{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

HF og hest ved siden af. {{forumTopicSubject}}

Hej derude,
er der nogen af jer som har taget en HF og samtidig haft hest ved siden af? og hvordan klaret i det.

Jeg er bange for jeg ikke får tid til det, når jeg starter på HF, men det er en ting som fylder så meget i min hverdag at jeg vil føle et tomrum hvis jeg skulle ligge det på hylden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HF og hest ved siden af.
  • #1   28. nov 2012 hej jeg går på første HF nu. og jeg kan godt klare min hest ved siden af min skole. og det tager endda en time i transport frem og tilbage fra skolen.
    jeg har tid til at lave afleveringer lektier osv.
    jeg var også bange for at jeg ikke kunne nå min hest da jeg startede på HF. men det kan man godt hvis man vil. men nogle dage kan man ikke blive derude i flere timer, jeg er cirka derude 3 timer 5 gange om dagen i ugen og de andre dage lidt kortere tid smiley


  • #2   28. nov 2012 Jeg går i 1. HF nu og har stadig Welthene (rider C og B-stævner) + arbejde ved siden af skolen, så det kan godt lade sig gøre.. Det handler bare om strukturering af din hverdag smiley


  • #3   28. nov 2012 jeg havde to(tre) heste ved siden af HF, og min kæreste som jeg boede med, og mine to fritids job, det handler om at få planlagt hverdagene, jeg har aldrig tænkt over at det skulle være et problem, det var da bare noget vi gjorde, vi var jo en hel flok der gik i Gym, HF, HTX og HHX .. og videre på vidre uddannelser senere.

  • #4   28. nov 2012 Jeg går på HF, 2. år. Jeg har 2 heste, snart 3 og det går okay. Jeg har 2 job ved siden af, samt træning og underviser. Der er ikke alt for meget tid til lektierne, men det er egentlig okay. Jeg har 40 min. til og fra skole.
    Det handler om priotering smiley


  • #5   28. nov 2012
    Om man kan, kommer an på forskellige omstændigheder og hvordan man tager tingene psykisk :o). Det handler ikke altid om at prioritere, nogle gange skal man kende sine grænser.
    Vi er ikke alle supermænd.


  • #6   28. nov 2012 Du har ret krikken, fordi jeg kunne er det ikke sikker at min søster kan. Jeg tænkte bare aldrig over det, jeg gjorde det bare. Men der var da mange i min klasse som der ikke kunne overskue ja både job, og /eller en krævnede hobby ved siden af. og det har meget med overskud at gøre, og hvad for slags menneske du er ikke at nogle af dem er dårlige... vi er bare ( heldigvise) forskellig smiley jeg har feks ikke overskudet til en hest hverdag den dag i dag pga job, familie og alt det

  • #7   28. nov 2012 Okay, tak for det allesammen.
    Hvis man vil så kan man - det er min konklusion af jeres beskeder :-))


Kommentér på:
HF og hest ved siden af.

Annonce