen lås i en næsepiercing, enten har den en lille dut for enden eller også er staven rundet.

• #31   29. okt 2012 Og det er derfor at jeg vil råde dig til at gå til en piercer og få den lavet med nål i stedet for. Det niver og du kan mærke det, men det gjorde mere ondt da pierceren fik fat i et af mine næsehår. Det er også meget hurtigt overstået og næsen er ikke øm ret længe (:

• #32   29. okt 2012 Melanie: Hvis man får den skudt i hos piercer er det en maskine som aldrig har været brugt og kun kan skyde den ene gang. Derfor ingen risiko for den sidder fast.
    Jeg fik som sagt skudt min i af en piercer.

• #33   29. okt 2012 Team Grafik - Jeg stoler ikke på nogen der vil skyde en piercing i, pga. alle de grimme ting jeg har set, plus mine egne erfaringer. Super at det er gået godt for dig og at du har gode erfaringer, men jeg vil ALDRIG lade nogen komme i nærheden af mig med sådan én pistol. Alt på mig ud over mine øreflipper er blevet piercet med nål.

• #34   29. okt 2012 Melanie:
    Kan godt følge dig, når man har været ude for det har man skræk for det jo' svært at sige fra mig som heldigt nok ikke har prøvet det smiley

• #35   29. okt 2012 Men vil sige der er stor forskel på at få den lavet i en smykke forretning og hos en rigtig piercer. Som sagt bliver der hos en piercer lavet men en engangs pistol, altså den er 100% steril og virker kun den ene gang.

• #36   29. okt 2012 Rikke - Tænk nu godt over det, før du vælger. Du ved hvad jeg vil råde dig til at gøre, selvom det er en smule dyrere at få den lavet med nål. Det ER altså bare det bedste i min verden. Jeg har 7 styks (Eller 8, da min industrial piercing går gennem øret 2 steder) og der har aldrig været problemer med nogle af dem.. Kun dem der er skudt i har skabt sig.

• #37   29. okt 2012 okay smiley

• #38   30. okt 2012 Jeg har prøvet begge dele har i ørene fået lavet 6 alle skudt i plus min næsepiercing er skudt i smiley
    Min navle piercing er piercet i og det er den eneste der har givet mig problemer
    Have betændelse i den i et halvt år.
    Det var godt nok ikke meget men det var der og jeg rensede den præcis som jeg skulle og skiftede ikke osv.
    Så der er stor forskel, det hele handler om at de skal vre dygtige dem der gør det smiley

• #39   30. okt 2012 jeg fik min skudt i og der gik betændelse i så jeg satte en ring i så den hva nemmer at rengøre og min hun har beder af at der er åben omkring ind til det er helet men det gjorde ik ondt . og jeg har altid gjordt det med mine huller 12 stk har jeg i øret og de 4 af dem er presset i ved håndkræft smiley den der hva værst er den eneørering i toppen af ørert der gik betændelse i med det samme og den hævet såen op at jeg hade flyv ører i den side , men gik over et 2 døgen efter at jeg hade fået ring i . 14k guld .

• #40   30. okt 2012 Jeg er MEGET pivet!
    Men fik min skudt i og synes ikke det gjorde ondt, det sviger bare lidt i nogle sekunder og har endda fået det lavet to gange så du behøver ikke værre nervøs smiley !
    Men held og lykke smiley

• #41   30. okt 2012 Jeg har fået det skudt i er lige kommet hjem smiley

Jeg var virkelig pivet sad og var ved men så kunne jeg ikke men til sidst ture jeg smiley
    Så nu må vi se hvad tiden byder smiley

• #42   30. okt 2012 Takker smiley

• #43   30. okt 2012 var det så slemt som du havde regnet med så :-)?

• #44   30. okt 2012 nej hehe men da han satte ''pistolen'' ind/ved næsen lukkede jeg øjnende og begynde at sige av av hehe men det gjorde bar' ik' ondt hehe og nu er det som om jeg ikke har den kan slet ikke mærke men kan ses smiley

• #45   30. okt 2012 sølv med hvid/gennemsigtig sten smiley

• #46   31. okt 2012 Malene

Han er skutte goth langt FRA!
    Jeg ligner på ingen måde ham
    'Han går ikke engang i sort han har kune hanekam og piercing og det hør ham fandme ikke til goth! El. emo

den da jeg slår op slår jeg op og hvad så?

Nej men nu du jo ikke den der bestemmer ! min familie synes det pænt samt jeg ! fat det, og desuden er mit hår ikke sort mere!

• #47   31. okt 2012 brun? i mit hoved jo og jeg har da veninder som har piercinger os

• #48   31. okt 2012 ja det farvet -IGEN
    og hvad så?

• #49   31. okt 2012 næh det sku mit eget valg ikke dit!

• #50   31. okt 2012 Øv, jeg kom for sent smiley Ville ellers også sige den skulle pierces, da det ikke gør ondt og er tusind gange mere hygiejnisk. Jeg har fået skudt huller i ørerne, hvor der gik overdrevet meget betændelse i. Ikke engang da jeg havde fået min daværende veninde til at lave huller i ørerne på mig med en nål der lige var varmet op over et stearinlys kom der så meget betændelse.
    Men okay, det kan der ikke ændres på nu smiley
    Hvis den driller eller er irriteret, så prøv at rens den med saltvand - det har hjulpet på alle mine piercinger gennem tiden smiley

• #51   31. okt 2012 tak for rådet de 5 huller jeg har i øret gik der også betændelse i men jeg har heller ikke gjord det man skulle jeg har pillet ved dem og jeg ved ikke hvad smiley

• #52   31. okt 2012 Saltvand, saltvand, saltvand smiley Det redder for det meste et hvert rod man kommer ud i smiley

Bare 1/2 tsk salt uden jod i en kop(cirka 2,5dl) kogende vand og så rør rundt til det er opløst, vendt til det er koldt nok til du kan bruge det og så dyb vat i vandet og lad det sidde ved piercingen smiley

• #53   31. okt 2012 ja men jeg har sådan noget fra kyani min storebror forhandler med jeg får det gratis og det meget godt smiley

• #54   31. okt 2012 Jeg har ondt af dig og din omgangskred hvis i allerede i en alder af 12 år har piercinger over alt....

• #55   31. okt 2012 jeg har kun i næsen og 5 i ørene smiley

• #56   31. okt 2012 ENDNU! Hvordan ser du dog ikke ud når du fylder 18?
    - PYH, tør jeg slet ikke tænke på!..

• #57   31. okt 2012 jeg tør sku ikke rigtig at få andre end den i læben og brynet når jeg bliver 15, for jeg var fandme bange ved næsen.. smiley

• #58   31. okt 2012 Bare fordi man har ÉN piercing i ansigtet, er ikke ens betydende med at man har 20 når man er 18..

Jeg synes selv 12 er meget tidligt at starte med piercinger, men slaaaap nu af.

Ørerne gælder ikke i min verden.. Jeg fik mine første øreringe da jeg var 3..

• #59   31. okt 2012 jeg siger også at ørene ikke gælder smiley
    OG en næsepiercing er bare sådan en fin lille sag,
    Jeg måske mere punker agtig og folk tror jeg får tattoos og piercinger overalt, men jeg kan jo ændre mig med tiden men pt synes jeg om den jeg er smiley

• #60   31. okt 2012 Jeg har det fint med mine 4 i ansigtet.. Jeg har overvejet 2 mere, men er ikke sikker endnu..

Synes bare folk skal slappe lidt af. Om man har lilla hår og piercinger i kinderne, who cares..

• #61   31. okt 2012 Jeg tænker bare det mig sådan vil jeg være, det jo ikke folk selv, jeg er stolt af at se ud som ejg gør smiley

• #62   31. okt 2012 Folk skal virkelig trække vejret dybt og tænke sig liiidt om.. At være piercet er ikke ligemed at man er et dårligt menneske eller man vil ud i ekstremerne, med hensyn til metal i hovedet. Jeg synes gerne man får nye piercinger og piller de gamle ud med tiden, så de ikke alle er der smiley Jeg har da selv haft 5 i ansigtet plus 5 i ørerne. Nu har jeg 2 i ansigtet og 3 i ørerne. Det svinger lidt...

• #63   1. nov 2012 MINE FORÆLDRE ER FANDME IKKE UNORMALE ! STYR DIG FEDE DYR DET DIG ! JEG HAR 1 OG KUN 1 PIERCING!

• #64   1. nov 2012 rikke tal da ordenligt man kalder ikke andre fede dyr?!!!

Men jeg fik også næsepiercing da jeg var 12 men det betyder da slet ikke at jeg har 20 piercinger nu hvor jeg er 17? den eneste jeg har fået siden er et ekstra i øret og en i navlen såå smiley

• #65   1. nov 2012 ja malene og jeg er ikke venner men fjender! jeg kender hende så godt det burde være løgn og aldrig sket jeg havde mødt hende...

okay altså jeg vil da også gerne have 2 i læben og 1 i brynet men jeg kan jo ændre mig så først når jeg er 16 jeg får i brynet hvis jeg stadig vil. smiley

• #66   1. nov 2012 Ja, der er forskel på alder - men man må, ligemeget hvor gammel man er, vide, at hvis man får lavet en piercing og fortryder den, så kommer der et ar. Jeg vidste godt jeg ville få ar da jeg begyndte at få piercinger, for nej, jeg vil ikke beholde dem hele livet. Men jeg ser ikke det vilde i at man får en sten i næsen som 12 årig. Så længe man da ved hvad det indebærer...

• #67   1. nov 2012 jeg vidste også det med aret smiley
    Men jeg synes ikke det er noget særligt med den her sten i næsen altså mange siger jeg punker og rocker men det er jeg ik bare pga den lille sten, jeg vil nok ikke rende rundt med en i brynet el. læberne hele livet smiley

• #68   1. nov 2012
    Udstemme på vej... Selvom man er uenige med folk så kalder man dem ikke fede dyr.

• #69   1. nov 2012 En næsepiercing er meget harmløs og når du tager den ud hvis du gør kan det stort set ikke ses smiley
    Så hvis man skal have en piercing som 12 årig synes jeg uden tvivl det er et godt valg!
    min store søster som er 23 nu fik sin nalve piercing som 12 årig smiley
    Dengang var det bestemt ikke fedt ! men hun syntes det var flot og hun har den endnu smiley

Så det er et valg man helt selv må tage og giver ens forældre tilladelse så det da bare at gå efter det smiley

• #70   1. nov 2012 Nu stopper du' jeg dækker ikke for nogen og de er bestemt ikke dyremishandlere!
    sarah er min veninde og hun skal fandme ikke indblandes!

• #71   2. nov 2012 Ejeren af 5 guldklumpe:

Hvad har det med ens forældre at gøre om mn vil have piercinger eller farve sit hår?
    Nogle især piger bliver modne før andre.
    Jeg har selv unge forældre i forhold til min alder og de har da altid støttet mig og min søster hvis vi ville noget?
    Det skal dog siges min søster var meget fremme og jeg lige omvendt.
    Mener du så fordi jeg fik en næsepiercing som 16 årig og min søster fik sin navlepiercing som 12 årig og den i næsen året efter. at mine forældre er unormale?

Du tror ikke det kan hænge sammen med de selv har været sådan engang?
    Desuden en pericing kan tages ud igen det jo ikke en tattovering hun lige har fået eller noget.
    Så prøv lige at slå koldt vand i blodet!

• #72   2. nov 2012 Jeg kender mange unge tøser som får lavet den i næsen, 12 eller 13 år.

Hvis forældrene er inde over, kan jeg ikke se noget problem.

Rikke, dine forældre er ikke unormale, og jeg forstår godt at du bliver stødt af det der bliver skrevet, ville jeg også have blevet smiley

Ingen er ens, og hvor ville det være kedeligt hvis vi var!

• #73   2. nov 2012 tak fordi der i det mindste er nogle som ikke har et problem med jeg har fået den i næsen smiley

• #74   2. nov 2012 Folk burde holde sig til emnet og ikke blande andre hændelser ind i det smiley

• #75   2. nov 2012 Enig:D

• #76   5. nov 2012 Jeg har haft næsepiercing, har nu madonna og har haft i navlen. Det gør overhovedet ikke ondt, det er i hverfald ikke værre end at blive stukket med en nål. smiley Også er den vildt flot.!

• #77   5. nov 2012 Jeg har nu madonna og fik lavet septum i går! smiley

Kommentér på:
Næsepiercing hjælp.

Annonce