{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mødte du din kæreste?
  • #1   4. dec 2012 jeg er lidt kedelig, min kæreste og jeg går i klasse sammen på HF smiley

• #2   4. dec 2012 mødte min på farmer dating for 8 år siden

• #3   4. dec 2012 Ungdomsskolen smiley til noget højtalerbygning smiley hehe

• #4   4. dec 2012 Efterskole for små 4 år siden xD..

• #5   4. dec 2012 Til en privat fest.. Det var noget opvarmning til 60'er rock...
    Aaah so long ago...

• #6   4. dec 2012 I mine drømme. smiley

• #7   4. dec 2012 på landbrugsskolen for snart 1 år og 8 måneder siden og nu venter vi vores første barn

• #8   4. dec 2012 Jeg faldt i snak med min kæreste på Arto, vidste godt hvem han var i forvejen, vi aftalte så at mødes og har været kærester i 7 år og er forlovet nu smiley

• #9   4. dec 2012 Min kæreste mødte jeg på min efterskole.
    Men du kan sige til din søster at nogen gange er det lettere ikke at have en kæreste end rent faktisk at have en smiley
    Hun finder ham når hun er klar og ikke leder, min nuværende kæreste var den sidste jeg havde set mig selv sammen med, så hun skal ikke forhaste sig, tvinger man kærligheden frem holder den sjældent længe smiley

• #10   4. dec 2012 har dog ikk en kæreste lige pt.. men håber da på at få en, nu har jeg været på 2 dates for nylig med den samme fyr inde fra single.dk hvor han fandt mig, og skrev til mig.
    men ellers har det været gamle skolekammerater

• #11   4. dec 2012 Haah!
    På arto ved et tilfælde for 6 år siden, da jeg var inde for at slette min profil ! smiley

• #16   4. dec 2012 Nytårsaften for snart 2 år siden smiley

• #17   4. dec 2012 Jeg har været hele mit liv ... men hun kan da prøve nogle forskellige chat/datingsider som: hot.dk, single.dk, faceup.dk smiley

• #20   4. dec 2012 single*

• #21   4. dec 2012 På en rundboldt bane til fagenes fest det er noget for udvalgte produktionsskoler

• #22   4. dec 2012 jeg mødte min på farmerdating.dk
    og vi har været kærester i snart 3 år

• #23   4. dec 2012 Jeg fandt min kæreste på Dating, og det er nu 5 år siden.. smiley Vi har boet i hus sammen i 3 års tid, og har fået vores fælles barn sammen.. smiley Vi vidste faktisk også godt hvem hinanden var, da hans eks kæreste red samme sted som mig.. Men vi har aldrig snakket sammen eller lagt mærke til hianden, da vi jo havde andre kærester dengang. Så da vi begyndte at skrive sammen, startede det med vi kiggede på hinandens profiler et par gange, for vi syntes begge to, at vi havde set hinanden før. Men kunne bare ikke komme på hvor, så det var lidt sjovt.. smiley

Men jeg ville prøve noget nyt, og gad ikke prøve lykken i byen/fester.. Så begyndte og prøve dating, og var da også på lidt date´s osv.. Til sidst var der bonus hehe.. smiley Kender faktisk mange der har fundet deres kærester/mænd gennem nettet..

• #25   4. dec 2012 Jeg mødte min første kæreste på efterskole for mange år siden ...
    Mødte min eks mand ved en fest ved nogle af hans venner det er 14 år siden ... Blev skilt for 8½ år siden ..
    Mødte min nuværende kæreste via hans brors daværende kæreste da jeg skulle "hjælpe " hende , når ja nu er det så 7½ år siden næsten...:-)

• #26   4. dec 2012 jeg var på arbejde på resturanten og saveret, og så sad han jo der midt i det hele smiley vi blev kærester 2 uger efter, og har været sammen i 6 mdr nu smiley

• #27   4. dec 2012 Mødte min kæreste da han lige pludselig havde mit nr.. Derefter tog vi til de samme fester, og så blev vi kærester. Det er nu over 3 år siden smiley

• #28   4. dec 2012 Jeg mødte min nuværende kæreste, da jeg var til fødselsdag hos en af mine gode venner smiley Jeg har gået i folkeskole med min gode ven, og min kæreste går i klasse med ham på HTX smiley Vi faldt i snak, og om 11 dage har vi været sammen i 2 måneder XD Ikke så længe, når man tænker på alle jer andre :i

• #29   4. dec 2012 Mødte min kæreste for lidt over 2 år siden, hvor jeg mødte ham i byen smiley Vi kendte hinanden forinden, da han havde været kæreste med min gamle rumbo på efterskolen.
    En af hans venner var faktisk "bagmand", da han var henne for, at spørge mig om hvad der skulle til for, at min kæreste kunne score mig. Det var egentlig slet ikke noget der skulle være sket, men det skete og nu har vi boet sammen i 2 år smiley

Det bedste råd, stop med at lede. For man kan hurtig virke desperat også gider de sgu ikke de kære drenge smiley

• #31   4. dec 2012 Jeg har ikke en kæreste men jeg har noget kørende med en og jeg tror bare at det kommer på de tidspunkter man mindst forventer det (:

• #32   4. dec 2012 Jeg mødte min forlovede på Dating.dk for lidt mere end 2 år siden smiley

• #33   4. dec 2012 Mødte min kæreste på noget der hedder traktor tech ved en tilfældighed for 2 år siden smiley Hehe

• #34   4. dec 2012 farmer dating han blev foretrukket da jeg var gift den gang med en anden
    Har aldrig fortrudt det nummer jeg lavede den gang
    Har aldrig været på farmer dating siden eller anden dating side
    knap 8 år siden
    Blev gift med Ham 3 mrd efter
    VH
    Annette

• #35   4. dec 2012 mødte min på netdate.dk for snart et år siden.. d 23 december er det et år siden vi så hinanden for første gang.. smiley

• #36   4. dec 2012 på hot.dk

har 1,5 års dag idag

• #37   4. dec 2012 Randers Produktionsskole smiley

• #38   4. dec 2012 Jeg havde set min kæreste i skolegården, et par gange og tænkt "Ham vil jeg gerne lære, at kende!"
    På skolens facebookside, var der en der spurgte, hvem der skulle med på skitur, senere hen på året - og det skulle min kæreste!
    Fandt ham den vej fra, og ansøgte ham.
    Han siger, at det var et held, at han accepterede, for han kendte mig ikke, havde aldrig set mig og vi havde vist ingen eller meget få fællesvenner..
    Så bombede jeg ham med sms'er, og nu har vi været sammen i over 14 måneder smiley

• #39   4. dec 2012 første gang jeg mødte min kæreste, var hjemme hos min ven som er hans bedsteven. et par uger efter begynde vi at skrive sammen og så valgte jeg at tage hjem til ham, og så ja nu har vi været kærester i 1 år og 3 måneder her den 17 smiley

• #41   4. dec 2012 I byen =)

• #42   4. dec 2012 Nu vi gift og har barn =)

• #43   4. dec 2012 Min bedste ven, og hans ven( min kæreste) sku hente mig fra arbejde.
    Vi brød os virkelig ikke om hinanden i starten, fandt så hurtigt ud af at vi kendte de samme mennesker.
    Han rejste væk en mdr med arbejdet, og da jeg så ham igen sad en anden pige og nussede ham, dette kunne jeg ikke have også tog jeg hans hånd og gik med ham.
    det skete på et lokalt diskotek.
    Det er nu snart 6 ½ år siden, vi har boet sammen de sidste 3 år.

Kærligheden kommer når man mindst venter den. Jeg troede ikke på at jeg skulle ende sammen med min kæreste. men alligevel skete det smiley

profilbillede
  • #44   4. dec 2012 Hmmm...
    Min første kæreste gik jeg på skole med i 2 år uden overhovedet at lægge mærke til hinanden - Jeg havde det super dårligt på daværende tidspunkt og var tæt på at droppe ud af skolen, men blev tvunget med på studietur i ottende klasse.
    Her mødte jeg så min daværende kæreste, i rom - SÅ romantisk!

Et par år efter startede jeg på grundforløbet som dyrepasser i roskilde på Vilvorde. Jeg fandt gudske tak og lov, lyn hurtigt nogle veninder derhenne.

Det viste sig så at den ene havde en rigtig sød storebror (:P)
    Det kostede godt nok et venskab, men han var så skøn.... Vi var sammen i 15 måneder - men gik fra hinanden i juli.

På nuværende tidspunkt har jeg så noget kørende med en helt tredje -
    Jeg har kendt ham siden 2010, hvor han skrev til mig på Baboom.
    Vi har danset lidt om ilden siden da - men har altid formået at blive uvenner og miste kontakten i et stykke tid af gangen.... Nu er det så lidt mere seriøst... smiley

• #46   4. dec 2012 Jeg mødte min kæreste første gang i byen.
    Vi faldt i snak og han fik mit nummer. vi skrev sammen i et stykke tid, og mødtes efterfølgende. Vi begyndte at snakke virkelig meget sammen og blev bedste venner.
    Vi var bedste venner i omkring 2 år, men så tog han til USA i 3 måneder smiley Den dag han kom hjem igen, blev vi kærester smiley Her d. 11 december har vi været sammen i et år smiley

• #47   4. dec 2012 Jeg skulle til et arrangement, hvor jeg skulle sælge cd'er og musik merchandise for ham der står for de alternative fester og koncerter jeg går til. Jeg vidste der var et band på, men kendte ikke musikken på det tidspunkt.. Jeg får så øje på en fyr jeg ikke har set før og synes at han så sød ud, da min veninde som også arbejde den dag fortæller mig at han er den ene del af det band der skulle spille den aften. Og for at sætte prikken over i'et så var han britisk (;

Han havde så åbenbart også fået øje på mig og vi faldt i snak. Vi troede begge at det var en engangsting fordi jeg bor i Roskilde og han i London, men nej (: Vi har snart været kærester i 1,5 år og skal holde jul hos min familie i år, samt at han planlægger at flytte herover for at bo sammen med mig (:

• #48   4. dec 2012 igennem en ven smiley

• #50   4. dec 2012 Mødte min da jeg startede i gymnasiet. Han så sådan lidt ensom ud og jeg var venlig og snakkede med ham. På det tidspunkt havde han en anden, men det fungerede bare ikke mellem dem, så da han slog op med hende rapsede jeg ham hurtigt!
    Vi har snart været sammen et år. smiley

• #51   4. dec 2012 hmm er single lige nu men dem jeg har mødt var nok skolen, fest eller på rideskolen smiley

• #53   4. dec 2012 Vi mødtes på vores nu tidligere arbejde. Vi snakkede egentlig ikke rigtig sammen det første lange stykke tid, før en aften i byen for knap 2 et halvt år siden. Min mand blev dybt forelsket i mig med det samme herefter, mens jeg overhovedet ikke var interesseret i andet end venskab - men han var snedig og tog med ud til hestene og var alt for ufatteligt sød og dejlig, og så gik der ikke ret lang tid så måtte jeg jo indse at jeg var faldet pladask for ham og mine planer om at nyde det uforpligtende singleliv blev lagt på hylden (;
    Vi blev gift sidste år i august, og jeg prøver at overtale vores lille babypige til at blive klar til at komme ud på denne her side af mit maveskind snarest muligt, jeg har termin om 15 dage, så hun er mere end velkommen så snart hun er klar (;

• #54   4. dec 2012 Jeg mødte min kæreste på en bytur og har nu været sammen i mere end 9 år - så det kan rent faktisk godt lade sig gøre at finde kærligheden på en natklub - og ikke kun en flirt smiley Så afsted med søster!!

• #56   4. dec 2012 Jeg mødte min kæreste på SDE i Odense, hvor vi begge skulle til at tage vagt udd.
    Han var i Civil udd, igennem militæret og jeg var inde for at prøve noget ny. urtoligt man skulle finde ham der:-) jeg havde ellers en holdning om jeg ikke ville være sammen med soldater, fordi de hopper rundt osv. men må jo så erkende ikke alle er sådan og man har en holdning til man tager en ny:-)

• #58   4. dec 2012 Min far og mor blev skilt, og min far valgte så at flytte fra sønderjylland til nordjylland. Efter et par år valgte jeg så at flytte op til ham smiley da jeg var færdig med folkeskolen skulle vi alle selvfølgelig finde ud af hvad vi ville, og min veninde valgte at tage et sabbatår på den lokale rideskole. jeg var selvfølgelig oppe og besøge hende flere gange, og der var en sød fyr der hjalp rigtig meget på rideskolen smiley Det var jo så min kæreste smiley Vi er nu igang med vores 6 år, har boet sammen i 5 og har nu købt en gård sammen hvor vi er startet med at avle lidt islændere smiley jeg er vireklig glad for ham og er sikker på vi er sammen resten af livet smiley

• #59   4. dec 2012 Mødte min kæreste i folkeskolen, og vi har nu været sammen i 4 ½ år .. (er kun 18 nu)..

Bedre kæreste kunne jeg simpelthen ikke ønske mig, han støtter mig i alt og giver gerne en hjælpende hånd hos hesten! Han er alt hvad jeg drømmer om, selvom det har været svært at være teenager i et "voksenforhold", da man jo ændrer sig en del, men vi har bare holdt fast i hinanden, og jeg elsker ham overalt på jorden smiley smiley

• #60   4. dec 2012 og ja manden i mit liv(godt nok ikk en kæreste, men han betyder mere for mig end nogen kæreste eller anden mand gør) har jeg lært og kende gennem en x-kæreste. og ja det er manden i mit liv, elsker ham mere end en kæreste, mere end en bror, mere end en ven, og ingen mand vil nogensinde kunne tage hans plads..
    så man kan også møde fyren gemmen x-kærester hehe

• #61   4. dec 2012 Jeg mødte min kæreste igennem 3 år, på aftenskole smiley Vi gik begge til undervisning i Japansk. Fed måde at møde sin eneste ene på, da man jo er sikret i hvert fald én fælles interesse smiley

• #64   5. dec 2012 Jeg mødte min mand på Vildsund Marked. Vi faldt pladask for hinanden, 3 dage efter flyttede vi sammen, 9 måneder efter var vi gift. Det er ved at nogle år siden efter hånden. Vi har det fantastisk sammen smiley

• #65   5. dec 2012 Min trumfer pretty much næsten alt - tøser, husker I <b> www.minstald.dk</b>? Jeps! Jeg lavede en bruger derinde da jeg var lille og begyndte at skrive med min nuværende kæreste derinde da jeg var 11 år.. Vi mødtes første gang da jeg var 12 og hun var 14 - og så mødtes vi oftere og oftere gennem årene, og jo mere vi var sammen "irl", jo bedre veninder blev vi - og så blev vi kærester til sidst smiley
    Det vidste mit 12årige jeg godt nok ikke da jeg skulle have besøg af hende den kloge pige fra minstald.dk fra jylland første gang smiley

• #66   5. dec 2012 Jeg mødte min til fredagsøl på gymnasiet. Tidligere den dag havde jeg stillet mig op på gymnasiesamlingen og sagt at jeg oprettede en heavy klub på skolen. Til fredagsøl snakkede vi hele aftenen, og jeg endte med at tage med ham og hans venner på bar, og senere tog jeg med ham hjem.
    Otte dage senere var jeg nede og møde det band han spiller i, og det udviklede sig, og vi blev kæreste efter en stor vielse i "kirken" xD

• #67   5. dec 2012 Jeg mødte min kæreste lige før sommerferien i en brandert til Hede Rytmer (festival-ting). Jeg kom til, lidt for højt, at fortæller min veninde at han var lækker da jeg så ham, hvilket han bare grinte af. Senere på aftenen viste det sig at han har spansk med en af mine venner jeg var derinde med. Jeg nåede aldrig at snakke med ham, men vores fælles ven bildte ham dagen efter ind at jeg var helt vild i varmen efter ham - så han satte sig i hovedet at skulle score mig.

I slutningen af december har vi været sammen i 5 måneder smiley

• #68   5. dec 2012 Min kæreste er ligesom min macbook - jeg har ingen ..

• #69   5. dec 2012 Min mand og jeg mødtes i kokkedal rideklub for 9 år siden smiley

• #70   5. dec 2012 Hjemme hos mine forældre smiley til Sankt hans fest for naboerne. Hih :b
    Har været sammen i 5 1/2 år nu. Har været forlovet i ca 4 1/2 år smiley smiley og har boet sammen i 5 år smiley

• #71   5. dec 2012 I byen smiley

• #72   5. dec 2012 Jeg mødte min kæreste det mest kedeligste sted.. Nemlig, på jobcentret til aktivering. Man regner ikke lige med at finde drømmeprinsen der og slet ikke nogle få dage efter jeg var gået fra min tidligere kæreste. Vi har været sammen i 1,5 år og venter vores første barn i næste måned ;-).

Drømmefyren kan findes alle steder!

• #73   5. dec 2012 Det der farmer-dating virker helt godt kan jeg se. Kunne være man skulle prøve det smiley

• #74   5. dec 2012 Jeg er også overrasket over at se hvor mange der har mødt hinanden over nettet.. Det havde jeg ikke troet

• #75   6. dec 2012 Jeg mødte min kæreste igennem en fælles ven.

God træt af mænd og total party pige. Men Wops! Så forelskede jeg mig smiley

• #76   6. dec 2012 Jeg mødte min kæreste i marts 2012, da jeg skiftede skole. På det tidspunkt havde han en anden kæreste, og jeg var meget genert, så vi havde aldrig udvekslet et ord - indtil vi i august var til samme fest, begge singler og begge lidt berusede, så vi kyssede lidt og snakkede rigtigt meget sammen.
    To dage efter skulle vi fem dage til Prag med klassen. Så super romantisk inviterede han mig med ud og spise på en hyggelig italiensk restaurant i den smukke, gamle bydel. Ih, jeg var helt solgt!

Vi har kun været sammen i 2 måneder, men man skal jo også starte et sted smiley Kan i hvert fald slet ikke forestille mig et liv uden ham smiley

• #77   8. dec 2012 Jeg mødte min på mit tidl. arbejde. Jeg var hestepasser, han er beslagsmed.
    Oh Yes, den typiske stald sladder...

Var godt nok en smule skeptisk, for jeg kendte jo udmærket historierne. Men han har heldigvis vist sig at være mere end Okay.

Jeg var på det tidspunkt i en periode i mit liv, hvor jeg var glad for, at være single. Jeg var glad for det frie liv, hvor jeg kunne tage til en fest og gøre hvad jeg havde lyst til. Ikke en periode, jeg er synderlig stolt af, men efter et meget turbulent forhold, med utroskab og værre ting, så havde jeg vidst brug for det.

Derfor så jeg ham egentligt bare som lidt tidsfordriv. Men det blev det ikke til. Jeg fandt ud af, at han var alt det jeg i bund og grund havde brug for.
    Det sjove er, at han tænkte det præcist samme.

• #78   9. dec 2012 Jeg mødte min kæreste inde på noget der hedder tagged smiley og vi har været sammen i over 2 år og er forlovet smiley

• #79   9. dec 2012 I byen, så ham første gang på Mc.D smiley
    Vi havde en fælles ven som jeg skulle i byen med, vi blev præsenteret for hinanden, og seks måneder senere var vi kærester. Det har vi så været i 2 år og 2 måneder imorgen smiley

• #80   9. dec 2012 mødte min kæreste i byen smiley
    var der sammen med min stor "bror" vi sade og snakket lidt og så kom der den fyr med sine venner som bare har blandet sig i vores samtale...vi snakket meget den aften og byttet nr. 2 dage efter mødtes vi igen og så mødtes vi næsten hver dag efter et par uger blev vi så kærester smiley

• #81   9. dec 2012 Mødte min kæreste på netdating. Det var nu ikke meningen at jeg skulle finde drømmefyren, manglede bare nogen at skrive med, men der var den fyr der bare slog benene væk under mig gang på gang. I dag har vi været sammen i et halvt år, flyttet sammen og alt det der smiley

• #82   10. dec 2012 Hvor er det sjovt at høre alle de forskellige historier XD

• #83   10. dec 2012 På Arto - og det fortæller jeg næsten aldrig, for det er pinligt. Haha.
    Han havde været kærester med min veninde i 2 uger, men de havde aldrig kysset eller noget, så de var vidst mere venner. Begyndte så at snakke med ham d. 1. december 06. Vi blev kærester efter 1. mdr. og holdte i 2 mdr. vi holdt en kort pause og kom derefter sammen igen i 2-3 mdr. og stoppede så igen. Han fik en ny kæreste, og var sammen med hende i to uger, men skrev hele tiden til mig. Jeg lod bare være med at svare, for jeg gad ham ikke. Men tilsidst - kunne jeg ikke lade være, og han skrev han elskede mig, og det var ikke til at holde ud, at det ikke var mig han var sammen med. Så, han slog op med sin daværende nye kæreste en søndag, og tirsdag var vi kærester igen... vi offentligegjorde det dog først laaaang tid efter, fordi det var lidt pinligt med alle de break ups, og det han havde gjort imod hans nye kæreste. Min kæreste holdt dog på, at han ikke kunne være hende utro, fordi det ville også være synd for hende. Det var dejligt at få hende vippet af pinden, for i dag har vi været kærester i over 5 år, og har et super forhold - og vi skal til at se efter lejlighed! GLÆDER MIG. Det føles helt rigtigt.
    Vi har månedesdag d. 14. august smiley

• #85   10. dec 2012 Jeg mødte min kæreste på en busstation! Woooohoooo total romantisk smiley
    Jeg faldt for ham med det samme. Nørj han så godt ud! Gør han selvfølgelig stadigvæk.. smiley Vi skrev lidt sammen på facebook og over mobil, også kom han og besøgte mig.. Det er tre år siden nu, og jeg er stadigvæk ligeså nyforelsket!

• #86   10. dec 2012 Det er egentlig en meget sjov historie..
    Jeg går i 2.g nu på Niels Brocks handelsgymnasiet, og min kæreste er en klassekammerat jeg startede sammen med, for 1,5 år siden.
    Her efter sommerferien, sagde han til mig til en fest - at han havde været forelsket i mig i rigtig lang tid, mens jeg havde min daværende kæreste.
    Vi mødtes 2 dage efter på café, for at snakke tingene igennem, og ja så blev korterne lagt på bordet og idag har vi været sammen i 4 måneder, og jeg elsker ham overalt på jorden!

• #87   10. dec 2012 Jeg mødte min nuværende forlovet til en fest for 9år siden (var 14 og han 18) smiley idag har vi en lille dreng sammen og bor sammen og har gjort det i 8 år og 6 måneder:)

• #88   11. dec 2012 Jeg mødte min kæreste til træning.
    Vi gik begge til Judo (som er kampsport).
    Han tog på efterskole også havde vi egentlig ikke særlig meget kontakt, før jeg mødte ham i en weekend, hvor han var hjemme!
    Siden der har vi næsten været sammen.

Og det er lige knap 3 år siden! smiley

• #89   11. dec 2012 Mødte min kæreste til en fest hos nogle venner, vi snakkede ikke rigtig sammen og årene gik og her for snart to år siden skrev han helt tilfældig på min status på facebook også skrev vi meget efter og han boede så i min gamle hjemby så tog hjem og besøgte ham og vi har sådan set været sammen lige siden smiley

• #90   11. dec 2012 mødte min ekskæreste på et diskotek, hvor han var dj.
    havde aldrig lagt mærke til ham før, men han havde bemærket mig.
    vi nåede at være sammen i 2 år, og så gik det ikke mere.

nu nyder jeg singlelivet - dog med en sød fyr i billedet smiley

• #93   27. jan 2013 CDSA smiley

Du er kun 13 år... det kommer nok alt sammen..

• #94   31. jan 2013 Mødte min på skolen.. xD
    Yay, han er den bedste!

Kommentér på:
Hvor mødte du din kæreste?

Annonce